Ik zeg: "Kom naar De Meern!" Ik ben nog lang niet klaar in mijn tuintje (het is echt niet groot) en heb er echt een hekel aan. Ik heb achter veel last van heermoes en dat is werkelijk een ramp... Dat is alleen weg te krijgen door korthouden.
Denk het niet, tenminste ... zitten die ook tussen de heermoes dan ? Volgens mij blijven die daar dan ook echt wel uit de buurt, mijn katten moeten tenminste niks van m'n varkens hebben vanwege de lucht
Ik heb maar een kleine tuin die afgezet is voor de katten. Die tuin staat vol, dus het zou betekenen dat ze òf niet de tuin in kunnen, òf ze gaan stinken... Ik ga denk ik gewoon maar korthouden en dan zien hoelang het standhoudt.
Het is rotzooi ... het maakt hele matten van wortels onder de grond Wat je misschien eens kunt proberen is kalk strooien of gewoon bemesten met katvriendelijke tuinmest
Helaas... het is helemaal betegeld, maar komt dus door de stenen heen. De enige plek die niet is betegeld staat een hortensia (die altijd volop bloeit! ) en daar groeit het dus niet!