Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 13:47

>;)

Lisitano

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 13:53

Jakkes :')

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 13:55

-O-

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 13:56

Afbeelding
Ja en nou? ;( de vlam is mini en de lont is lang zat.

Hij staat al 5 uur aan en nog steeds helemaal 0 pool _-:( Je ziet de rand nog op de foto. Als die lont nu ook nog eens gaat poedersuiker ben ik er wel aardig klaar mee ^)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 14:00

Pfff wat rot joh!
ff de lid er af halen?
inpakken in folie?

Mijn vlam van serengti is echt huuuuuge, ik zie m steeds boven de lid uitkomen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 14:01

Dan moet je een stukje van je lont afknippen San ;)

Nikki, gewoon laten branden.
Soms zit er wat wax aan de lont.
Als het een klein vlammetje blijft, kun je er wat wax uitscheppen (let op! wel eerst de kaars uitblazen!), dat werkt vaak prima.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 14:04

Skessa_ schreef:
Pfff wat rot joh!
ff de lid er af halen?
inpakken in folie?

Mijn vlam van serengti is echt huuuuuge, ik zie m steeds boven de lid uitkomen :=

Ik heb al onze kast omgekeerd maar blijkbaar hebben we geen folie hier :)) Lid heb ik er idd even afgehaald!

Dank Anc! Rijmt :D
Hmm, wax op de lont zou kunnen. Vorige keer heeft vriend met die jar gesleept omdat ie 'm vond stinken :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 14:05

DnT schreef:
Die kleur wil je juist, dat is de geurolie ;)
Hoe geler hoe beter!

Dan weet ik direct waarom ik de mijne niet rook, die was spierwit :P

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 14:06

Ja ik heb die knipper niet bij. Hij is ook niet super lang, maar er zit wel een paddenstoeltje op.
Wat ik nou wel raar vind is dat ik dat ding thuis amper ruik. En mijn kamer is maar een klein hokkie. Ik zit hier in een mega grote ruimte en ik ruik m veel beter >;)

Ja dat was er uit halen dacht ik ook, maar de randjes zijn nog steeds hard, dus dat is dan toch niet handig?

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 14:08

Skessa_ schreef:
Ja ik heb die knipper niet bij. Hij is ook niet super lang, maar er zit wel een paddenstoeltje op.
Wat ik nou wel raar vind is dat ik dat ding thuis amper ruik. En mijn kamer is maar een klein hokkie. Ik zit hier in een mega grote ruimte en ik ruik m veel beter >;)

Ja dat was er uit halen dacht ik ook, maar de randjes zijn nog steeds hard, dus dat is dan toch niet handig?

Ik ruik inderdaad ook mijn kaarsen beter op kantoor, ik heb er zelf van gemaakt dat daar weinig andere geuren zijn? Thuis heb ik honden, eten, vriend :')

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 14:09

Ik ruik de kaarsen op mn werk ook beter dan thuis
Denk idd dat er minder andere geuren zijn...

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 14:10

Je vriend stinkt? :')

Ohw ja dat zou mss wel kunnen! Ik heb m'n pa nog niet horen zeuren O:) *\o/*

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 14:13

Skessa_ schreef:
Je vriend stinkt? :')

Ohw ja dat zou mss wel kunnen! Ik heb m'n pa nog niet horen zeuren O:) *\o/*

Soms, maar meestal ruikt ie wel lekker <3 :')

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 14:17

_O-

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 16:31

Wat is dat toch met die Rainbow's End? Hij lijkt me namelijk zóóóó goor en muf :').
Omschrijving: The peaceful calm after the storm. . . a wonderfully balmy, refreshing scent of clear country air.

Doet-ie het ondertussen al beter Lisitano?

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 16:44

Afbeelding

9 branduren inmiddels....

Oja er ligt wel wat troep in. Dit is mijn eerste kaars, afgelopen oktober gekocht, en toen wist ik nog niks van lonten knippen :')
Maar zie je wat een rotding het is?

