Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Polarize schreef:Ik had vanochtend onderweg naar school ineens zo'n kleine witte keffer in mijn been hangen. Gelukkig was ie zo klein dat bijten niet echt veel deed en had ik een wijde broek aan waardoor die vooral stof pakte maar verdorie. Ik heb dus wel een wondje op mijn been. Beest had al geluk dat ik mijn eigen hond gewend ben nogal happig kan zijn waardoor ik niet echt schrok, maar ik moest me echt inhouden om niet uit reflex een trap te geven, want er hing wel gewoon een hond aan mijn been/broek. Toen ie los had gelaten deed ie nog een keer een greep maar toen pakte die echt alleen mijn broek.
Was ook zonder aanleiding, liep langs, de eigenaar maakte even een opmerking over hoe glad het was omdat wij het ijs op moesten om haar er langs te laten en toen had ik die hond aan mn been
Ineke2 schreef:Polarize schreef:Ik had vanochtend onderweg naar school ineens zo'n kleine witte keffer in mijn been hangen. Gelukkig was ie zo klein dat bijten niet echt veel deed en had ik een wijde broek aan waardoor die vooral stof pakte maar verdorie. Ik heb dus wel een wondje op mijn been. Beest had al geluk dat ik mijn eigen hond gewend ben nogal happig kan zijn waardoor ik niet echt schrok, maar ik moest me echt inhouden om niet uit reflex een trap te geven, want er hing wel gewoon een hond aan mijn been/broek. Toen ie los had gelaten deed ie nog een keer een greep maar toen pakte die echt alleen mijn broek.
Was ook zonder aanleiding, liep langs, de eigenaar maakte even een opmerking over hoe glad het was omdat wij het ijs op moesten om haar er langs te laten en toen had ik die hond aan mn been
Heftig vind ik! Zei de eigenaar na dit incident niks? Volgende keer gegevens vragen hoor. Als er dan geen fysieke schade is maar wel schade aan kleding hoort de eigenaar dat te vergoeden via de avp verzekering.

Tancreda4 schreef:Dat ik op kantoor zit en twijfel over mijn pony. Ze lijkt nu weer rustiger, maar was net veel aan het hoesten. Ze krijgt al medicatie, maar twijfelde net of er geen DA bij moet komen... (al weet ik niet wat die nog kan doen)