Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Schuur_ schreef:Werkmannen in huis. Ze komen een kachel zetten dus het verbetert er wel op maar ik voel me zo ongemakkelijk. Wat doe je dan? In de woonkamer zitten met een boek terwijl hun daar werken? Vorige keer ben ik in de tuin gaan werken.
Nu zit ik op mijn keukenaanrecht met laptop te hopen dat ze snel weg zijn
Schuur_ schreef:Werkmannen in huis. Ze komen een kachel zetten dus het verbetert er wel op maar ik voel me zo ongemakkelijk. Wat doe je dan? In de woonkamer zitten met een boek terwijl hun daar werken? Vorige keer ben ik in de tuin gaan werken.
Merlen schreef:Hoe snel kan het gaan bij een oude hond.Boerenfox is sinds zondag volledig blind.
Optiwolk schreef:Ik heb door het jaar nooit zin om mijn boekhouding netjes bij te houden en daar heb ik elk jaar opnieuw bij de afsluit zo’n spijt van, want het kost me gewoon halve dag om alles netjes te hebben. Dus ergernis aan past-Opti eigenlijk
_San87_ schreef:Fly_high schreef:Dat het weer januari is en ik van alle kanten gebombardeerd word met mensen hun afslankdoelen, calorieën, en nieuwe alles-vrije diëten
Gewoon niet meer eten
iirrssjjee schreef:Nyaleti schreef:Ik ben in 2017 afgestudeerd zonder studieschuld (mbo), nooit meer wat van gehoord natuurlijk en krijg nu een berichtje of ik ff €85 wil betalen aan DUO? Staat nergens hoe of wat.. wat is dit nou weer?
Geen phising?
Nyaleti schreef:Dat dacht ik uiteraard ook maar heb ingelogd op Duo en het staat er echtmaar zonder verdere uitleg dus.
Als dubbel check even terug gekeken en de afgelopen 3 jaren 0,0 betaald dus geen idee wat voor onzin dit is en ik kan pas maandag weer bellen.