ik wil best nog wat meer bijleggen maar blijf reeeel en als je niet praat... later stond er bieden vanaf 650 ja daaaaaaaaaaaaaaaag Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik wil best nog wat meer bijleggen maar blijf reeeel en als je niet praat... later stond er bieden vanaf 650 ja daaaaaaaaaaaaaaaag
, niks ontvangen.
Jammer dat hij niet de hele dans collectie wilde kopen.... Jolien87 schreef:Tja, aardig dat je zo goed van vertrouwen bent maar ik zou het dus nooit doen!! Ze weten hoeveel het is. Ik zou dan eerder voorstellen om de €50 aan te nemen en €10 aan haar over te boeken. Maar ja, dat is nu te laat. Ik hoop voor je dat je nog ooit die andere €20 gaat krijgen!En dan nog wat: een tijdje geleden vertelde ik hier dat iemand twee Eurostar dekjes had opgehaald voor €40,- maar alleen maar een briefje van €20 en €50 bij zich had. Ik heb toen op goed vertrouwen de €20 aangenomen waarop ze diezelfde avond de andere helft zou overmaken via de bank. Een paar dagen later mailde ze dat ze het briefje met mijn rekeningnummer kwijt was geraakt en al bij me wilde langskomen omdat ze het geld niet kon overmaken. Ik heb toen wederom mijn rekeningnummer gegeven waarop ze het alsnog zou overmaken. Na een paar dagen nog geen geld te hebben gehad mailde ze me plots dat er van alles tussen was gekomen maar het nu echt had overgemaakt, dit was 15 april, dus een week geleden.
Gisteren een mailtje van haar: had ik het geld al ontvangen? Want ze hoorde niks meer van me., niks ontvangen.
Dus ik teruggemaild dat ik het jammer vind dat het nu zo lang duurt en dat het geld er allang had moeten zijn als ze het de 15e had overgemaakt. Als bewijsje wilde ik graag een printscreen hebben zodat ik wist dat het geld onderweg was en anders dat ze het alsnog contant kwam langsbrengen als het overmaken niet was gelukt. Hierop stuurde ze terug dat ze de printscreen zou regelen, dat ze al een paar dagen ziek op bed lag maar dat ze vanmiddag zou langskomen om het geld contact te geven. En dat ze erop vertrouwde dat ik het geld zou terugstorten als ik het alsnog op mijn rekening zou krijgen want het was al wel bij haar afgeschreven.
Lastig lastig...
Sammie schreef:Wat vinden jullie een fatsoenlijke prijs voor een 2de hand anky dekje die er verder zgan uitzien?
Heb er laatst een paar verkocht, maar ik krijg verder echt een berg onzinbiedingen waar ik moedeloos van wordt