Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MoniqueT

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-22 10:10

Ik geniet van al die fans van The Big Bang Theory. De enige serie die ik echt geweldig vind, ik ben helemaal geen serie-kijker. Maar de herkenning van een paar mensen in mijn omgeving (zelfs mijn eigen gezin) in Sheldon, vind ik geweldig. Ik kan er úren naar kijken. Elke lange vlucht naar de USA heeft gelukkig heel veel afleveringen, ik kan me er bij het inchecken al op verheugen :-)

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-22 10:42

Ik ben aan het wandelen, er zijn nu geen kinderen op het avonturenpad. Kon ik eindelijk eens met het trekvlot *\o/*

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-22 10:47

prompter schreef:
Ik ben aan het wandelen, er zijn nu geen kinderen op het avonturenpad. Kon ik eindelijk eens met het trekvlot *\o/*

Zo ben ik gek op die springkussens := Stond bij een wk waar ik was ooit maar natuurlijk altijd kinderen erop. Maar na de feestavond niet dus zijn een uur oid aan het springen geweest O:) :')

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-22 11:36

Zo herkenbaar :j. Wachten tot er geen kinderen zijn en gaan :D

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-22 11:42

Ja precies! Of op de speeltuin zo'n kabelbaan? Waar je op kan zitten :') of gewoon de schommel.

Ik wil ook naar zo'n trampoline park haha

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-22 11:43

Oh dit heb ik altijd als ik een kabelbaan zie. Fantastisch vind ik dat! :D Maarja moet je eerst al die kinderen aan de kant beuken..

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-22 12:50

Jildau schreef:
Maarja moet je eerst al die kinderen aan de kant beuken..

Hier krijg ik een hilarisch beeld bij... _O-

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-22 12:54

Wij zijn ooit door de politie weggestuurd bij zo'n kabelbaan... omwonenden vonden het maar raar dat wij in de speeltuin bezig waren, waren we te oud voor. :( En nee, dat was niet midden in de nacht met veel kabaal.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-22 12:56

MyWishMax schreef:
Wij zijn ooit door de politie weggestuurd bij zo'n kabelbaan... omwonenden vonden het maar raar dat wij in de speeltuin bezig waren, waren we te oud voor. :( En nee, dat was niet midden in de nacht met veel kabaal.

Serieus? Wat een zuurpruimen, en dat de politie zich daarvoor laat lenen....

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-22 13:09

Weggestuurd was misschien een groot woord, maar ze kwamen wel langs dat ze klachten hadden gehad en dat het verdacht was volgens de onwonenden :+ Dat het beter was als we niet bleven rondhangen ivm overlast. Dus de lol was er meteen af en we zijn weggegaan. 1 van de omwonende had ook al gevraagd wat we aan het doen waren en dat het voor kinderen was :+

Misschien hadden ze daar veel last van hangjeugd, dat kan. Maar wij waren echt gewoon met die kabelbaan en schommel bezig :')

Ik hoop dat ik nooit zo word :=
Laatst bijgewerkt door MyWishMax op 30-07-22 13:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-22 13:10

Ik biecht op dat ik van bovenstaande series en films alleen deel 1 van de Hungergames heb gezien. Vond het echt niks aan. Het was dat ik in de bioscoop zat, anders had ik het uitgezet :o
Amerikaanse comedy heb ik ook helemaal niks mee.

MyWishMax schreef:

Whut!? :?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-22 13:36

Blijkbaar mag je niet meer spelen als je boven de 18 bent ofzo.
Maar ik gok dat het een plek was waar veel overlast was van hangjeugd en dat jullie daar nu net de dupe van werden.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-22 18:34

Ik ben een kleine week met mijn zus op vakantie. Maar ik heb nu echt de mood dat ik haar het liefst door het raam naar buiten wil gooien.

