Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

upendo

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:16

Tot wanneer zijn die geldig Alja? :)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:41

28 MEI

liousca

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 21:44

Pff, ik pis steeds naast de pot! 2 zadels die al mega lang tekoop stonden (bleek mijn maat te zijn, wist ik pa na mailcontact) zijn net voor mn neus verkocht. En vanmorgen belde ik voor een tuinsetje, wat gisterenavond was geadverteerd, whoppa ookal verkocht. En ik zocht al zo lang naar iets in mijn smaak... grrr. Ik baal :-S

Klaaswoeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 00:37

Oh zo'n kruidvat kaartje had ik vandaag wel goed kunnen gebruiken. :P

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 07:33

liousca schreef:
Pff, ik pis steeds naast de pot! 2 zadels die al mega lang tekoop stonden (bleek mijn maat te zijn, wist ik pa na mailcontact) zijn net voor mn neus verkocht. En vanmorgen belde ik voor een tuinsetje, wat gisterenavond was geadverteerd, whoppa ookal verkocht. En ik zocht al zo lang naar iets in mijn smaak... grrr. Ik baal :-S

ik heb dat ook wel eens, dat die mensen dan niet gelijk de advertentie op gereserveerd zetten, zo irritant!

liousca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 07:43

bridgetF schreef:
liousca schreef:

ik heb dat ook wel eens, dat die mensen dan niet gelijk de advertentie op gereserveerd zetten, zo irritant!

Ja, of gewoon verwijderen als het verkocht is.
Pas ook, vraag ik de maten v iets, 10min nadat ik die maten krijg doorgestuurd zeg ik dat ik het wil kopen voor de vraagprijs. Krijg ik uren later een mail met daarin dat er al iemand komt... Ik bedoel, zeg dat dan meteen als je de maten doorstuurt, of zet idd de advertentie op gereserveerd.

Ik heb ook echt enorm vaak dat ik een bod doe op iets, wat al weken te koop staat en geen biedingen bevat en dan wordt er binnen 10min ineens hoger geboden. Kan me dan niet voorstellen dat dat iemand anders is dan de adverteerder. Want andere mensen dan de adverteerder krijgen toch geen melding van mijn bod? Of kun je je daarop abonneren? Hihi. Word daar soms wel moe van, tegenwoordig mail ik dan maar gewoon mijn bod, want het gebeurt me echt stiekem toch best vaak.

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 07:51

liousca schreef:
Ik heb ook echt enorm vaak dat ik een bod doe op iets, wat al weken te koop staat en geen biedingen bevat en dan wordt er binnen 10min ineens hoger geboden. Kan me dan niet voorstellen dat dat iemand anders is dan de adverteerder. Want andere mensen dan de adverteerder krijgen toch geen melding van mijn bod? Of kun je je daarop abonneren? Hihi. Word daar soms wel moe van, tegenwoordig mail ik dan maar gewoon mijn bod, want het gebeurt me echt stiekem toch best vaak.

Ik denk dat ze met een ander account de prijs op drijven, je kunt nl. net zo veel accounts aanmaken op verschillende e-mail adresssesn als je wilt.
Ik heb dat ook regelmatig, dat er ineens wordt overboden, wel heel toevallig....en zeker als iets als weken op op pagina drieduizend en één staat.
Ik denk zelf dat ze dat zelf doen, moet je dan maar eens je bod weg halen....heel toevallig gaat dat overboden bod dan ook met een paar uur later weg.

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 08:48

Inderdaad, die situatie heb ik ook vaak gehad. Was vooral bij de categorie Fietsen echt héél erg :P

Myou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 13:55

liousca schreef:
bridgetF schreef:

Ja, of gewoon verwijderen als het verkocht is.
Pas ook, vraag ik de maten v iets, 10min nadat ik die maten krijg doorgestuurd zeg ik dat ik het wil kopen voor de vraagprijs. Krijg ik uren later een mail met daarin dat er al iemand komt... Ik bedoel, zeg dat dan meteen als je de maten doorstuurt, of zet idd de advertentie op gereserveerd.

Het is wel mogelijk om je te abboneren op een advertentie,
ik krijg dan een e-mail wanneer er een bod is of wanneer de advertentie op gereserveerd staat of gesloten is. :P
Maar het lijkt me heel erg sterk dan mensen dan opeens een bod gaan doen. :P

Myou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 14:04

Dubbel :P

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 15:54

Hoe kan dat dan? Als ik iets bij favorieten zet krijg ik wel een mailtje als iets op gereserveerd is gezet maar niet als er op geboden is (tenzij ik er al op had geboden en overboden ben)

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 18:18

:= Hoe snel kun je een fiets verkopen (opknapper)

Heel snel :D

Half 4 op MP gezet,half 5 al een reactie en 6 uur opgehaald :P

Had hem voor 25 euro erop staan, en die man (buitenlander) bood 15 euro.
Prima...wel wat laag,maar dan zijn wij hem al kwijt...lager wou ik echt niet gaan.
Komt hij hier,bekijkt de fiets uitvoerig en zegt vervolgens 'voor 10 euro neem ik hem mee'
Tja....dacht het dus niet...15 euro is al een koopje.
Zei al tegen hem dat we via de mail 15 euro waren overeengekomen,lager ga ik echt niet zakken.
Dan wacht ik nog wel even,aangezien hij nog maar net 2,5 uur op MP stond.
Uiteindelijk toch maar meegenomen :D

En de motor hebben we ook binnen 2 dagen en 5 uur verkocht.
Zo snel is het bij ons nog nooit gegaan

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 18:25

dat is inderdaad heel snel :j
ik heb zoiet dan weer nooit :D

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 18:26

Ik ben in onderhandeling met een mailer.
Ja, over de krabton.
Zij: je hebt volgens mij mijn eerste mail niet ontvangen, maar ik wil de ton graag op komen halen. Wanneer schikt het?
Dag en tijd al overeen gekomen, maar toen dacht ik: wat is je bod dan?
Straks geeft ze er 10 euro voor terwijl mijn vp 50 euro is.
Dus ff een mail gestuurd wat haar bod dan was om voor beiden een teleurstelling te voorkomen.

