[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
c_alsemgeest

Berichten: 20870
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 15:32

Qimm schreef:
Lauratje_88 schreef:
Misschien vinden jullie dit interessant? https://www.stophavingkids.org/


Citaat:
We believe that ALL humans should stop having kids


Hier raken ze me kwijt


Mij ook... ik wil zelf geen kinderen en ik hoop dat mensen die geen kinderen kunnen onderhouden/opvoeden de juiste keuze zullen maken, al dan niet met hulp.
Maar ik gun andere mensen wel hun nageslacht als dat wenselijk is.
Ik heb sowieso een hekel aan extremen, zwart wit denken etc.
Dus met zo'n zin... ook al alleen bedoeld om mensen wakker te schudden, ben je mij ook kwijt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 16:00

Ik vraag me weleens af, al die Corona kindderen. Die zijn nu tussen 1 à 2 jaar oud. Corona zorgde voor aardig wat ontslagen of toch minder verdienen. Toen kwam de oorlog in Oekraïne er bovenop, met alle stijgende prijzen. Kortom, de voorbije 2,5 jaar zijn niet de goedkoopste of gunstigste geweest op financieel vlak voor een heleboel mensen. Ik vraag me oprecht af hoeveel van hen nu met de handen in het haar zitten, alleen maar omdat ze in die periode aan een kind of kinderen zijn begonnen.

Fly_high

Berichten: 3351
Geregistreerd: 01-09-20

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 19:45

Advocaat van de duivel hier, als we naar de geschiedenis kijken heeft een gemiddelde mens het eigenlijk nog nooit zo goed gehad als nu. Ondanks kapitalisme, covid, klimaat, oorlog in Oekraïne en wat er nog wel en niet misgaat. Ofwel, het is eigenlijk nog nooit een beter moment geweest om kinderen te nemen, en toch deden mensen het wel. En de wereld is blijkbaar niet helemaal naar de kl*te gegaan.

Ik heb er uiteraard niets mee, maar zolang men geen 27 vlinders uit poept en daadwerkelijk voor die koters zorgt gun ik een ander het wel :o

xPabloBokt

Berichten: 9560
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 20:11

Ligt er denk ik ook aan wat je definitie van "goed" is..

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33926
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 21:43

Ik gun mezelf gewoon een wereld zonder kinderen.

Hoor die van de buren nu serieus al voor de 6e keer huilen ofzo. En ik ben van 11 tot 17 weggeweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 22:08

Ik vraag me gewoon af waar ze het geld allemaal vandaan halen, als je bekijkt hoe duur alles geworden is intussen.

Het enige wat hier vandaag storend was, was de immens penetrante wietgeur deze namiddag. Konden de terrasdeur geeneens open laten, hele huis begon ernaar te stinken.

Luxorvalkje
Berichten: 1947
Geregistreerd: 06-03-09
Woonplaats: Haarlem

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 22:31

Mag hopen dat daar geen kinderen bij betrokken waren.

Worden ze vast rustig van, maar daarna de munchies….

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 07:05

In de huizen naast ons is het doodstil, dus ofwel zijn ze op vakantie, ofwel zijn de kinderen er niet (denk aan beide zijden een gescheiden ouders). Als er daar geblowd zou worden zouden we het ofwel constant en makkelijker merken, ofwel zou de wind echt heel raar moeten zitten.
Overzijde straat is een leegstaand huis, dan eentje waar de buurvrouw weg was (zien vertrekken) en daar weer naast met een pasgeboren baby.

Ik gok dat het van het appartement om de hoek kwam. Hun terras zit wat verscholen naast mijn ene buur, en de tienerdochter heeft tijdens Corona ook ruim zat feestjes gehouden als mama en papa naar het buitenverblijf waren.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 42091
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 07:07

Hier zijn de vakanties nog niet echt begonnen, maar ik heb wel het idee dat het rustiger wordt in de buurt. Dus hoe dan ook win :D.

Ik denk dat veel mensen weer lekker naar het buitenland gaan, na 2 jaar bijna verplicht in NL blijven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 07:18

Vorige zomers, covid of niet, gingen ze vanuit België ook massaal naar het buitenland. Zeker met de auto, omdat er massaal gefoefeld kon worden met dat verplichte document omtrent covid (passagier location form was dat).
Nederland is voor ons ook buitenland, dus goeie gok dat er een hoop jullie kant op zijn geweest :)) Als je zogenaamd minder dan 48u ergens verbleef hoefde dat document niet. Kan je raden hoe het gegaan is: vlakbij de grens hotelletje geboekt op de terugweg, daar overnacht na 3 weken La Douce France en dan doorrijden. "Nee hoor, enkel nachtje weggeweest, hier is de hotelreservatie". Of via de kleine sluipwegen heen en terug ipv autosnelweg.
Zelfs wij vanuit Nepal konden daar vorig jaar in valsspelen. Nepal was zogenaamd knalrood en dat was een week quarantaine + 2x testen als je niet (volledig) geprikt was. Met prikken enkel testen en enkel quarantaine tot resultaat 1e test bekend.
ECHTER werd op dat formulier de optie gegeven om enkel je laatste bestemming/vertrekpunt in te vullen. In ons geval was dat Abu Dhabi, en dat is gewoon groen, met landing in Parijs. Ook groen. Hadden we dat alleen ingevuld, dan hadden we geeneens hoeven testen of weet ik veel wat.

