Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 19:43

Ik zie hele schattige video's van chinchilla's EN NU WIL IK ZE OOK!

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 19:49

Beterschap iedereen! Zowel de lichamelijke dingen als de positieve testen. Hopelijk is iedereen er weer relatief snel bovenop! Y;(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 20:08

Even klagen over mijn 3 jarige draak. Wat een drama was het net bij de hoefsmid.

Mag dan een Fjord zijn er zit pit genoeg in. Maar twee voorbenen van de grond is absoluut niet de bedoeling.

Stonden 7 paarden bij maar alsof wil ze pas rustig als mijn andere merrie erbij staat.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 20:30

fotolijstje schreef:
Dat CeraVe niet meer in de Etos is -O-

Wacht even... Etos had CeraVe? Ook de Rough and Bumpy? Waarom wist ik dat niet!

Ik bestel het altijd bij LookFantastic of Pharmamarket.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 20:33

Steeph schreef:
fotolijstje schreef:

Verschillende filialen hadden ze wel, bij mij in ieder geval dan alleen nu niet meer ;( ;( ;(

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 20:34

Steeph schreef:
fotolijstje schreef:

Ik heb zaterdag nog CeraVe gehaald bij de Etos! Maar zag alleen groen en donkerblauw.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 20:37

Ik moet een domein keuze maken voor mijn 3e jaar van mijn studie, maar ik kan niet kiezen :( vind beide domeinen erg leuk

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 20:38

Nog 20 minuten braaf moeten liggen voordat ik mag opstaan -O-

Echt, 2 week geleden voor geen goud willen opstaan. En nu hopppaaaa **\O/**

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 20:42

Fijn hè, dat je nu alleen maar beter wordt Hagelslag!

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 20:45

Zwaar overprikkeld door de dag en mensen die dan je op een vrij irritante manier gaan bespelen..

En mijn man die het niet nodig vond om alvast aan het avond eten te beginnen terwijl hij niet werkt en ik wel.. Ik ging om 7:30 de deur uit en 18:00 thuis.. _-:(

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 20:46

Jaaaa het is echt fijn.
Maar sodeju zat de pijn echt diep...
Eigenlijk heb ik ook geen recht meer om te zeuren momenteel _O-

Ik zal eens een poging doen tot afkicken van dit topic _O-

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 20:46

Fijn dat het beter gaat Hagelslag!

1: Dat sommige minderjarigen op tiktok zich sexualiseren, en ik zeg echt niet dat je dat niet mag dragen maar als ze zijn allemaal 13 tot 15 en dan dragen ze dingen waarvan de tieten er nog net niet uit vallen. Als je er wat van zegt ben je jaloers volgens hun :')

2: Ik wil echt graag een "glow-up" echt dan zie ik allemaal meisjes die opeens zoveel mooier zijn geworden en zoveel anders en dan zit ik hier maar niks veranderd of mooier geworden -O-

Wodamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 20:50

Captain schreef:
Ik zie hele schattige video's van chinchilla's EN NU WIL IK ZE OOK!

Chinchilla's zijn leeeeuuuuuk.
Maar dan meteen de "ergenis" eraan
Ze zijn enorm veel werk en veeleisend
(Heb er 6 waarvan er 2 aan het puberen zijn ) :Y)
En die filmpjes zijn zo leuk. Maar zo tam zijn ze echt niet allemaal helaas :') :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 20:52

Verveel mij kapot, dingen die ik leuk vind en dingen die moeten gebeuren in huis die kan of mag ik niet, en de dingen die ik wel kan heb ik al zo vaak gedaan de afgelopen maanden.
Nog een week, als het dan niet over is dan moeten ze maar gaan opereren. Ben hier zo ontzettend klaar mee, het stopt maar niet.

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 21:04

Ik vind chinchilla's saai. We hebben er twee op het werk. Die zie je de hele dag niet. Alleen met voeren. Verder slapen ze alleen maar.

@ wodamen: ik ben heel benieuwd hoe jij ze hebt zitten en wat ze voor jou zo leuk maken. En wat jij er aan werk aan hebt want ik vind het juist enorm meevallen...

