Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xFioonJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 23:36

Nadineex schreef:
Even een vraagje! Waar verkopen jullie je kleding/schoenen? Ik heb nog 3 paar schoenen staan maar via marktplaats kom ik er niet vanaf.. :( En dan nog iets, had een tijd geleden iets terug gestuurd naar h&m, maar nooit een nieuw maandfactuur gekregen.. als ik op mijn h&m kijk dan is het er wel afgehaald; kan ik het via daar ook ergens betalen? Of zou ik even moeten bellen..

Ik probeer ze te verkopen via zo'n schoenen facebook, maar ik ben pas van 1 paar af :+

Je kan dan toch gewoon het bedrag wat je nog moet betalen overmaken naar het rekeningnummer van hm met het betalingskenmerk van de maandfactuur waar het bedrag van je retour nog bij op stond? Zo voorkom je straks kosten omdat je te laat betaald...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 23:36

Stoppen met in de wasmachine gooien, want dan was je de vlekken er alleen maar in en dan ga je ze er nooit meer uit krijgen. Inderdaad eerst even helemaal onderaan je pijp even een beetje aceton deppen en kijken of hij dan verkleurt na een nachtje, en als hij dan niet verkleurt proberen eruit te krijgen. Maar ik ga je wel eerlijk vertellen dat na 2 keer wassen de vlek er waarschijnlijk al zo diep in zit dat je hem er niet meer uit gaat krijgen..

mOamm

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 23:56

Nee nog niet geprobeerd met aceton, ga ik morgen uit het werk meteen even halen en proberen!
In de wasmachine gooien had ik waarschijnlijk beter niet kunnen doen dus :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 00:15

Nee, als je vlekken hebt die je niet kan identificeren kan je het beste eerst proberen hem eruit te krijgen zonder te wassen. Soms helpt het hoor, met Vanish.. Maar vaak was je de vlek er alleen maar meer in en dan ben je nog verder van huis

xWildrose

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 00:25

Ik heb een vraagje. ;p Ik ben op zoek na een nieuwe zwarte broek, alleen mijn ervaring is dat zwart zo ontzettend snel vaal word. Dus mijn vraag, weet iemand een zwarte skinny jeans die niet enorm snel vaal word?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 00:32

Ik denk dat als je ze niet super voorzichtig wast alle zwarte broeken super vaal worden na een tijdje. Wassen op een hele lage temperatuur met speciaal wasmiddel voor zwart, altijd binnenstebuiten doen en zo min mogelijk wassen.

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 00:54

Een (nep)-leren broek :D of misschien een broek met coating? Alhoewel de coating ook wel zal vervagen. Of gewoon €20 H&M broeken verslijten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 00:55

Ik heb gewoon een goedkope broek van de Vero Moda als zwarte broek maar die doet het nog prima hoor, is nog helemaal niet vaal geworden haha.

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 01:03

Ik heb eigenlijk alleen een zwarte broeklegging en anders draag ik een zwarte leren broek.

Ik haat de winter, maar toch heb ik er zin in om mijn kast winter klaar te maken :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 01:07

Ik ben juist gek op de winter. M'n make-up zit mooier, blijft beter zitten en ik kan lekker grote truien dragen <3

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 01:21

Ik heb in de winter altijd zo'n verschrikkelijke rode Rudolf het rendier neus door de kou. Thank god voor foundation :') en ik ben gewoon een vreselijke koukleum.

Maar sjaals, mutsen, vesten, truien en jassen kopen is zoooo leuk :D

En ben er nog niet uit wat voor winterschoenen het gaan worden dit jaar. Zou bijna uit wanhoop een paar uggs erbij kopen :')

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 09:43

Ah heb ik ook roos!
Ik word altijd vergeleken met een kabouter :+

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 12:10

Ik zie er in de winter ook altijd een stuk beter uit. In de zomer vaak last van een zweethoofd helaas :=

Ook fijner dat ik al mijn sneakers enzo weer uit de kast kan trekken. Met dit weer loop ik 9/10x op sandaaltjes.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 12:42

Zwarte broeken worden hier na een tijdje ook altijd vaal, enige manier om het zo lang mogelijk uit te stellen is zo min mogelijk wassen.

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 12:58

Oh ik vind de winter verschrikkelijk. Ik weet me ook nooit te kleden in de winter. Raak dan echt in een kleding en shop dip. Dus ik blijf dit topic zeker in de winter even volgen :').

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 13:13

xWildrose schreef:
Ik heb een vraagje. ;p Ik ben op zoek na een nieuwe zwarte broek, alleen mijn ervaring is dat zwart zo ontzettend snel vaal word. Dus mijn vraag, weet iemand een zwarte skinny jeans die niet enorm snel vaal word?

