Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

TessaxQuincy

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 19:57

Broek kapot getrokken door aan de riemlus te trekken met aantrekken. |o Heb de broek net 2 maanden

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 21:15

Ik heb dit jaar nog geen Chinees gegeten :(

Probeer een Fletcher hotel te boeken maar dat kan alleen met creditcard.
Is dat normaal?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 21:19

Mijn doel is: zo lang mogelijk geen Chinees eten.

En dan bedoel ik Hollands fastfood Chinees. Niet authentiek Chinees. Wat een vieze vette zooi vind ik dat. Ik krijg er altijd buikpijn van. En ik ben dol op patat en pizza etc. :=

Maar soms kom je er niet onderuit. :+

prompter

Geen idee Alja! Ik heb recent bij 3 vd Valk hotels geboekt en geen creditcard nodig gehad (ik heb wel een account bij ze).

Shenavallie

Je kunt hier kiezen welke variant Foe Yong Hai je wilt. Ik kies meestal vegetarisch of met rundvlees. Bij de schepchinees is Foe Yong Hai hier altijd zonder vlees.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 21:25

prompter schreef:
Geen idee Alja! Ik heb recent bij 3 vd Valk hotels geboekt en geen creditcard nodig gehad (ik heb wel een account bij ze).

Van de valk is ook een optie maar op die site blijft hij steken dus kan ook niet proberen te boeken

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 22:07

Tandpijn.

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 22:27

Festival Hier in de gemeente
Allemaal leuk enz maar ik woon aan de hele andere kant van de gemeente en als ik buiten kom is het precies of ik ben daar ipv thuis

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 22:31

Mijn vriend is nog 'even' naar de wc. Dat gaat zeker nog 20min duren en ik wil gaan slapen en daarvoor moet ik eerst plassen. We hebben alleen maar 1 wc dus ik moet wachten en daarna in zijn lucht gaan zitten. Ik ben nu serieus aan het overwegen om samen met de honden het nachtplasje in de tuin te doen :+

Ik ga zo blij zijn als we boven hebben verbouwd en er een wc op de badkamer is.

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 22:41

Vuurwerk, elke keer een losse knal >;)

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 22:43

Ik irriteer me ook alweer kapot aan het vuurwerk ja. Of ja, de mensen wie het afsteken dan. Klootviolen.
Het was gisteren alweer feest en eerder vanavond, rond 20 voor 8, ging het ook ineens helemaal los.
De afgelopen weken horen we het sowieso alweer regelmatig -O-

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 22:45

wyoming schreef:
Mijn ex probeert de hap te bereiken voor dochter. Staat al ruim een half uur in de wacht en is van plaats 17 naar plaats 11 opgeschoven. Dat schiet lekker op. 8)7

Heeft hij al geprobeerd te chatten met ze? Weet niet precies tot hoelaat dat kan maar reageren ze vaak sneller...
Ik heb een kennis die bij de doktershus werkt...en als ik er echt niet doorheen kom of de wachttijden zijn rete lang app ik haar voor advies :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 22:56

Schuur_ schreef:
Mijn vriend is nog 'even' naar de wc. Dat gaat zeker nog 20min duren en ik wil gaan slapen en daarvoor moet ik eerst plassen. We hebben alleen maar 1 wc dus ik moet wachten en daarna in zijn lucht gaan zitten. Ik ben nu serieus aan het overwegen om samen met de honden het nachtplasje in de tuin te doen :+

Ik ga zo blij zijn als we boven hebben verbouwd en er een wc op de badkamer is.

