Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fokfanaat schreef:Polarize schreef:Mensen die even met de speaker gaan zitten bellen in de trein. Zo geneigd om er iets van te zeggen
moet verboden worden, bellen op speaker, echt! Puur om aandacht te trekken en laten zien dat je scheit hebt aan alles en iedereen
MarlindeRooz schreef:Een vriendin van me deed heel aardig tegen mij via whatsapp. Toen stuurde ze per ongeluk een screenshot van ons appgesprek. Die moest naar iemand anders waar ze mee over mij aan het praten was. En dit was een dood normaal gesprek waarin ik vroeg of ze het gezellig vond om af te spreken en/of even te bellen.
Gelukkig ken ik haar pas 29 jaar.
Ik haat mensen
juval schreef:Purny gefeliciteerd!!!
kleine ergernis dat mijn toogoodtogo pakket weer alleen maar plantaardige en soja producten bevat. Ik begrijp wel dat die overblijven hoor, maar ik vind het jammer.
MarlindeRooz schreef:Ja ik heb geprobeerd om het uit te praten maar ze blijft dingen ophalen. Die sowieso al besproken zijn en waar ik m’n excuses voor aangeboden heb.
Maar goed, vrouwen zijn soms echt gemeen.
MarlindeRooz schreef:Ja sindsdien zoekt ze overal wat achter. Ik appte haar puur om te vragen hoe iets was afgelopen. En daarna vroeg ik haar om af te spreken. Toen gaf ze aan dat ze zelf zich niet goed voelde en tegen dingen aan liep. Toen bood ik aan om haar daar mee te helpen. En voor haar te rijden naar de stort etc. Want ze heeft geen auto.
Maar haar punt is: ik app haar alleen als ik wat nodig heb en ik steun haar niet.
Tancreda4 schreef:Stomme koppijn. Continu druk en als ik van hoogte verander is het echt niet tof. Oh en ook niet als je hoest, dan klapt m'n kop zo'n beetje uit elkaar, gelukkig heb ik nog steeds slijm in m'n longen en moet ik veel hoestenWat een ellende dit. En paracetamol helpt niet. Iemand nog tips tegen - naar wat ik denk- voorhoofdsholte ontsteking, en met name pijnbestrijding?
imaudy schreef:Ik bel regelmatig op de speaker![]()
Gefeliciteerd Purny.