En er zijn er véél die uit knalrode, ontploffende zones qua besmetting zo op vakantie zijn geweest.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 42091
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 07:45

Dan nog denk ik dat veel mensen weer lekker gaan vliegen.

Maar we gaan het zien :).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 08:53

Laat ze maar vliegen, is minder kinderen voor ons in de buurt :D En zolang ze maar niet op onze vluchten zitten.

Wij gaan half juli een verlengd weekendje met de auto naar de Elzas en Vogezen. Wandelen en wijn inslaan.

Fly_high

Berichten: 3351
Geregistreerd: 01-09-20

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 10:48

Ik wist niet wat ik deze frustratie moest luchten dus dan maar hier: gadver, mensen die het woord "klussen" gebruiken als synoniem voor bewust onbeschermd seks hebben moeten a) vooral niet aan kinderen beginnen als ze zelf zo kinderachtig zijn b) met enige spoed alvast hun plekje in de hel boeken :+

It makes my skin crawl.

Qimm

Berichten: 15223
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 10:58

Oh ja dat vind ik ook goor, vooral als e dat dan ook uitgebreid (online) gaan vertellen. Ja we hebben woensdag wel 3x geklust want het was mijn eisprong. hihihihihihi

:r

Klinkt romantisch ook. Man, seks heb je toch in de eerste plaats omdat het lekker is en omdat je er zin aan hebt.

Captain

Berichten: 21463
Geregistreerd: 15-10-08

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 11:01

Vind dat vooral ook sneu voor de mannen. :')

"Hup schat, wordt eens stijf."

Mars

Berichten: 33327
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 11:02

‘Klussen voor een kleine’ :r
Maar oh wee als je het hebt over een kind nemen dan krijgt de moekebrigade meteen een stuip :=

Femke_Tweety

Berichten: 12075
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 11:17

Wen dr maar aan dat je mot klussen.

24/7 als de spruit er eenmaal is...




(Inderdaad, brrrrr woord. De zin vergaat je toch überhaupt op voorhand ook, als het 'klussen' tot op de minuut gepland moet worden)

Fly_high

Berichten: 3351
Geregistreerd: 01-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 13:29

Qimm schreef:
Oh ja dat vind ik ook goor, vooral als e dat dan ook uitgebreid (online) gaan vertellen. Ja we hebben woensdag wel 3x geklust want het was mijn eisprong. hihihihihihi


... mijn libido is in paniek onder de kast gekropen en durft er niet meer onder vandaan te komen, thanks :')

c_alsemgeest

Berichten: 20870
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 13:31

Ja van dat woord droog je toch spontaan op _O-
Gelukkig ook nooit in mijn omgeving gehoord.

Dieuwke_
Berichten: 4564
Geregistreerd: 10-12-06

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 13:55

Vreselijk :')

Laurora

Berichten: 2661
Geregistreerd: 19-07-14

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 14:44

Mijn vriend en ik waren laatst bij een bruiloft, er was een stel met een heeeele jonge baby (2 week oud geloof ik) toen we aankwamen en ik de kleine wurm zag dacht ik: oliebol.
Maar die ouders hadden het zo goed voor elkaar! Elke keer dat het kindje ook maar zn mond opende werd er meteen een fles of speen in geduwd, of werd ie opgepakt en wat rondgedragen tot hij weer sliep of rustig was, ze zaten er echt bovenop.
We waren er van 1 tot 9 en het kindje heeft echt de hele dag geen kik gegeven! Ook niet tijdens de officiële delen.
Echt kudo's voor de ouders die zo hun best deden de bruiloft voor iedereen leuk te houden.

fohadie
Berichten: 4352
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 15:34

Ik zit in de trein terug uit Zwitserland naar Keulen. Ik heb me verbaasd over de goedopgevoede kinderen in Zwitserland. Ik heb er meer gezien dan me lief was en het verschil was echt groot met Nederland!

Ik zit nu1e klas en we hebben al een uur vertraging. Aan de andere kant van deze coupe zit een kleine regelmatig te gillen,krijzen en janken. Wie dacht dat het een goed idee was om bijna 5u ( nu dus nog langer) met een koter in de trein te gaan zitten? Echt, gooi er een speen met een borrel in ofzo, of ga even op het toilet oid zitten. ik boek niet voor niets 1e klas en de hele coupe hoeft geen last te hebben van jouw koter!

c_alsemgeest

Berichten: 20870
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 16:47

Laurora schreef:
Mijn vriend en ik waren laatst bij een bruiloft, er was een stel met een heeeele jonge baby (2 week oud geloof ik) toen we aankwamen en ik de kleine wurm zag dacht ik: oliebol.
Maar die ouders hadden het zo goed voor elkaar! Elke keer dat het kindje ook maar zn mond opende werd er meteen een fles of speen in geduwd, of werd ie opgepakt en wat rondgedragen tot hij weer sliep of rustig was, ze zaten er echt bovenop.
We waren er van 1 tot 9 en het kindje heeft echt de hele dag geen kik gegeven! Ook niet tijdens de officiële delen.
Echt kudo's voor de ouders die zo hun best deden de bruiloft voor iedereen leuk te houden.

Fijn dat ze het voor anderen zo goed hebben kunnen oplossen... maar wat doe je jezelf aan :+
Ik gok dat ze geen moment hebben meegekregen van de bruiloft. :')

Laurora

Berichten: 2661
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 19:21

Afbeelding
:D

Qimm

Berichten: 15223
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 19:26

Hahahaha spot on