Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Varekaj schreef:Confession 1: Ik zou vandaag ook naarstig aan het typen gaan voor mijn eindwerk, zit al achter op schema. Ik heb er alleen niet zoveel fut (en zin) in...
Confession 2: Er is een parkeerprobleem in het dorp, en soms is het wel eens "knokken" voor een plekje. Het gebeurt regelmatig dat mensen met een klein stadsautootje snel de plek inpikken van iemand met een grotere wagen die wat meer tijd en ruimte nodig heeft om in te parkeren. Vb. ik moet er achterwaarts inrijden (dus normaal inparkeren) en zij kunnen met hun smartbox op wieltjes er snel snel voorwaarts in schieten.
Ik geniet er dan ook eindeloos van als ik ze met mijn grotere wagen alsnog nét voor ben, en ze op die manier uit de plek kan dwingen. En mijn dag is helemaal goed als ik dan ongelooflijk tergend traag het parkeren afmaak zodat ze extra moeten wachten en die kwade kop als ik dan vrolijk naar ze zwaai wanneer ze er voorbij kunnen

Nicolien schreef:Als de postbode komt met een pakketje van de buren, zijn wij spontaan niet thuis. Inclusief wegduikacties als hij voor het raam langs loopt
De nieuwe buren hebben sinds dat ze hier wonen (1 augustus) minstens 20 pakketjes online besteld en ze zijn nooit thuis als het bezorgd wordt. Wij zijn er een beetje klaar mee, dus vandaar dat we ze niet meer aannemen.
snap het wel hoor. Af en toe een pakketje oke. Maar zo vaak zou ik ook niet doen. Sannert schreef:Nicolien schreef:Als de postbode komt met een pakketje van de buren, zijn wij spontaan niet thuis. Inclusief wegduikacties als hij voor het raam langs loopt
De nieuwe buren hebben sinds dat ze hier wonen (1 augustus) minstens 20 pakketjes online besteld en ze zijn nooit thuis als het bezorgd wordt. Wij zijn er een beetje klaar mee, dus vandaar dat we ze niet meer aannemen.
Je kan toch ook tegen de postbode zeggen dat je het niet wilt aannemen ?snap het wel hoor. Af en toe een pakketje oke. Maar zo vaak zou ik ook niet doen.
Zelfs in haar (best mooie) trouwjurk. Iets met een aap en een gouden ring...
Ziet er echt uit als zo'n braaf sulletje met een bril.
'S nachts wekkers zetten om om de beurt 'nachtdienst' te houden (lees een half uurtje wakker blijven om de eieren warm te houden met de tigduizend dekens die we van mijn ouders hadden gepakt onder het mom dat we het zo koud hadden 's nachts)
Varekaj schreef:Confession: ik heb deze week een fleece zweetdeken van mijn paard in onze wasmachine gestopt. De singels konden er af, dus die zaten niet mee in de trommel.
Ik stop net een machine in op een verkort programma zodat ik frisse kleren heb voor morgen, maakt de machine een raar geluid en jawel... een error op het schermpje. Ik gok er zo maar even op dat dat deken wassen misschien toch niet zo'n goed plan was (en vriend is er normaal ook tegen, maar die is niet thuis)
Oeps
Cubone schreef:Ben echt woedend en net van kantoor weggelopen om ergens een bakkie pleur te drinken, anders smijt ik zo in een woedeaanval die computer van het bureau
Nicolien schreef:Stiekem hoop ik dat mijn vriend is vergeten dat we vandaag 2,5 jaar samen zijn, zodat mijn kleine verrassing toch nog een grote verrassing wordt
(Had zelfgemaakte hartvormige mini-taartjes in de koelkast gezet en vroeg of hij even voor mij wat drinken uit de koelkast kon pakken, zodat hij de taartjes zou zien). Ik kreeg terug dat hij moe was en ik kon best zelf lopen. Dat pikte ik niet en ben gewoon blijven zitten totdat hij het opgaf en drinken ging halen.