Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

juval

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 19:41

Purny gefeliciteerd!!!

kleine ergernis dat mijn toogoodtogo pakket weer alleen maar plantaardige en soja producten bevat. Ik begrijp wel dat die overblijven hoor, maar ik vind het jammer.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 19:50

fokfanaat schreef:
Polarize schreef:
Mensen die even met de speaker gaan zitten bellen in de trein. Zo geneigd om er iets van te zeggen

moet verboden worden, bellen op speaker, echt! Puur om aandacht te trekken en laten zien dat je scheit hebt aan alles en iedereen

Mijn vader belt altijd met speaker, maakt niet uit waar.
Heb er wel eens naast gezeten en er wat van gezegd in het OV.
Moest mijn mond houden.

Ik erger er aan dat ik nu eigenlijk mijn ogen moet druppelen en gezicht
in zalven maar het tasje waar ik het in gedaan heb kan ik niet vinden... *Zucht -O-

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 19:51

@ purny: Van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag! :j

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 19:55

Een vriendin van me deed heel aardig tegen mij via whatsapp. Toen stuurde ze per ongeluk een screenshot van ons appgesprek. Die moest naar iemand anders waar ze mee over mij aan het praten was. En dit was een dood normaal gesprek waarin ik vroeg of ze het gezellig vond om af te spreken en/of even te bellen. :+

Gelukkig ken ik haar pas 29 jaar. :+

Ik haat mensen

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 19:56

MarlindeRooz schreef:
Een vriendin van me deed heel aardig tegen mij via whatsapp. Toen stuurde ze per ongeluk een screenshot van ons appgesprek. Die moest naar iemand anders waar ze mee over mij aan het praten was.

Ik haat mensen

Zo, nou lekker dan. :')

prompter

Oh Purny ik ben nog net op tijd, van harte gefeliciteerd! *\o/* *\o/* *\o/*

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

MarlindeRooz schreef:
Een vriendin van me deed heel aardig tegen mij via whatsapp. Toen stuurde ze per ongeluk een screenshot van ons appgesprek. Die moest naar iemand anders waar ze mee over mij aan het praten was. En dit was een dood normaal gesprek waarin ik vroeg of ze het gezellig vond om af te spreken en/of even te bellen. :+

Ik haat mensen

Whuuut, wat gemeen :\.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 19:57

juval schreef:
Purny gefeliciteerd!!!

kleine ergernis dat mijn toogoodtogo pakket weer alleen maar plantaardige en soja producten bevat. Ik begrijp wel dat die overblijven hoor, maar ik vind het jammer.

Ik weet niet of ze meer pakketten hebben?
Zowel kun je misschien aangeven of ze het niet kunnen splitsen en aanbieden als vegan pakket en gewoon pakket

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 19:57

Wat een rotstreek Marlinde....

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 19:58

Ja ik heb geprobeerd om het uit te praten maar ze blijft dingen ophalen. Die sowieso al besproken zijn en waar ik m’n excuses voor aangeboden heb. :+

Maar goed, vrouwen zijn soms echt gemeen. :=

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 19:59

MarlindeRooz schreef:
Ja ik heb geprobeerd om het uit te praten maar ze blijft dingen ophalen. Die sowieso al besproken zijn en waar ik m’n excuses voor aangeboden heb. :+

Maar goed, vrouwen zijn soms echt gemeen. :=

Dan vraag je nog 1 x aan haar: Wat kan ik nog meer doen dan sorry zeggen?
En als ze hier geen genoegen mee neemt dan denk ik dat je beter afstand kan nemen.
Sowieso iemand die achter je rug om je appgesprekken deelt is denk ik niet echt een goede vriendin.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 20:02

Ja sindsdien zoekt ze overal wat achter. Ik appte haar puur om te vragen hoe iets was afgelopen. En daarna vroeg ik haar om af te spreken. Toen gaf ze aan dat ze zelf zich niet goed voelde en tegen dingen aan liep. Toen bood ik aan om haar daar mee te helpen. En voor haar te rijden naar de stort etc. Want ze heeft geen auto.

Maar haar punt is: ik app haar alleen als ik wat nodig heb en ik steun haar niet. :+

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 20:12

MarlindeRooz schreef:
Ja sindsdien zoekt ze overal wat achter. Ik appte haar puur om te vragen hoe iets was afgelopen. En daarna vroeg ik haar om af te spreken. Toen gaf ze aan dat ze zelf zich niet goed voelde en tegen dingen aan liep. Toen bood ik aan om haar daar mee te helpen. En voor haar te rijden naar de stort etc. Want ze heeft geen auto.

