Show je Vinted koopjes!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-24 16:57

Blijkbaar heeft het punt waar het heen hoorde te gaan besloten te stoppen. Dat punt is sowieso erg raar met regelmatig weken 'dicht' en dan weer open om te kiezen enzo. Nu zonder melding dus dicht en alle pakketten naar een punt 10 km verder gebracht zelf. Niet door homerr dus, maar die man heeft al die zakken zelf ergens anders heen gebracht.

Ik denk dat daarom het zo raar ging met de track en trace. Wel jammer dat hij het niet naar punt 2 km verderop bracht of dat mensen niet zelf konden kiezen. :+ Het punt waar hij het heengebracht heeft sluit ook over 3 weken of ze stoppen iig met homerr.

Amber_anne

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 23:57

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-24 08:10

Heel mooi maar helaas maatje 36 en daar pas ik toch echt niet in :D Hopelijk wel voor iemand anders in dit topic geschikt.

Mijn favoriet type outdoorbroek heet hetzelfde als 1 of ander goedkoop frans merk, dat is huilen met zoeken.

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-24 09:16

Schuur_ schreef:
Heel mooi maar helaas maatje 36 en daar pas ik toch echt niet in :D Hopelijk wel voor iemand anders in dit topic geschikt.

Mijn favoriet type outdoorbroek heet hetzelfde als 1 of ander goedkoop frans merk, dat is huilen met zoeken.

Is het identiek? Soms helpt het om bij merk dan het merk aan te klikken. Dat is bijv bij het kindermerk Enfant wel een oplossing.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-24 15:20

Ja het is identiek jammergenoeg, beide merken heten Chevalier.

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 10:29

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-24 15:34

Wat ik echt moeilijk zoeken vind op Vinted: zomer bovenkleding. Ik vind het zo moeilijk zoeken op blouse, shirt etc!

Syberdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-24 16:22

Ahum, ik niet, ben gek op King Louie blouses (korte en lange mouwen) en heb er veelste veel met kekke printen gekocht laatste tijd, kwestie van zoek-voorkeuren juist instellen :wow: Was niet op zoek maar als ik er tegen kwam in juiste maat/kleur en perfecte staat was het onweerstaanbaar om niet alvast te kopen voor het seizoen :o :D

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-24 18:08

Ik heb weer een echt koopje. Timberlands in super nette staat voor €15,-. Er zitten 2 hele kleine vlekjes op die er, als we eerlijk zijn, hier waarschijnlijk binnen 10 minuten na aankoop van nieuwe exemplaren ook op zouden zitten :+ Verder zijn ze eigenlijk als nieuw.
Afbeelding

Het vlekje in kwestie
Afbeelding

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-24 18:46

Ben heel benieuwd naar deze print live :D

Afbeelding

Afbeelding

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-24 14:22

Oh dat is wel echt een toffe print! Ben heel benieuwd hoe dat aan staat.

Die timberlands zijn top! Die zijn echt niet veel gedragen. En wat je zegt zo’n vlekje maak je er zelf zo ook op. En lekker veel en vaak insprayen met Colonil! Blijven ze mooi en kans dat vlekje ook weg trekt!

Ik heb nog mooie lak dr. Martens van de jongste die ik er eigenlijk op moet zetten. Zijn ook echt nog mooi voor een ander kindje.

Hier niet veel gekocht. Wacht beetje tot het voorjaar.
Wel een paar mooie ocra gympen voor de zomer voor de middelste. Voor €9 en als nieuw. Met rubberen neus :)) en geen veters. Kan ze zelf aan en uit trekken en deze neuzen gaan niet zomaar kaal of stuk.
En net een lekker RL hoody jurkje voor de oudste voor €10 voor aankomende winter. Middelste heeft die ook. Echt favoriet hier. Lekker warm, sportief en comfy.
En heb veel petit bateau ondergoed gekocht voor alledrie. Staat er best wat van op, nieuw in de verpakking. En kwaliteit is toch echt wel anders dan wat ik nu van de HEMA en action heb liggen.

Afbeelding
Afbeelding

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-24 21:03

Dankjewel voor de tip! Dat hoodyjurkje is ook leuk zeg :)

Ethelate, ook een toffe print! Jammer dat geel mij niet staat, maar zoiets is wel heel leuk. Heb je hem al kunnen passen inmiddels?

_Bonte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 17:52

Na een jaar voor de tweede keer teleurgesteld . Een vest gelabeld als heel goed… volledig verschenen .
Dit is iets wat je erg duidelijk ziet zelfs zonder de kleinere trui ernaast te houden.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 18:35

Ik heb ook nu een paar keer nieuw zonder prijskaartje of heel goed met duidelijke gebreken achter elkaar gehad. Heb er ook even tabak van, wel goed voor de rekening haha. Is wel netjes opgelost hoor maar zoek het gedoe niet. Maar goed het is natuurlijk veel vaker goed gegaan dan mis.

_Bonte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 20:13

Dat is het , ik heb het voorbije jaar zoveel verkocht en gekocht dat een tweede teleurstelling natuurlijk niet zo super erg is.

Maar je bent wel even lastig en en op tenen getrapt en geloofd wat er staat in de advertentie .

