Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 14:41

Confession: ik erger me ook echt groen en geel aan iemand die heel veel verstand van paarden denkt te hebben, maar tegelijkertijd zulke kansloze adviezen geeft. Bij sommige dingen weet zelfs ik nog dat dat anders is dan dat zij zegt. Argh.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 14:45

Confession 1: Ik zou vandaag ook naarstig aan het typen gaan voor mijn eindwerk, zit al achter op schema. Ik heb er alleen niet zoveel fut (en zin) in...

Confession 2: Er is een parkeerprobleem in het dorp, en soms is het wel eens "knokken" voor een plekje. Het gebeurt regelmatig dat mensen met een klein stadsautootje snel de plek inpikken van iemand met een grotere wagen die wat meer tijd en ruimte nodig heeft om in te parkeren. Vb. ik moet er achterwaarts inrijden (dus normaal inparkeren) en zij kunnen met hun smartbox op wieltjes er snel snel voorwaarts in schieten.

Ik geniet er dan ook eindeloos van als ik ze met mijn grotere wagen alsnog nét voor ben, en ze op die manier uit de plek kan dwingen. En mijn dag is helemaal goed als ik dan ongelooflijk tergend traag het parkeren afmaak zodat ze extra moeten wachten en die kwade kop als ik dan vrolijk naar ze zwaai wanneer ze er voorbij kunnen :')

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 14:53

Varekaj schreef:
Confession 1: Ik zou vandaag ook naarstig aan het typen gaan voor mijn eindwerk, zit al achter op schema. Ik heb er alleen niet zoveel fut (en zin) in...

Confession 2: Er is een parkeerprobleem in het dorp, en soms is het wel eens "knokken" voor een plekje. Het gebeurt regelmatig dat mensen met een klein stadsautootje snel de plek inpikken van iemand met een grotere wagen die wat meer tijd en ruimte nodig heeft om in te parkeren. Vb. ik moet er achterwaarts inrijden (dus normaal inparkeren) en zij kunnen met hun smartbox op wieltjes er snel snel voorwaarts in schieten.

Ik geniet er dan ook eindeloos van als ik ze met mijn grotere wagen alsnog nét voor ben, en ze op die manier uit de plek kan dwingen. En mijn dag is helemaal goed als ik dan ongelooflijk tergend traag het parkeren afmaak zodat ze extra moeten wachten en die kwade kop als ik dan vrolijk naar ze zwaai wanneer ze er voorbij kunnen :')

Confession 2 is zo herkenbaar, doe ik ook altijd als ik de auto van mijn vriend mee heb _O-

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 15:32

Als de postbode komt met een pakketje van de buren, zijn wij spontaan niet thuis. Inclusief wegduikacties als hij voor het raam langs loopt _O-
De nieuwe buren hebben sinds dat ze hier wonen (1 augustus) minstens 20 pakketjes online besteld en ze zijn nooit thuis als het bezorgd wordt. Wij zijn er een beetje klaar mee, dus vandaar dat we ze niet meer aannemen.

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 15:45

Confession: ik lees al vanaf het begin mee, maar heb nog geen confessions gedaan :o

Goed dan nu een van mij en schaam me er best voor. Ik heb vliegangst en ben vanochtend naar Polen gevlogen. Ondanks dat het Zo'n korte vlucht is heb ik van mijn mama een oxazepam gepakt (die gebruikt ze al jaren niet meer).

Poetser, wat een mooi gebaar. Ik hen van de week ook nog een mooi gesprek gehad met een dakloze. Het was helaas al laat 's avonds en heb hem niks aan kunnen bieden.

Ohja en ik vind het soms zo heerlijk om mijn broertje te plagen. Hij heeft zo'n kort lontje en is zoooo makkelijk op de kast te krijgen }:)

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 16:25

Ok, dubbele confession:
Ik heb de hele dag op de bank gehangen terwijl ik 101 dingen moest doen en ik heb het surprise ei van de jongste opgegeten.. :')
Nuttig dagje dus!
Ok, nog een confession: Ik sta nu bij school te wachten op de kinderen en ik heb nog zooo geen zin in die koters om me heen.. Ik ga aftellen naar kinderbedtijd..#slechtemoeder :+

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 16:34

Nicolien schreef:
Als de postbode komt met een pakketje van de buren, zijn wij spontaan niet thuis. Inclusief wegduikacties als hij voor het raam langs loopt _O-
De nieuwe buren hebben sinds dat ze hier wonen (1 augustus) minstens 20 pakketjes online besteld en ze zijn nooit thuis als het bezorgd wordt. Wij zijn er een beetje klaar mee, dus vandaar dat we ze niet meer aannemen.