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 21:24

fotolijstje schreef:

1: Dat sommige minderjarigen op tiktok zich sexualiseren, en ik zeg echt niet dat je dat niet mag dragen maar als ze zijn allemaal 13 tot 15 en dan dragen ze dingen waarvan de tieten er nog net niet uit vallen. Als je er wat van zegt ben je jaloers volgens hun :')

2: Ik wil echt graag een "glow-up" echt dan zie ik allemaal meisjes die opeens zoveel mooier zijn geworden en zoveel anders en dan zit ik hier maar niks veranderd of mooier geworden -O-

Veel van de glow ups zijn ook nep. Of filters, of make up. Of in de andere gevallen gewoon simpel ouder worden, beter in je vel gaan zitten en jezelf durven zijn.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 21:28

MyWishMax schreef:
fotolijstje schreef:

Veel van de glow ups zijn ook nep. Of filters, of make up. Of in de andere gevallen gewoon simpel ouder worden, beter in je vel gaan zitten en jezelf durven zijn.

Of cosmetische chirurgie. Hoeft natuurlijk lang niet altijd.

En fotolijstje: ik denk dat je al een hele glow up krijgt als je van jezelf leert te houden hoe je ook er uit ziet.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 21:34

Dat ook nog, ja. Maar jezelf goed voelen en dat uitstralen doet al heel veel

mirna6308

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 21:43

ik heb gisteren te horen gekregen dat een klasgenoot van mij zijn vader is overleden, aan kanker.. ik vind het zo sneu voor hem. ik wil er graag voor hem zijn maar ik weet niet zo goed hoe en wat.
vannacht kon ik dus ook niet slapen, ik moest steeds aan mijn dierbaren denken die ook door die rot ziekte er niet meer zijn... ik mis ze zo erg |( wat nu maakt dat ik doodmoe ben

Wodamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 21:47

JustMe8484 schreef:
Ik vind chinchilla's saai. We hebben er twee op het werk. Die zie je de hele dag niet. Alleen met voeren. Verder slapen ze alleen maar.

@ wodamen: ik ben heel benieuwd hoe jij ze hebt zitten en wat ze voor jou zo leuk maken. En wat jij er aan werk aan hebt want ik vind het juist enorm meevallen...

Ja nogal logisch dat je ze overdag niet ziet :') het zijn nachtdieren...
Hier gaan ze rond 7/8 uur slapen en rond 6/7 worden ze weer actief. In het weekend zijn ze overdag wat actiever omdat ik dan er meer ben.
Ik heb hier 3 hokken staan van 1 meter breed bij 2 hoog.
Ze lopen paar keer in de week los. Allemaal per 2. Dan rennen ze en spelen ze wat af hoor.
Ze vergen best wel wat aandacht en onderhoud hoor :Y) veel schoonmaak werk en ik maak ook veel zelf voor ze gezien ze graag alles slopen.
Vind het prachtig om te zien hoe ze zijn. Die kleine handjes en hoe ze eten of lekker bij me komen zitten. <3 Af en toe wil ik ze achter het behang plakken als ze weer iets hebben gedaan wat niet mag of voor de zoveelste keer op het hooi hebben geplast. Maar ik vind het fascinerende dieren

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 21:53

mirna6308 schreef:
ik heb gisteren te horen gekregen dat een klasgenoot van mij zijn vader is overleden, aan kanker.. ik vind het zo sneu voor hem. ik wil er graag voor hem zijn maar ik weet niet zo goed hoe en wat.
vannacht kon ik dus ook niet slapen, ik moest steeds aan mijn dierbaren denken die ook door die rot ziekte er niet meer zijn... ik mis ze zo erg |( wat nu maakt dat ik doodmoe ben

Sterkte voor jou ook :knuffel:

En voor je klasgenoot zeggen wat je hier schrijft.
Ik wil er voor je zijn. Maar weet niet hoe. Maar denk aan je.

Gewoon dat doet al zoveel goed.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 22:00

Dat ik een blaasontsteking op voel komen. Lang geleden dat ik dat gehad heb. Balen.

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 22:53

Waarschijnlijk ben ik aan het panieken voor niks, maar mijn zwaar depressieve vader is weg en ik ben echt bang dat ie niet meer levend thuis komt. Hij had voor zover ik weet geen afspraken en gaat 's avonds nooit zomaar weg

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 22:54

Independence schreef:
Waarschijnlijk ben ik aan het panieken voor niks, maar mijn zwaar depressieve vader is weg en ik ben echt bang dat ie niet meer levend thuis komt. Hij had voor zover ik weet geen afspraken en gaat 's avonds nooit zomaar weg

Misschien draagt hij een telefoon bij zich? Bellen?

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 22:59

Independence schreef:

Ahhh niet fijn :knuffel:

Ik wil gewoon in 1 harde straal kunnen piesen -O-
Hopelijk hersteld dat qua zenuw nog...
Ik mis het gewoon...
T is zo simpel, maar naja