Wil ook mensen niet direct afschrijven voor lelijke foto-kunsten want dat is meestal het probleem

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 20:28

Ik heb nu al twee keer achter elkaar een trui met gaten die ook niet de goede maat is

Bij de eerste na veel gezeik een deel van mijn geld terug gegeven en bij de tweede al mijn geld terug en mocht de trui houden

Maar de lol is er voor even wel af

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 00:03

Dat is inderdaad niet leuk!!
En slordig dat mensen dan niet betalen of retour laten gaan!

Ik had de afgelopen tijd voor ruim €100 verkocht. Dat was erg leuk.

Best wat leuke items voor terug kunnen komen.
Twee leuke blouses/tops onderweg voor dochter van 12.

Merkloos topje. Leuk voor in de zomer. Hopelijk lang genoeg.
Afbeelding

Blouse van Meet me there. Blijkbaar helemaal de bom bij de jeugd..
Afbeelding

Voor mezelf een donkergroene pantalon die ik al maanden zocht. Maat zal misschien wel een dingetje zijn, maar dan gaat hij maar terug op Vinted.

Een top van 4funkyflavours. Super grappig en fijn om mee les te geven op school.
Afbeelding

Een super toffe top van Nukus.
Zit het prijskaartje nog aan van
€69,95. Heb er €8,00 voor betaald.

Afbeelding

En een super toffe top van Suncoo. Ook deze nog met prijskaartje van €96,00. Hier heb ik €12 voor betaald.

Afbeelding

Alles is onderweg en ben dus heel benieuwd.

Heb nog 2 artikelen uit staan, maar 1 al 2 weken op vakantie en de ander mijn bericht nog niet gelezen.

_Bonte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 10:12

_Bonte_ schreef:
Dat is het , ik heb het voorbije jaar zoveel verkocht en gekocht dat een tweede teleurstelling natuurlijk niet zo super erg is.

Maar je bent wel even lastig en en op tenen getrapt en geloofd wat er staat in de advertentie .

Wil ook mensen niet direct afschrijven voor lelijke foto-kunsten want dat is meestal het probleem

Ik probeerde in gesprek te gaan maar de dame beweert dat ze het niet door had… het ding is oranje …
Na geen antwoord meer, melding gedaan reageert ze erg verdedigend ik ga hier niet voor betalen hoor . Je mag het terug sturen maar … jammer dat ze gewoon niet erkent en correct handelt

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 10:21

Leuke aankopen psvanlot!

Bij mij is het ook even rustig qua aankopen, broekjes heeft mn dochter even genoeg en afhankelijk van het weer tzt eens op zoek naar bovenkleding. Wel veel verkocht in de tussentijd, dus dat schoont lekker op. Moet mezelf weer eens bij elkaar rapen om ook de rest erop te zetten. En mijn eigen kledingkast puilt uit, dus daar hoef ik ook niet voor te kijken :')

equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 11:54

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 11:58

Lys_PPA schreef:
Leuke aankopen psvanlot!

Bij mij is het ook even rustig qua aankopen, broekjes heeft mn dochter even genoeg en afhankelijk van het weer tzt eens op zoek naar bovenkleding. Wel veel verkocht in de tussentijd, dus dat schoont lekker op. Moet mezelf weer eens bij elkaar rapen om ook de rest erop te zetten. En mijn eigen kledingkast puilt uit, dus daar hoef ik ook niet voor te kijken :')

Thanks!

Ik denk dat ik voor de zomer nu ook een heel eind klaar ben. Wel echt grappig dat er zoveel artikelen van de duurdere merken voor een schijntje nieuw te koop zijn op Vinted.

Heb heel veel kunnen betalen van mijn eigen verkochte artikelen, dat maakt het nog leuker.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 12:00

PSvanLot schreef:
Heb heel veel kunnen betalen van mijn eigen verkochte artikelen, dat maakt het nog leuker.

Dit is mijn nieuwe sport geworden :D, al heb ik wel mezelf
een belofte gemaakt dat er minimaal een X bedrag over moet blijven :))

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 12:02

BloemBloem schreef:
PSvanLot schreef:

Dit is mijn nieuwe sport geworden :D, al heb ik wel mezelf
een belofte gemaakt dat er minimaal een X bedrag over moet blijven :))

haha daar houd ik mezelf niet aan. Maar ik moet nu wel stoppen met kopen, want ik heb echt teveel. Truien mocht sowieso al niet meer, dus nu wat zomer dingen gekocht.

Straks kast van mijn dochter eens nakijken, laten passen en er op zetten. Die griet groeit als kool!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-24 16:02

Leuk al die zomerse topjes!

Ik heb voor mijzelf in een bundel 3 RL Collection model 105 spijkerbroeken kunnen kopen. Alledrie als nieuw. Een blauwe, witte en eentje vaal blauw. Ze zijn nieuw rond de €600 per stuk.
Had ze nu voor €30. Is echt zo’n fijn model voor zomer en voorjaar.

En voor de jongste een super mooie Tartine et Chocolat liberty trui binnen gekregen. Met kaartje nog aan voor €24,-
Echt zo mooi weer

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 22:56

Ik heb 2 gala jurken en over the top high heels gekocht, allemaal nieuw. :D

Ben heel benieuwd of het past. Heb eind april pas bal, dus kan altijd nog naar de winkel. Maar heb nu 2 jurken en hakken voor de helft van wat vorig jaar de jurk in de winkel kostte. O:)