Grijs en het giet. Vanmorgen al naar stal geweest, zodat ik met dit weer lekker bnnen kan zitten De wind trok na 11en wat meer aan, en begon de regen. Vond het wel meevallen, maar toch al veel blad en takjes op de weg. Momenteel waait het wat hard, maar hier in mijn huisje weinig last van in deze straat. Wat vlagerig, maar niet enorm schrikbarend. Vanavond weer naar stal en eens kijken in de echte wereld hoeveel er is gewaaid Hier in de woonwijk zit je toch wel wat beschutter dan op stal.
Gelukkig is ook shetlief zwaar zat, dus ik verwacht geen weggewaaide paarden
Ladybird
Moderator Algemeen
Geplaatst: 25-07-15 13:35
Froukje_J schreef:
Hier een zonnetje! Amper wind net wel een klein buitje gehad(Friesland)
Hier ook
inmiddels af en toe win windvlaag, maar het waait niet harder als normaal, sterker nog, we hebben wel es meer wind hier
Nou net voor 1 uur was het toch wel even pittig, heb een stuk van het huis buiten van de grond geraapt en maar even in de schuur gezet, morgen maar even kijken waar dat nou precies vandaan komt
Nu lijkt het weer minder te worden.
Blijkbaar worden niet alleen beesten onrustig van storm...babymans heeft voor geen meter geslapen vanochtend en is nu hopelijk ein-de-lijk aan zijn middagslaapje begonnen
Hier (Beverwijk) gaat het inmiddels flink tekeer, windkracht 10, begrijp ik van Buienradar. Ik duim dat de grote kastanjes in de buurt het houden. En onze jonge peren- en appelboompjes vol met vruchten
pmarena
Geplaatst: 25-07-15 14:05
K*t... m'n perenboompje.... nu je het zegt...
Hum en de anderhalve klimboon die nog leeft na slakkenaanvallen....
Trouwens nog nooit eerder zo'n draaiende massa gezien op buienradar!! Wij lijken haast in het oog te zitten...
dems75
Geplaatst: 25-07-15 14:07
jeee....wat zal ik schone paarden hebben straks! Gewassen en geföhnd!
Ladybird
Moderator Algemeen
Geplaatst: 25-07-15 14:08
In Oosterwodle (Fr) staat nog steeds maar een zuchtje wind
Chasey
Geplaatst: 25-07-15 14:09
Ik hoef niet bang te zijn dat James weg waait Dik zat hahaha. MAar hier waait het ook aardig! Ik hoop dat de festivaltenten op de grond blijven........
Hier in beverwijk vliegen de takken van de grote boom die in de straat staat al voorbij.. net maar wat grote takken van de weg af gehaald want de auto's konden er amper door. Gaat flink tekeer zeg!
ElinaSK
Geplaatst: 25-07-15 14:12
Hier geen extreem weer in drenthe. In elk geval nog niet, de zon schijnt vrolijk en er is amper wind .
Het gaat er best heftig aan toe hier! Net een flinke slalom tussen de gevallen takken door. En dat waren niet aller kleine takjes! 16°C, windkracht 7 en heel veel regen. Blij dat paard binnen staat en ik hoef (op hond uitlaten na) de deur niet meer uit.
Kaka
Geplaatst: 25-07-15 14:18
Je moet trouwens echt niet de weg op moeten nu in het westen van het land: https://twitter.com/vid
A4, A44 en A12 dicht en A9 waarschijnlijk op korte termijn ook aan de foto's te zien.
Laatst bijgewerkt door Kaka op 25-07-15 14:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 25-07-15 14:18
Hier ligt er nu een boom on.. Net brandweer met spoed voorbij. Sgravenzande.
Hier begint het nu flink te waaien, ben nu net thuis. Maar echt werkelijk waar, sommige sukkels snap ik echt niet. Rijden nu nog mensen met sleurhutten achter hun auto