Even het schoolwerk opzij gelegd en een blog over mijn jeugdsentiment geschreven -> Ik Voel Vlinders - Jeugdsentiment. Kon bijna niet stoppen met al die herinneringen!
Morrow_Less
Geplaatst: 09-04-14 12:11
Wat leuk Sabini
Ik heb een tag post gemaakt, maar ik zit erover te denken om het in video vorm op te nemen. Zou dit een leuk idee zijn ?
Persoonlijk sla ik filmpjes meestal over, vind het vaak te lang duren. Moet echt uniek en bijzonder zijn om me langer dan 3 seconden geboeit te houden.
Zaadvragende ogen maak je dan alleen foto's van je ogen of van je hele gezicht? anders zou je misschien eens kunnen proberen om van je hele gezicht te maken en dan gewoon bij te snijden?
Wat een ontzettend leuke post Marit, ik vind het heel gaaf om het hele proces te zien!
Ik heb ook weer een post online: THE EYES TOLD WHAT THE HEART FELT In toetsweken heb ik altijd zoveel zin om te bloggen/foto's te maken, beetje studie ontwijkend gedrag gok ik.
Super leuk om te horen Er zat echt veel tijd in die post, dus ik hoopte al heel erg dat mensen het leuk/interessant zouden vinden. Ik word echt super blij van al die reacties
Ik vind het stiekem wel eng om onbewerkte foto's te laten zien hoor Twijfelde ook heel even of ik dat moest doen, haha. Je krijgt dan toch vaak mensen die zeggen 'Oooh moet je zien hoeveel zij bewerkt, zij kan gewoon niet fotograferen'. Daar was ik een beetje bang voor Maar goed, er zijn ook zat foto's waar ik amper wat aan bewerk, en dat laat ik ook wel eens zien.. En ik wil ook niet dat mensen denken 'hoe krijgt zij dat zo op de foto' terwijl het veel bewerking is, want zo ontmoedig je weer mensen. Ik wil iedereen juist laten weten dat iedereen bewerken kan leren en dus zulke resultaten kan behalen.
Ik vind het mooi Marit. Ik heb je blog gedeeld op Twitter.
Marit
Geplaatst: 10-04-14 13:35
Polivy schreef:
Oeeeeh Dat is wel heel lief
EllisL
Geplaatst: 10-04-14 14:09
Heel gaaf Marit! Ik zit zelf altijd met de nabewerking te knoeien :-(
Ik ga zo ook een post maken en plaatsen
xSaarSaar
Geplaatst: 10-04-14 14:25
EllisL schreef:
Heel gaaf Marit! Ik zit zelf altijd met de nabewerking te knoeien :-(
Ik ga zo ook een post maken en plaatsen
Ik ook, ben absoluut een ramp met bewerkingsprogramma's.
Polivy
Geplaatst: 10-04-14 14:26
Marit schreef:
Polivy schreef:
Oeeeeh Dat is wel heel lief
Je eigen verdienste Ik deel graag goede content met mijn volgers. Ben daar best selectief in voor mijn gevoel (als ik iig zie wat anderen in mijn tijdlijn delen, hahaha).