Polarize schreef:Ik heb gewoon een regenboog vlag voor het raam hangen
De bezorger van de tijdschriften vandaag...weet niet wat die man had. Hij zet de nieuwe kratten neer, komt naar mij toe, vraagt of ik de kratten van de retouren eens op wil tillen.
"Ja, dat is 23 kilo."
Stond daar echt van, oké? Ik kan 23 kilo tillen? Easy?
"Nee dat is te zwaar. Dat mag niet. Als het morgen weer zo is neem ik het niet mee."
Ja wat moet ik dan doen? "Sorry deze tijdschriften konden niet retour anders werd het krat te zwaar."
Doei. Ik werk hier al 7 jaar en in die 7 jaar nog van geen enkele leverancier iets gehoord over dat de kratten van de tijdschriften te zwaar zouden zijn.
En bij het afleveren zet ie wel gewoon 4 volle kratten neer die allemaal net zo zwaar of zwaarder waren dan het retourkrat..
Leverancier bellen en een klacht over hem neerleggen. In ons ouderlijk bedrijf ook weleens zo'n droeftoeter gehad. Gelijk gebeld, en die is niet meer langsgekomen.
Ik ben een werkbeschrijving aan het schrijven voor een facturering die best wel wat voeten in aarde heeft, maar het is behoorlijk lastig om iets uit te moeten leggen wat voor jezelf zo goed als vanzelfsprekend is