Ik heb zò weinig energie vanwege Covid en omdat ik net flink goed ziek ben geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-22 19:27

Ik heb net mijn man keihard uitgelachen nadat hij mij vroeg om de strontschraper. Na een flinke ondervraging bleek hij de hoevenkrabber te bedoelen :')

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-22 20:04

Moestuin schreef:
Ik heb net mijn man keihard uitgelachen nadat hij mij vroeg om de strontschraper. Na een flinke ondervraging bleek hij de hoevenkrabber te bedoelen :')

He's not wrong...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-22 21:07

Nee klopt! Best wel logisch als niet paardenman om het zo te noemen :D

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-22 22:53

Ik ben te goed van vertrouwen geweest in de mensheid en nu is mijn powerbank gejat, voel me nu zó stom -O-

Erg handig ook als je afhankelijk bent van je mobiel + powerbank voor navigatie, je wel een boekje had met kaarten + route maar je die net de dag ervoor hebt weggegeven aan 2 zielige Nederlandse jongens die hun boekje in contact hadden laten komen met te veel cola.

Dacht nog wel goede karma punten gescoord te hebben. Oh ja, en morgen zijn alle winkels natuurlijk dicht dus ik moet wachten tot maandag voor ik verder kan |o

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 01:20

Dat ik met een meisje roddel over die ene jongen O:) wat voelt dit goed hahaha

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 01:52

Ik probeer mensen vaak te helpen. Zover dat mensen soms vragen waarom ik dat doe.
(Zoals nu, via een spel heb ik een jongen uit het Oostblok leren kennen op vriendschappelijke basis. Hij 21, ik bijna 35. Hij wilde graag in nl komen werken. Ik heb wat contacten gelegd voor hem. Nu is hij sinds 2 dagen in nl. Hij woont nu in dezelfde stad als een vriendin van mij op 1,5 uur rijden waar ik over anderhalve week heen ga. Ik heb hem voorgesteld dat ik opzoek ga naar een goedkope (gratis) fiets in die stad via fb, dan breng ik hem even, dan kan hij een fiets ophalen. Zelf heb ik ook in het buitenland gewoond en kon ik hulp erg waarderen.
Vandaag zat een zwerver bij de benzinepomp, ik vroeg of hij iets wilde eten en heb eten voor hem gekocht. Etc. )
Ik voel mij gewoon een beter mens als ik anderen kan helpen, al verklaar ik mijzelf soms ook wel voor gek.

Ik weet niet of dit een biecht is, want het is niet iets slechts, maar ik ben mij wel ervan bewust dat veel mensen zo niet zijn.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 02:07

fotolijstje schreef:
Dat ik met een meisje roddel over die ene jongen O:) wat voelt dit goed hahaha

Eventjes achtergrond info; Zij is ook met hem "geweest" dus kunnen we samen lachen over de domme dingen die hij zegt en doet

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 06:18

Ik heb m'n vriend wakker gemaakt omdat de pup wakker is en moet plassen en gedaan alsof ik nog heel slaperig was, terwijl ik eigenlijk al wakker was.

Maar ik ben er de afgelopen paar dagen al om 05:30 uitgegaan dus hij mag nu ook wel weer een keer. :Y)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 15:50

Ik biecht op dat ik eigenlijk anti social media ben maar nu enorm veel lol heb met mijn TikTok account. :')

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 20:21

Dat ik de moeite neem om iemand te proberen te helpen, maar er geen dankjewel af kan. Ik bedoel, je kunt ook gewoon dankjewel voor de moeite zeggen, je hoeft er verder niks mee te doen.

Nare grotspin :Y)

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 20:42

Ik ben lui vandaag.
Maar wel best wat in huis gedaan..vind daarom ook dat ik het recht heb om lui te zijn :')

Ben morgen jarig.
Morgen ijsjes scoren voor m'n werk.
Dat is wat anders dat taart.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 22:32

Zit ik nu een hele bak hazelnuttin b&j weg te werken omdat ik ongesteld ben? Misschien :+