En Rainbow's End lijkt me gewoon een hypegeur? De beschrijving spreekt mij ook totaal niet aan.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 16:54

Wat ontzettend balen! Ik knip mijn lonten ook niet super kort, geen reden om zo vervelend te doen!

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 17:41

Skessa_ schreef:
Wat ontzettend balen! Ik knip mijn lonten ook niet super kort, geen reden om zo vervelend te doen!

Ik houd ze dus nu wel bij -O-

Mijn Season of Peace jar staat nu ook aan (ik brand overal op kantoor nu _O- ) en die brandt nu 3 uurtjes oid? Die heeft een pool van een cm.

Ik ruik Fireside Treats echt heel goed, volgens mij zit er ook veel olie in die pot maar poolen kan ie niet. Hij staat sinds half 9 vanochtend aan :=

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 17:45

Sorry dat ik hier binnenval, maar alle geurtjes zien er hier zo heerlijk uit! Ik ben een 'beginner' :') en wil voor het najaar graag wat lekkere herfstgeuren inslaan (ik hou van kaneel/pompoen/etc, de 'knusse/warme' geuren). Nu zag ik van Yankee Candle wel een aantal pumpkin-geuren, maar die zijn geloof ik niet leverbaar in Nederland..?

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 18:23

Poeh weet ik niet zeker eigenlijk! Maar voor zulke geurtjes kan je het beste bij de kerstgeuren kijken.

Goose creek heeft er wel een aantal!

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 18:35

Skessa_ schreef:
Poeh weet ik niet zeker eigenlijk! Maar voor zulke geurtjes kan je het beste bij de kerstgeuren kijken.

Goose creek heeft er wel een aantal!

Ah bedankt voor de tip! Ik kwam net deze tegen, al vind ik het wel een grote gok om iets te bestellen wat ik niet eerst even kan ruiken http://www.kadoshopdeduizendpoot.nl/a-4 ... -wick-jar/

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 18:40

Je kan naar de winkel gaan hoor :')

Ze verkoopt ook losse wax melt blokjes zodat je eerst kan ruiken :)

Met yc heb je trouwens hetzelfde probleem, of ken je die geuren wel?

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 21:16

Lisitano, Lekker los met branden nu de baas weg is :D

Hier ook een dwarse FT, gelukkig is het maar een Smal, zelfs met folie poolt t ding heel lastig en zodra de folie weg is is de pool ook verdwenen.

Sunrise, Ik heb eventueel nog een Large jar icicles in de aanbieding. En ik geloof ook nog een aantal kerst tarts/melts en warme geuren.

Net een uurtje thuis, kindjes eindelijk op bed en nu lekker op de bank met Oahu Coconut Sunset <3

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 09:40

Sunrise_ schreef:
Sorry dat ik hier binnenval, maar alle geurtjes zien er hier zo heerlijk uit! Ik ben een 'beginner' :') en wil voor het najaar graag wat lekkere herfstgeuren inslaan (ik hou van kaneel/pompoen/etc, de 'knusse/warme' geuren). Nu zag ik van Yankee Candle wel een aantal pumpkin-geuren, maar die zijn geloof ik niet leverbaar in Nederland..?

Nu ja? :)) Nouja zulk mooi weer is het natuurlijk niet.
Yankee Candle heeft pompoengeuren in de USA maar hier inderdaad niet of nauwelijks. Je kunt wel eens snuffelen aan Red Apple Wreath en je hebt kaneelgeuren als Cinnamon Stick en Sparkling Cinnamon.

Je kunt ook eens kijken op www.waxmeltsenzo.nl.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 11:18

Mijn knusse kaneel geurtjes zijn trouwens: Village Candle - Cozy Home of Bridge Water - Remember When, maar die ruiken echt bijna hetzelfde <3

Weet je nog waar je die Fireside Treats vandaan hebt Lisitano? Anders mss ff mee terug gaan?
Mss is het gewoon een slechte batch omdat meerdere er hier problemen mee hebben?
Ik heb m vandaag ook meegenomen en net aangezet.