DuoPenotti schreef:Je beseft dat iedereen nu je volledige naam weet?
Ik hoop dat de verkoper het inderdaad verkoopt aan iemand die geen 25 euro kan missen. Zoals in zijn advertentie staat.
Volledige naam? Marieke. Is geen geheim hoor. Dat is het sowieso al niet meer als je op social media zit
En €25 is voor mij óók een flinke hap uit mn weekbudget, daarom had ik gehoopt de deal gewoon snel te kunnen sluiten voor de originele prijs van €10.
Nyaleti schreef:Maar je snapt dat je in je handen mag knijpen dat jij je idool (of in iedergeval, je bent groot fan) voor 10 euro kan zien? En hem ook al meerdere keren hebt gezien en gesproken?
Ik wil mijn idool ook wel ontmoeten maar dat kost rustig €500 en dan heb je 5 minuten.
Als je zo graag wilt, vraag je iemand anders om te bieden en dan bied je 25 euro. Kost nog precies helemaal niks voor zoiets.
Ja, gelukkig doet Aad het niet voor het geld, maar puur voor de fun.
En ik heb er gewoon een hekel aan dat iemand een kaartje koopt en vervolgens daar winst op wil maken... is gewoon niet de bedoeling van het museum.
Die verkoper zal ondertussen wel knettergek geworden zijn door alle interesse, want het zijn er nu niet meer een paar, maar zo te zien véél....