Spijker wordt na wassen sowieso vaal.
G-star broek blijven vaak wel de zwarte kleur behouden (tenminste broek van een vriendin blijft al tijden mooi zwart :') ).
Zelf heb ik een zwarte broek van maison scotch, maar dat is geen spijkerstof.

Mmm, de winter is mijn minst favo periode. Niet zozeer qua kleding (lekker slobbertrui :+ ), maar wel dat je zo veel aan moet trekken (is dat logisch? haha).
En sokken, en hemd, en shirt, en trui, en sjaal, en er moet een jas mee, ennnnn.... naja dat dus. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 13:18

Oh ik ben er juist gek op, lekker maillots aan en als het echt koud is een legging onder je broek, een grote trui en een dikke jas <3 Maar nou moet ik zeggen dat ik niet zo goed tegen de zomer kan, zweet echt gigantisch (vooral op mijn gezicht) en ik hou niet zo van blote benen :')

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 13:26

Ja maar, in alle grote truien, slobber kleding, fijne winter dingen.. Raak ik mijn figuur compleet kwijt. Ik voel me dan echt een vuilniszak op pootjes. :')

Ik houd juist van blote benen (is ook nieuw hoor, heb mijn benen lang lelijk gevonden). Ik houd van alle fijne zomerse printjes en kleurtjes! En ik zweet ook amper. Snap wel dat als je snel zweet de zomer een minder fijne periode is. :j

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 13:32

Ik ben ook echt een wintermens. Ik heb het nu dan ook echt wel weer gehad met de zomer. :+
Heerlijk, maillots, laarzen, dikke truien en vesten, dikke jassen waar je in kunt kruipen, sjaals, mutsen, wantjes <3 ik kan nog wel even door gaan haha.

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 13:34

Dan mogen jullie mij de winter gaan doorslepen.. Vind het echt verschrikkelijk.. -O-

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 13:36

Sorry dat ik zo binnen kom vallen meiden, maar ik heb echt jullie hulp nodig..

Ik heb binnenkort een dorpsfeest waar we heengaan ivm de verjaardag van een vriendin. Harstikke leuk, maar het is een ongeschreven regel dat je in iets "boers" moet komen.. Denk aan een geruit blousje, of zo'n zakdoekje om je nek (hier stopt ook mijn inspiratie :') )
Punt is: ik wil er niet helemaal als een idioot bijlopen en het belangrijkste: ik heb bijna geen geld. :(
Hebben jullie een idee, of weten jullie waar je zoiets als hierboven heeel goedkoop kan scoren?

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 13:39

TammyVN schreef:
Ja maar, in alle grote truien, slobber kleding, fijne winter dingen.. Raak ik mijn figuur compleet kwijt. Ik voel me dan echt een vuilniszak op pootjes. :')

Ik houd juist van blote benen (is ook nieuw hoor, heb mijn benen lang lelijk gevonden). Ik houd van alle fijne zomerse printjes en kleurtjes! En ik zweet ook amper. Snap wel dat als je snel zweet de zomer een minder fijne periode is. :j

Precies dit. Daarbij heb ik in de winter altijd zo 'n bleek gezicht met een rode neus, en ik krijg altijd zo 'n winterdip. Ik moet me er toch ieder jaar doorheen slepen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 13:41

Ik begin altijd aan het einde van de zomer (rond deze tijd) met het slikken van Supradyn tabletten en ik heb nooit last van een winterdip. Eens in de 2 maanden onder de zonnebank en het gaat helemaal prima. Die winterdip komt door een tekort aan vitamine D, is heel makkelijk te behandelen

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 14:31

Aaahh ik hou van winter :D Dikke truien of gewoon shirtjes met een blazertje erover! Is bij dit weer als snel te warm voor mij. Zomer is muah.. Vans zijn te warm, net als mijn lievelingslaarsjes, blazertje en dikke truien zijn te warm, lange broeken zijn te warm en ik ben geen jurkenmens :p
Geef mij maar 15-20° waarbij ik gemakkelijk met een lange broek kan lopen en een trui!
Ben mijn hele wintergarderobe aan het bijvullen :D 2 paar schoenen voor deze winter, 3 dikke truien gekocht en nog een lange broek :p

Trouwens ik heb nog een nepleren broek te koop, maat 38, lengtemaat komt overeen met 34.
Had hem gekocht maar hij is mij te groot waardoor ik eruit zie als een mislukte Lady Gaga :')

Pferdelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 19:50

Stiekeme meelezer komt weer even om de hoek kijken!
Heeft iemand ervaringen met bestellen bij Bershka? En hoe de broeken daar vallen en of deze van een beetje goede kwaliteit is?