Maar haar punt is: ik app haar alleen als ik wat nodig heb en ik steun haar niet. :+

Hm oke, ja ik ken de andere kant. Ik heb ooit een vriendin gehad die me alleen maar appte of belde als ze iets van me nodig had. Ze vergat mijn verjaardag en in een voor mij moeilijke periode liet ze niks van zich horen. Uiteindelijk moest ik via via horen dat ze zwanger was. Tja, ik verwacht toch iets andere dingen van een vriendschap eigenlijk. Dus ik heb het contact verbroken.

Dus ja lastig inschatten natuurlijk. Maar vervelend dat het stroef gaat tussen jullie.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 20:15

Ja dat is heel lastig inderdaad. Maar de situatie ligt wel wat gecompliceerder. En ik ben de eerste die z’n eigen aandeel daarin erkent. Ik ben nog aan het broeden op een goed antwoord haha.

Ben ook eigenlijk best gepikeerd dat ze privé gesprekken van ons doorstuurt naar iemand, namelijk haar zusje. (die ik ook goed ken).

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 20:36

Purny, Gefeliciteerd!!

Mijn ergernis, mijn Pandora ketting is tijdens het winkelen vandaag open gegaan blijkbaar. En onderweg ben ik dus een zilveren bedeltje verloren.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 20:53

Stomme koppijn. Continu druk en als ik van hoogte verander is het echt niet tof. Oh en ook niet als je hoest, dan klapt m'n kop zo'n beetje uit elkaar, gelukkig heb ik nog steeds slijm in m'n longen en moet ik veel hoesten :+ Wat een ellende dit. En paracetamol helpt niet. Iemand nog tips tegen - naar wat ik denk- voorhoofdsholte ontsteking, en met name pijnbestrijding?

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 21:03

Tancreda4 schreef:
Stomme koppijn. Continu druk en als ik van hoogte verander is het echt niet tof. Oh en ook niet als je hoest, dan klapt m'n kop zo'n beetje uit elkaar, gelukkig heb ik nog steeds slijm in m'n longen en moet ik veel hoesten :+ Wat een ellende dit. En paracetamol helpt niet. Iemand nog tips tegen - naar wat ik denk- voorhoofdsholte ontsteking, en met name pijnbestrijding?

Ibuprofen? Dat helpt bij mij vaak wel, en optijd naar bed.
En als je hoofdeind met slapen iets kan verhogen zou ook fijner zijn, dan lig je niet helemaal volledig plat.

En veel sterkte/beterschap.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 21:03

Ibuprofen .. werkt bloedverdunnend..dus kan misschien wat druk wegnemen.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 21:09

Sowieso altijd 2 paracetamol of 2 ibuprofen nemen en niet eentje.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 21:22

Ik bel regelmatig op de speaker _O-

Gefeliciteerd Purny.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 21:40

imaudy schreef:

Gefeliciteerd Purny.

In het openbaar? :oo

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 21:47

Thanks voor de tips! Net even gesnuffeld in m'n kast, heb alleen diclo en naproxen liggen. Heb een diclo genomen omdat daar hoofdpijn op staat. Morgen even om ibuprofen naar de winkel. En misschien bel ik de HA ook even want heb nu wel verhoging (38.4).

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 21:48

imaudy schreef:

Gefeliciteerd Purny.

Happy bday Purny!

En ja, ik telefoneer ook veel op speaker. Maar dan ben ik wel alleen. In openbaar waar andere mensen zijn, doe ik t gewoon aan t oor.

Ik heb geen oortjes, en telefoon aan oor vind ik zo irritant.... of nou ja, ik heb geen oortjes. Die heb ik in veelfout maar net als sokken zijn die altijd zoek :))

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 22:10

Griep gaat enorm rond Tancreda, gebruik je al neusspray? Dat heeft bij mij goed geholpen.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 22:56

Vind het altijd leuk als mensen bellen via de Bluetooth / systeem in de auto. Je hoort dat zooo ontzettend goed van buiten af :')

Over auto's gesproken. Ik zie door de bomen het bos niet meer met een nieuwe auto uitzoeken. Tot welk budget is wijsheid? Is het die X bedrag extra waard? Hoeveel km ivm distributieriem? En nu ga je Googlen op merk en type en met elke auto is er wel wat mis..