Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alwiene schreef:De Molenhoek, 2 blokjes naar je opsturen is wel te doen qua kosten hoor voor mij en dan weet je iig of het is wat je zoekt mocht je toch een keer bij wme of ps willen bestellen.
[***] schreef:Ik lees op steeds meer van die natuurlijke blogs dat luchtverfrissers/geurtjes in huis super ongezond voor je zijn
Ik gebruik waxmelts en geurkaarsen
Zou dit dan slecht zijn? Wie weet hoe of wat?
Raja schreef:Scentsy wil geen consulenten in NL
Wij hebben al een keer met een hele grote groep een mail gestuurd (1 mail per persoon dus) en daar is toen ook negatief gereageerd.
Heel vreemd met hun hoofdkantoor in NL, maar ze gooien het op klimaat en weet ik wat voor achterlijke redens...
Raja schreef:Scentsy wil geen consulenten in NL
Wij hebben al een keer met een hele grote groep een mail gestuurd (1 mail per persoon dus) en daar is toen ook negatief gereageerd.
Heel vreemd met hun hoofdkantoor in NL, maar ze gooien het op klimaat en weet ik wat voor achterlijke redens...
MariekeB schreef:Ik zag trouwens bij de Blokker iets....
Het heet Serene house, en het zijn waxmelts, in een soort cupje, die alleen in een LEDbrander van hun passen.
Net als Nespresso, er past maar 1 soort in.
Leek mij persoonlijk helemaal niets. Weinig keuze en ook nog duur , en veel afval omdat alles per stuk verpakt is .
Yv_ schreef:Gezien het een bedrijf is die met consulentes werkt, zou ik zelf de bedrijfsnaam achterwege laten. Volgens mij zien ze meer in een huismama zonder werk dan iemand met een eigen bedrijf, ondat ze de consulentes natuurlijk voor hun aan het werk willen zien.