Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nayomie schreef:Wat ik me afvraag is hoe het kan dat als je wat morst of je wordt nat geregend, dat stof dan donkerder wordt. Water is helder... zou het toch net zo licht moeten zijn?
billy3105 schreef:Nog een ding dat ik mij afvraag,
Waarom zie je de maan soms overdag nog staan? Is mij ooit uitgelegd maar ben t vergeten
_sharonnn schreef:Om die reden ben ik gestopt met m'n haar borstelenho wacht ik zal uitleg geven!
Ik was m'n haar op dag 1, eerst met conditioner en daarna met shampoo, na het douchen droog ik het met een handdoek en borstel het direct uit en schud het los, daarna laat ik het drogen, echt los laten drogen, niet vastmaken oid, kan wel als het droog is natuurlijk. Op dag 2 fatsoeneer ik het een beetje, maar het borstelen laat ik mooi voor wat het is. Op dag 3 begin ik weer opnieuw. Ik heb dan wel wat slag in m'n haar, dus het ziet er niet snel ongekamd uit
Indy_Mouse_9 schreef:Geen idee hoe ze dat deden als ze omvielen
Ik heb wel een keer een stuk gelezen dat ondanks dat in allerlei films e.d. T-Rex vaak rennend werd getoond, het bijzonder onwaarschijnlijk was dat hij dat daadwerkelijk (vaak) deed. Als hij zou struikelen en vallen kon hij zich niet opvangen met die korte voorpootjes en zou hij waarschijnlijk z'n ribbenkast verbrijzelen en daarmee z'n longen aan grot helpen. = dooie T-Rex.
Free2 schreef:Wat kan ik in de supermarkt onderweg naar stal kopen wat lekker is maar niet al te ongezond en als avondeten kan dienen? Het moet vegatarisch zijn en ik moet het niet klaar hoeven maken/op te warmen. Ik zat eerst aan een doos donuts te denken maar ben bang dat ik dan kotsmisselijk op mijn paard wedstrijd zit te rijden vanavond
oomens schreef:Een beetje zoals vogels zich niet kunnen opvangen? Dan zouden struisvogels ook niet moeten rennen.
_sharonnn schreef:Free2 schreef:Wat kan ik in de supermarkt onderweg naar stal kopen wat lekker is maar niet al te ongezond en als avondeten kan dienen? Het moet vegatarisch zijn en ik moet het niet klaar hoeven maken/op te warmen. Ik zat eerst aan een doos donuts te denken maar ben bang dat ik dan kotsmisselijk op mijn paard wedstrijd zit te rijden vanavond
Een salade?