Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
liousca schreef:Pff, ik pis steeds naast de pot! 2 zadels die al mega lang tekoop stonden (bleek mijn maat te zijn, wist ik pa na mailcontact) zijn net voor mn neus verkocht. En vanmorgen belde ik voor een tuinsetje, wat gisterenavond was geadverteerd, whoppa ookal verkocht. En ik zocht al zo lang naar iets in mijn smaak... grrr. Ik baal :-S
bridgetF schreef:liousca schreef:Pff, ik pis steeds naast de pot! 2 zadels die al mega lang tekoop stonden (bleek mijn maat te zijn, wist ik pa na mailcontact) zijn net voor mn neus verkocht. En vanmorgen belde ik voor een tuinsetje, wat gisterenavond was geadverteerd, whoppa ookal verkocht. En ik zocht al zo lang naar iets in mijn smaak... grrr. Ik baal :-S
ik heb dat ook wel eens, dat die mensen dan niet gelijk de advertentie op gereserveerd zetten, zo irritant!
liousca schreef:Ik heb ook echt enorm vaak dat ik een bod doe op iets, wat al weken te koop staat en geen biedingen bevat en dan wordt er binnen 10min ineens hoger geboden. Kan me dan niet voorstellen dat dat iemand anders is dan de adverteerder. Want andere mensen dan de adverteerder krijgen toch geen melding van mijn bod? Of kun je je daarop abonneren? Hihi. Word daar soms wel moe van, tegenwoordig mail ik dan maar gewoon mijn bod, want het gebeurt me echt stiekem toch best vaak.
liousca schreef:bridgetF schreef:
ik heb dat ook wel eens, dat die mensen dan niet gelijk de advertentie op gereserveerd zetten, zo irritant!
Ja, of gewoon verwijderen als het verkocht is.
Pas ook, vraag ik de maten v iets, 10min nadat ik die maten krijg doorgestuurd zeg ik dat ik het wil kopen voor de vraagprijs. Krijg ik uren later een mail met daarin dat er al iemand komt... Ik bedoel, zeg dat dan meteen als je de maten doorstuurt, of zet idd de advertentie op gereserveerd.
Ik heb ook echt enorm vaak dat ik een bod doe op iets, wat al weken te koop staat en geen biedingen bevat en dan wordt er binnen 10min ineens hoger geboden. Kan me dan niet voorstellen dat dat iemand anders is dan de adverteerder. Want andere mensen dan de adverteerder krijgen toch geen melding van mijn bod? Of kun je je daarop abonneren? Hihi. Word daar soms wel moe van, tegenwoordig mail ik dan maar gewoon mijn bod, want het gebeurt me echt stiekem toch best vaak.
Saskiaatje schreef:Ik had ook met een geïnteresseerde afgesproken voor mijn brommer zonder te overleggen over de prijs.
Toen hij hier was en aangaf dat hij hem graag wilde hebben vroeg ik hem wat hij ervoor wilde geven.
"Gewoon je vraagprijs, ik heb een hekel aan mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en ik vind het een topbrommer!"My kind of man.