Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

unihorses

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 20:36

ach zo had ik ook iets wat nieuw 700 euro is , was al dik 3 jaar oud ik bied 400 ( er stonden allemaal biedingen van 20,50 etc...) verwijderd hij mijn bod? stuur ik een mail krijg ik geen antwoord kom op :') ik wil best nog wat meer bijleggen maar blijf reeeel en als je niet praat... later stond er bieden vanaf 650 ja daaaaaaaaaaaaaaaag

Fitii

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 20:43

Vandaag heel goede ervaring gehad.
Gisteren zag ik een Canon eos 400d staan voor €100. Was wel heel weinig maar was toch vlakbij dus vandaag toch maar eens gaan kijken en was perfect in orde dus meteen meegenomen.
Super blij met men nieuwe camera :)

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 21:08

Ja die onzinbiedingen zijn erg vervelend.
Maar sommige verkopers die hebben zo'n fantasieprijzen in hun hoofd, tja.
Ik had geboden op een gebruikte beschermersset, waarvan 1 beschermer een flinke beschadiging had. Maar ik heb een handige vriend die dat wel kan repareren zodat het er weer netjes uitziet. Nieuwprijs is €160 en tweedehands is €60-70 een veel voorkomende verkoopprijs (in goede staat).
Ik had €30 geboden. Vond ik een nette prijs met die beschadiging. Kreeg ik een mailtje terug of ik wel goed bij m'n hoofd was om zo'n laag bod te doen. Ze wilde er minimaal €80 excl. voor hebben. Tja, sorry. Dat had ik niet verwacht :')

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 21:39

Ja sommige denken idd dat ze na jaren nog bijna de nieuwprijs kunnen vangen.

Hier nu ook weer eentje, nieuw artikel € 500.- en dan bieden ze € 200.- ... Nou sorry echt niet haha

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 21:40

Heb het weekend ook vier dingen verkocht, ben benieuwd als het geld er allemaal bij komt..

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 21:46

IK HEB MIJN DEKJE BINNEN. :):)

maximepatser

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 22:19

Ik heb afgelopen week een super leuke polo gekocht voor €10 inclusief verzenden. super aardige mensen, Kreeg hem heel snel binnen en in super goede staat! ben er echt blij mee :~

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 08:29

Ongebruikte rijlaarzen van 260. krijg ik een bod van 65 incl. verzenden. Tja....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 09:58

Of mooie laarzen, maar krijg mijn salaris pas de 1e van de maand.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 11:52

Jaa daar kan ik ook niet zo goed tegen. Ik zeg dat altijd, als het er de 1e van de maand nog is dan heb je mazzel. Anders is het al weg.

Vast houden doe ik ook niet meer, tenzij ze wel een aanbetaling kunnen doen bijvoorbeeld. Maar meestal hoor je er toch niets meer van

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 11:57

Vasthouden doe ik ook niet zo snel meer hoor, maar het hangt ervan af om wat voor artikel het gaat.

Ik heb nu een apart hoofdstel te koop staan, maar hoeveel vragen of ik niet wil ruilen.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 12:57

Ik heb nu ook weer een bijzonder 'exemplaar'.
Ik heb een stereoset te koop op marktplaats. Vorige week had ik een overeenkomst gesloten met een koper. Hij zou het geld overmaken. Een dag later kreeg ik van hem een mail (via de advertentie, dus niet als reply op de mails die we al hadden gestuurd aan elkaar) met de vraag of ik de stereo nog had. Waarop ik maar heb beantwoord dat ik wacht op zijn geld en dat ik hem dan verstuur en hem de T&T-code geef.
Vanmorgen mailde ik hem dat ik nog geen geld had ontvangen dus dat ik hem nog niet kon versturen, waarop hij terugmailde wat de afmetingen van de stereo waren. Die dus maar teruggemaild met de vraag of hij het geld alsnog gaat overmaken.
Nu stuurde hij terug dat hij het vanavond ging overmaken en dat ik het geld dan waarschijnlijk morgen zou hebben. Ik heb tot slot maar geantwoord dat ik het geld al eerder had verwacht omdat hij immers al een paar dagen geleden had gezegd dat het geld die ochtend was overgemaakt maar dat vanavond ook prima was aangezien er nog geen andere geïnteresseerden waren.
Ik vind dit wel erg bijzonder. Het scheelt dat er geen andere belangstellenden zijn voor de stereo dus het is niet zo dat ik nu iets misloop, maar ik ben blij als het geld straks op mijn rekening staat en ik de boel kan versturen.

