Ik denk dat daarom het zo raar ging met de track en trace. Wel jammer dat hij het niet naar punt 2 km verderop bracht of dat mensen niet zelf konden kiezen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Schuur_ schreef:Heel mooi maar helaas maatje 36 en daar pas ik toch echt niet inHopelijk wel voor iemand anders in dit topic geschikt.
Mijn favoriet type outdoorbroek heet hetzelfde als 1 of ander goedkoop frans merk, dat is huilen met zoeken.
_Bonte_ schreef:Dat is het , ik heb het voorbije jaar zoveel verkocht en gekocht dat een tweede teleurstelling natuurlijk niet zo super erg is.
Maar je bent wel even lastig en en op tenen getrapt en geloofd wat er staat in de advertentie .
Wil ook mensen niet direct afschrijven voor lelijke foto-kunsten want dat is meestal het probleem
Lys_PPA schreef:Leuke aankopen psvanlot!
Bij mij is het ook even rustig qua aankopen, broekjes heeft mn dochter even genoeg en afhankelijk van het weer tzt eens op zoek naar bovenkleding. Wel veel verkocht in de tussentijd, dus dat schoont lekker op. Moet mezelf weer eens bij elkaar rapen om ook de rest erop te zetten. En mijn eigen kledingkast puilt uit, dus daar hoef ik ook niet voor te kijken
BloemBloem schreef:PSvanLot schreef:Heb heel veel kunnen betalen van mijn eigen verkochte artikelen, dat maakt het nog leuker.
Dit is mijn nieuwe sport geworden, al heb ik wel mezelf
een belofte gemaakt dat er minimaal een X bedrag over moet blijven