Ik zou het echt doen.
Niks zo verschrikkelijk als in de geur van een ander zitten :+

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 23:49

Froukje_J schreef:
wyoming schreef:
Mijn ex probeert de hap te bereiken voor dochter. Staat al ruim een half uur in de wacht en is van plaats 17 naar plaats 11 opgeschoven. Dat schiet lekker op. 8)7

Heeft hij al geprobeerd te chatten met ze? Weet niet precies tot hoelaat dat kan maar reageren ze vaak sneller...
Ik heb een kennis die bij de doktershus werkt...en als ik er echt niet doorheen kom of de wachttijden zijn rete lang app ik haar voor advies :+

Nou uiteindelijk heeft hij na 1,5 uur de assistente gesproken, zij ging overleggen met de huisarts, die ging weer overleggen met de neuroloog en zou daarna terug bellen. Al met al heeft het 2 uur geduurd. Ik heb geen idee of wij een hap met chat functie hebben, ik ga het eens uitzoeken.

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 23:51

Bizar hoeveel mensen geen verlichting aan hebben op de fiets en dat ook nog eens op die slecht verlichte boerderij-achteraf weggetjes.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 23:53

Ik had wederom een paniekaanval, maar dit keer had ik wel ondersteuning dus samen gaan wandelen.

Lopen we in een bosje en rent er iets voorbij. Ik zei eerst een wolf! Maar daarna van nee dat kan niet vast een haas. Na lang puzzelen en het geluid gehoord te hebben vermoeden we een goudjakhals. Maar ik wil het nu zo graag zeker weten ( ik vind wild spotten heel leuk)

Schoot ook vrijwel direct uit de paniekaanval :')

Maar ben er wel klaar mee het is niet leuk meer en ik ga maandag op vakantie. Ik had wat hart klachten waar ik wel bekend mee ben maar mijn hoofd slaat er al weken helemaal in door waardoor ik dus nu paniekaanvallen aan het ontwikkelen. Als ik dus actief ga bewegen en er niet over praat heb ik er geen last van. Maar zodra er ook maar 1 seconde aandacht naar toe gaat is het mis.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 23:58

Ik kom op mijn kamer en alles ruikt naar rook -O- Buren een paar huizen verderop hebben een feestje en gok zomaar dat ze ook een flinke vuurkorf aan hebben. En de muziek gaat ook alleen maar harder..
Edit: en nu steken ze vuurwerk af :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 06:45

Per ongeluk m’n wekker niet uitgezet dus om 6:30 netjes wakker.

Nou wekker uitzetten en weer slapen zou je zeggen toch? Helaas zoemde er de hele tijd een mug rond m’n hoofd dus nu ben ik alsnog klaarwakker. :+

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:16

Dat er iemand is doodgebeten door zijn eigen honden.Model vechthond.Mensen leren het ook nooit.Gelukkig de eigenaar en geen onschuldige voorbijganger.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:21

2 honden zelfs! Heb wel ook medelijden met de politieagenten die daar ter plaatse zijn gekomen. Zal geen prettig plaatje zijn geweest.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:22

Twee American Bully xl honden, eentje van zichzelf en eentje van zijn kleindochter. Die beesten waren pas 9 maanden oud...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:30

Jeetje wat enorm triest. Ik snap dat het ook hele leuke honden kunnen zijn. Maar het instinct krijg je er toch nooit 100% uit.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:48

Gisteren een kennis helemaal in tranen omdat ze hun boerboel van 2 jaar hadden moeten laten inslapen omdat hij haar man had aangevallen.
Ik snap dat het heel verdrietig is maar als zij dit bericht ook gaat lezen hoop ik dat het makkelijker voor haar wordt en dat ze echt de juiste keuze heeft gemaakt.
Echt verschrikkelijk voor alle betrokkenen in Rotterdam!

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:52

En Russische dwerghamstertjes mag je niet meer hebben, maar dit type honden wel. Echt ontzettend logisch :j

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:01

Ja blijft krom inderdaad en blijft sneu voor alle partijen…

Hier geërgerd omdat ik zo mijn aller eerste ervaring wedstrijd heb met boogschieten maar mijn lijf alleen al bij het woord wedstrijd in de stress schiet. We gaan alleen voor de ervaring hoor… is bekend terrein ook overings. Stom wat zo’n woord met je doet…