Ik heb vandaag de sleutel opgehaald. Morgen laatste werkdag bij m'n huidige baan en dan twee weken vrij en volledig focus op verhuizen mogelijk
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
amoj schreef:Moet ook nog kerstspullen aanschaffen, pft...
Gisteren nog een leuke schaal gekocht bij de big bazar. 1 met een hert er op! Erg leuk!
Ik wil eigenlijk binnenkort graag een huisdier... Weet alleen niet goed wat. Ik ben namelijk in het weekend niet thuis. Zat te denken aan een hamster, maar die hebben niet echt een knuffel gehalte vind ik.... Jullie ideeën?
Ik ben 2x per maand het weekend weg, maar heb gelukkig genoeg logeeradresjes voor ze. Wat dat betreft zijn cavia's makkelijk; hoeven niet uitgelaten, maken geluid, worden heel tam en vinden knuffelen fijn, en mensen vinden het niet erg om er een paar daagjes op te passen.Citaat:Maximale huurprijs voor lagere inkomens
Door ‘passend toewijzen’ komen woningzoekenden niet meer voor alle huurwoningen in aanmerking:
Eén- of tweepersoonshuishoudens met een inkomen dat recht geeft op huurtoeslag, mogen huren tot een huurprijs van € 576,87
Drie- en meerpersoonshuishoudens met een inkomen dat recht geeft op huurtoeslag, mogen huren tot een huurprijs van € 618,24.
Mensen die in aanmerking komen voor een sociale huurwoning, maar niet voor huurtoeslag, kunnen vooral terecht in de duurdere sociale huurwoningen met een huurprijs tot € 710,68.
Corporaties controleren of een woning ‘past’
Als woningzoekenden op een woning reageren, moeten zij hun inkomen opgeven. De woningcorporaties controleren of dit inkomen klopt op basis van een Inkomensverklaring. Woningzoekenden kunnen deze verklaring (gratis) bij de Belastingdienst opvragen. Past het inkomen niet bij de huurprijs van de woning, dan kan de corporatie de woning niet toewijzen.
1 laag en de muur is klaar! Mandyy schreef:amoj schreef:Moet ook nog kerstspullen aanschaffen, pft...
Gisteren nog een leuke schaal gekocht bij de big bazar. 1 met een hert er op! Erg leuk!
Ik wil eigenlijk binnenkort graag een huisdier... Weet alleen niet goed wat. Ik ben namelijk in het weekend niet thuis. Zat te denken aan een hamster, maar die hebben niet echt een knuffel gehalte vind ik.... Jullie ideeën?
Foto van de schaal?

en het plafond wel echt wit. Een stuk van een muur wordt nog taupe/bruin. Is een lange muur dus dat breekt wat. Heb in m'n eenkamerappartement nu een groene muur en in m'n studentenkamer had ik een roze.
Kan altijd weer overgeverfd worden als je het zat bent.
Mijn vriend en mijn ouders hebben Ziggo maar allebei veel problemen….
Ik hoef pas volgend jaar kerstspullen te kopen haha, wel jammer 
Heb voor mn verjaardag van mijn vriend een theepot met warmhoudplaat gekregen en van mijn ouders 2 mokken, en heb een koekjestrommel
Zo leuk

Maar het bed zelf mooi 2ehands
Heb ik geen probleem mee haha