Is dit een blonde actie van mij of wat? :+
Geef ik bijna ons adres zonder te weten wat ze wil betalen!

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 18:49

Ik had ook met een geïnteresseerde afgesproken voor mijn brommer zonder te overleggen over de prijs.
Toen hij hier was en aangaf dat hij hem graag wilde hebben vroeg ik hem wat hij ervoor wilde geven.
"Gewoon je vraagprijs, ik heb een hekel aan mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en ik vind het een topbrommer!"

:+: My kind of man.

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 19:30

Saskiaatje schreef:
Ik had ook met een geïnteresseerde afgesproken voor mijn brommer zonder te overleggen over de prijs.
Toen hij hier was en aangaf dat hij hem graag wilde hebben vroeg ik hem wat hij ervoor wilde geven.
"Gewoon je vraagprijs, ik heb een hekel aan mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en ik vind het een topbrommer!"

:+: My kind of man.

Jij hebt gewoon geluk gehad en de juiste brommer voor hem! :j
Ik wil voorkomen dat ik aan de deur moet gaan onderhandelen over de prijs, want het is al voor de helft van de prijs en die krabton is echt zgan.
Nu maar wachten op antwoord...

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 22:22

Nou ik was overeen gekomen met mijn jodphurs heb gegevens al ontvangen. Koper zegt de 25e al geld over gemaakt te hebben met de vraag of ik ze de 6e mei wil opsturen ivm vakantie! Prima! Maar nog geen geld op mijn rekening de 6e dus een mail gestuurd dat ik al vanaf de 25e mijn rekening in de gaten hou maar niks ontvangen heb en dus ook nog niks opgestuurd heb... ppffff nog geen reactie op gehad! Ik ben nog te goed gelovig dat er iets mis gegaan is of misschien is ze nog op vakantie maar heb nog niks terug en de advertentie maar weer van reserveren afgehaald...

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 10:02

En wat ik al dacht: geen reactie meer op de vraag wat het bod dan is op de krabton.
Scheelt weer onderhandelen aan de deur, daar pas ik toch echt voor.
Maar er is een nieuwe bieder, dus die is de volgende.

@margreet4: ik stuur ook nooit iets op zonder de betaling te hebben ontvangen.
Dus goed van je dat je dat niet hebt gedaan, want dan kan je achteraf achter je centen aan.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 10:09

Jammer dat je dan niks meer hoort.... ik wil inderdaad ook altijd alles goed afgesproken hebben voordat ik ergens naartoe rijd, of er iemand bij mij aan de deur staat, geen zin in gedoe tijdens het afhalen, dat moet gewoon even een kwestie van oppikken zijn :)

Ik heb net ook weer wat van Marktplaats ontvangen, echt een super koopje!!

Dure cassette-horren, ik zag al een hele goede aanbieding op Marktplaats waar ze 65 euro kosten, dat is al een stuk goedkoper dan in de winkel als ze in de aanbieding zijn... maar bij iemand anders mochten ze zelfs voor 25 (!!) euro weg, helemaal nieuw in de verpakking.

Nu heb ik dus 5 stuks ontvangen voor de prijs waarvoor je er anders maar 1,5 hebt *\%/*

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 10:28

En daar wordt een mens blij van :D

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 11:39

Ik wel in ieder geval :P Nu de hele zooi nog op maat maken en ophangen :')

O wacht, ik moet jou nog een PB sturen, momentje :)

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 12:54

Nou dat gaat lekker bij mij!
Vannochtend pakketje schoenen op de post gedaan!
Kom ik thuis krijg ik een mailtje voor mijn konijnenhok (binnen).
En die komen ze als het goed is morgenmiddag ophalen!

Gaat opeens weer even goed :)

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 13:52

Nou, ik geloof het zelf bijna niet, maaaaarrrrrr:
De krabton is verkocht en ook al opgehaald! *\%/*

Die nieuwe bieder had ik een mail gestuurd dat zijn bod goed was, hij belde gelijk op voor het adres en stond op de afgesproken tijd voor m'n neus.
Kijk, zo heb ik het nou graag! :D

En jij ook een goede deal, pmarena!
MP is soms echt zo slecht nog niet...

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 13:54

Wauw, dat is inderdaad super snel gegaan MarvanTom!

Ik heb net maar weer wat advertenties op MP gegooid, hopelijk snel weer nieuwe kopers voor de handel :D

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 16:23

ik heb gister op mp nog een backpack tas op de kop getikt, stond al niet heel duur op mp en ik had nog wat lager geboden en bod werd geaccepteerd, ding is ook amper gebruikt