En dan nog wat: een tijdje geleden vertelde ik hier dat iemand twee Eurostar dekjes had opgehaald voor €40,- maar alleen maar een briefje van €20 en €50 bij zich had. Ik heb toen op goed vertrouwen de €20 aangenomen waarop ze diezelfde avond de andere helft zou overmaken via de bank. Een paar dagen later mailde ze dat ze het briefje met mijn rekeningnummer kwijt was geraakt en al bij me wilde langskomen omdat ze het geld niet kon overmaken. Ik heb toen wederom mijn rekeningnummer gegeven waarop ze het alsnog zou overmaken. Na een paar dagen nog geen geld te hebben gehad mailde ze me plots dat er van alles tussen was gekomen maar het nu echt had overgemaakt, dit was 15 april, dus een week geleden.
Gisteren een mailtje van haar: had ik het geld al ontvangen? Want ze hoorde niks meer van me. :n, niks ontvangen.
Dus ik teruggemaild dat ik het jammer vind dat het nu zo lang duurt en dat het geld er allang had moeten zijn als ze het de 15e had overgemaakt. Als bewijsje wilde ik graag een printscreen hebben zodat ik wist dat het geld onderweg was en anders dat ze het alsnog contant kwam langsbrengen als het overmaken niet was gelukt. Hierop stuurde ze terug dat ze de printscreen zou regelen, dat ze al een paar dagen ziek op bed lag maar dat ze vanmiddag zou langskomen om het geld contact te geven. En dat ze erop vertrouwde dat ik het geld zou terugstorten als ik het alsnog op mijn rekening zou krijgen want het was al wel bij haar afgeschreven.
Lastig lastig...

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 15:24

Ik ben net gebeld door ene 'Brian' ik heb best wel veel sexy danskleding en lingerie op het internet staan en deze meneer wilde graag de gedragen setjes OPHALEN. Ik gaf al aan, geen enkel probleem, mijn man is thuis en ik leg het klaar. Maar heb hem wel verteld dat het niet door mij gedragen sets zijn, maar door 1 van mijn 76 danseressen aangezien ik een dans bureau heb. Toen was ie niet meer geïnteresseerd want het moest wel van mij zijn.

Heel bizar gesprek, hij had nooit verwacht dat ik zo aardig was en hem allemaal vragen stelde. Ik vroeg wat hij ervoor wilde geven als ik een eigen gedragen string zou verkopen, dat was dan weer lastig, want hij moest mijd an wel zien. Ik heb aangegeven dat ik best wat wil opsturen, maar een gedragen string ophalen van mij terwijl ik braaf getrouwd ben gaat mij iets te ver. Hij wilde zijn verhaal vertellen hoe hij tot deze 'hobby' was gekomen, maar dat was voor mij wel het moment om hem veel plezier en succes te wensen met zijn pleziertjes ;) Jammer dat hij niet de hele dans collectie wilde kopen....