Je kan toch ook tegen de postbode zeggen dat je het niet wilt aannemen ? :') snap het wel hoor. Af en toe een pakketje oke. Maar zo vaak zou ik ook niet doen.

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 16:40

Sannert schreef:
Nicolien schreef:

Je kan toch ook tegen de postbode zeggen dat je het niet wilt aannemen ? :') snap het wel hoor. Af en toe een pakketje oke. Maar zo vaak zou ik ook niet doen.

Tsja het zijn geen vaste postbodes... De ene keer is het PostNL en dan DHL. Die postbodes moeten ook van hun pakketjes af, omdat ze anders niet het geld krijgen, dus ik vind het zo stom om tegen hun nee te zeggen. Wegduiken is makkelijker en ook nog goed voor de lachspieren :D

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 16:41

Confession: ik erger me helemaal rot aan schreeuwende bevallende vrouwen op TLC

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 16:44

Confession: 1 van mijn exen, waar ik 10 jaar geleden als vrienden mee uit elkaar ben gegaan na een jaartje verkering, is in september getrouwd. Hij is intussen al lang vader van 2 zoontjes, 1 van zijn beste vrienden is intussen de echtgenoot van mijn nicht etc. We horen/zien elkaar niet meer, maar dat zou nog steeds klikken zoals vroeger. We kennen elkaar immers al van ons 15e (samen op school gezeten etc) en waren nog goede vrienden toen hij z'n huidige vrouw dus heeft leren kennen. Heb 'm nog een schup onder zijn kont verkocht haha, hij zag haar zitten en had écht niet door dat het wederzijds was :P

Nou heeft hij een aantal foto's van de grote dag online gezet. En met de beste wil ter wereld, hoe lief ze ook mag zijn (ik ken ze niet irl), ik vind zijn nu-vrouw gewoon zo'n lelijk mens :o Zelfs in haar (best mooie) trouwjurk. Iets met een aap en een gouden ring...
Van zijn oudste zoontje krijg ik ook steeds zo'n gedachten van "ochot, loop met zo'n kop rond" :o Ziet er echt uit als zo'n braaf sulletje met een bril.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 16:47

Majabeestje schreef:
Ik heb het surprise ei van de jongste opgegeten.. :')

_O- _O-

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 16:57

Er zitten nu twee (ikmaghetnietzeggenmaardoehettoch) k*tkoters in de trein, deze twee dames van geschat 4 en 6 zijn zo slecht oogevoed dat ik ze nu wel aan de oren even op hin plek wil zetten. Maargoed, dan krijgt oma (die ze eigenlijk in toom zou moeten houden) weer medelijden en dan zijn we weer bij 0. Mens, voed je kleinkinderen op zodat ze niet de hele trein bij elkaar gillen/schreeuwen/kreisen. Grrr _-:(

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 17:13

Ik hen het ook niet zo op krijsende kinders :')

Stiekem heb ik erg veel zin om sushi te bestellen voor vanavond. Mijn moeder is niet thuis, maar heb er zoo veel zin in :')

Dinsdag en gisteren niet kunnen eten ivm omdat ik ziek thuis lag, dus na het werk helaas niet kunnen mee eten haha.

sanneloveyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 17:17

Ik ga morgen ochtend naar roemenie moeten rond 5 uur sochtends vertrekken. En ik heb mijn koffer nog niet gepakt. Sterker nog heb nog niet na gedacht wat ik mee wilt moet nemen....

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 17:23

mijn vriend komt elke keer met de zin 'oh ik had nog ( insert gift) voor je willen kopen,maar de winkels waren al dicht.' |o

Bloedirritant vind ik dat, maar erom vragen vind ik ook zo kansloos. terwijl ik nooit wat voor hem koop.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 17:35

Al mijn huisgenoten hebben vakantie en sinds kort bewaren zij hun shampoo en dergelijke in de badkamer ipv in hun eigen kamer, en eentje had een heel fijn merk dus heb er gisteren wat van gebruikt :=

Anne_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 17:57

Ik volg een thuisstudie en werk daarnaast. Nou mogen wij in november en december eigenlijk geen vakantie ivm drukte.

Ik heb vanaf vandaag toch vrij gekregen tot 9 november, zodat ik even een weekje hard kan leren.

Zover ben ik vandaag om 10 uur wakker geworden heb ik mezelf naar de bank verplaatst en zit al de hele dag Pretty little liars te kijken, ben alleen van de bank af geweest voor eten en drinken :O

En ik voel me niet eens schuldig :o

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 19:10

Wat lief van je, Poetser! +:)+

Confession: Ik heb net m'n kat laten schrikken door een emmer blaadjes over haar heen te kiepen, zag ze niet aankomen. _O- Was om d'r terug te pakken, aangezien ze het ook altijd heel grappig vindt om mij te laten schrikken, vooral als ik in het donker thuis kom. :+

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 20:57

Er komt ineens iets in me op van een paar jaar terug..
Ik was met mijn nichtje en mijn ouders camperen op een zorgboerderij waar ook van die grote eenden rondliepen. Ik denk dat we een jaar of 10 waren. Binnen stonden een aantal kratten met allemaal enorme eieren erin, dus wij hebben er een stuk of 4 meegesmokkeld de tent in en hebben geprobeerd ze uit te broeden :+ 'S nachts wekkers zetten om om de beurt 'nachtdienst' te houden (lees een half uurtje wakker blijven om de eieren warm te houden met de tigduizend dekens die we van mijn ouders hadden gepakt onder het mom dat we het zo koud hadden 's nachts) :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 21:57

Confession: ik heb deze week een fleece zweetdeken van mijn paard in onze wasmachine gestopt. De singels konden er af, dus die zaten niet mee in de trommel.

Ik stop net een machine in op een verkort programma zodat ik frisse kleren heb voor morgen, maakt de machine een raar geluid en jawel... een error op het schermpje. Ik gok er zo maar even op dat dat deken wassen misschien toch niet zo'n goed plan was (en vriend is er normaal ook tegen, maar die is niet thuis)

Oeps :o

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 23:14

Varekaj schreef:
Confession: ik heb deze week een fleece zweetdeken van mijn paard in onze wasmachine gestopt. De singels konden er af, dus die zaten niet mee in de trommel.

Ik stop net een machine in op een verkort programma zodat ik frisse kleren heb voor morgen, maakt de machine een raar geluid en jawel... een error op het schermpje. Ik gok er zo maar even op dat dat deken wassen misschien toch niet zo'n goed plan was (en vriend is er normaal ook tegen, maar die is niet thuis)

Oeps :o

Ontken alles! :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 23:29

Mijn kleur is blonT 8-) en mijn naam is Haas :Y)

Helaas voor mij kent mijn vriend me al langer dan vandaag. Gelukkig zit hij nog tot eind november in Kroatië en heb ik dus tijd zat om de bekijken waar de filter zit en of daar het probleem zit (verstopt bijvoorbeeld).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 23:40

Confession;
Ik kan m'n vrouw op het moment even wel achter het behang plakken... maar ze is ongesteld en ik weet dat ik dan zelf óók onredelijk ben.

Gróót nadeel van lesbisch zijn is dat :')

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 23:40

Cubone schreef:
Ben echt woedend en net van kantoor weggelopen om ergens een bakkie pleur te drinken, anders smijt ik zo in een woedeaanval die computer van het bureau :o

_O-

Confession: een vriend wou graag met mij afspreken deze week, aangezien ik vakantie heb en dus tijd zat. Ik had echter geen zin en heb gezegd dat ik het heel druk heb en dat ik dus 'jammer genoeg niet kan' :o

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 00:47

Nicolien schreef:
Stiekem hoop ik dat mijn vriend is vergeten dat we vandaag 2,5 jaar samen zijn, zodat mijn kleine verrassing toch nog een grote verrassing wordt

Even mezelf quoten. Hij was het inderdaad helemaal vergeten en vond mijn verrassing heel erg leuk! *\o/*
Confession: Hij verpestte mijn verrassing bijna en ik werd gewoon boos. }> (Had zelfgemaakte hartvormige mini-taartjes in de koelkast gezet en vroeg of hij even voor mij wat drinken uit de koelkast kon pakken, zodat hij de taartjes zou zien). Ik kreeg terug dat hij moe was en ik kon best zelf lopen. Dat pikte ik niet en ben gewoon blijven zitten totdat hij het opgaf en drinken ging halen.