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 15:29

Jolien87 schreef:
En dan nog wat: een tijdje geleden vertelde ik hier dat iemand twee Eurostar dekjes had opgehaald voor €40,- maar alleen maar een briefje van €20 en €50 bij zich had. Ik heb toen op goed vertrouwen de €20 aangenomen waarop ze diezelfde avond de andere helft zou overmaken via de bank. Een paar dagen later mailde ze dat ze het briefje met mijn rekeningnummer kwijt was geraakt en al bij me wilde langskomen omdat ze het geld niet kon overmaken. Ik heb toen wederom mijn rekeningnummer gegeven waarop ze het alsnog zou overmaken. Na een paar dagen nog geen geld te hebben gehad mailde ze me plots dat er van alles tussen was gekomen maar het nu echt had overgemaakt, dit was 15 april, dus een week geleden.
Gisteren een mailtje van haar: had ik het geld al ontvangen? Want ze hoorde niks meer van me. :n, niks ontvangen.
Dus ik teruggemaild dat ik het jammer vind dat het nu zo lang duurt en dat het geld er allang had moeten zijn als ze het de 15e had overgemaakt. Als bewijsje wilde ik graag een printscreen hebben zodat ik wist dat het geld onderweg was en anders dat ze het alsnog contant kwam langsbrengen als het overmaken niet was gelukt. Hierop stuurde ze terug dat ze de printscreen zou regelen, dat ze al een paar dagen ziek op bed lag maar dat ze vanmiddag zou langskomen om het geld contact te geven. En dat ze erop vertrouwde dat ik het geld zou terugstorten als ik het alsnog op mijn rekening zou krijgen want het was al wel bij haar afgeschreven.
Lastig lastig...
Tja, aardig dat je zo goed van vertrouwen bent maar ik zou het dus nooit doen!! Ze weten hoeveel het is. Ik zou dan eerder voorstellen om de €50 aan te nemen en €10 aan haar over te boeken. Maar ja, dat is nu te laat. Ik hoop voor je dat je nog ooit die andere €20 gaat krijgen!

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 15:30

"Ik bied 3 euro!"
"Daar geef ik hem liever voor weg..."
"Zeg dat dan gelijk, was ik bijna 3 euro kwijt geweest! Stuur maar op naar ***** "

-O- -O- -O- -O- -O- -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 15:31

Rianneuhh schreef:
"Ik bied 3 euro!"
"Zeg dat dan gelijk, was ik bijna 3 euro kwijt geweest! Stuur maar op naar ***** "

-O- -O- -O- -O- -O- -O-

_O- die had je wel een beetje kunnen verwachten :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 15:32

Rianneuhh schreef:
"Ik bied 3 euro!"

-O- -O- -O- -O- -O- -O-

Geef toe, iedereen denkt het, maar deze heeft lef en zegt het ook gewoon :+ Kudo's voor het proberen toch :')

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 15:33

Dat vind ik ook wel humor eigenlijk :D

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 15:36

vind hem ook erg grappig :)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 15:44

Wat vinden jullie een fatsoenlijke prijs voor een 2de hand anky dekje die er verder zgan uitzien?

Heb er laatst een paar verkocht, maar ik krijg verder echt een berg onzinbiedingen waar ik moedeloos van wordt :=

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 15:45

Hihi daar moet ik ook wel om lachen :=

lovebrechjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 16:37

Sammie schreef:
Wat vinden jullie een fatsoenlijke prijs voor een 2de hand anky dekje die er verder zgan uitzien?

Heb er laatst een paar verkocht, maar ik krijg verder echt een berg onzinbiedingen waar ik moedeloos van wordt :=

Ik vind zelf zo rond de €25,- een nette prijs voor een in goede staat Anky pad.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 16:46

Nou mijn ervaring is dat je met 20 euro ook blij moet zijn, ankys kijken tweedehands niet zoveel waard...

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 16:49

Ik zou er ook niet veel meer dan 27,50 incl voor willen geven, mocht ik wel fan zijn van anky dekjes.
Ik vind ze alleen niet fijn dus hoef ze gratis nog niet eens te hebben :P

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 16:59

Ik heb ze voor €20 á €25 te koop staan.

De dame in kwestie kwam vanmiddag keurig de €20 brengen. Blijf het bijzonder vinden, maargoed, ik heb het geld nu helemaal binnen en daar ging het uiteindelijk om.
ElfiL92: hier hebben we het al lang en breed over gehad.