Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Captain schreef:Ik zie hele schattige video's van chinchilla's EN NU WIL IK ZE OOK!
fotolijstje schreef:Fijn dat het beter gaat Hagelslag!
1: Dat sommige minderjarigen op tiktok zich sexualiseren, en ik zeg echt niet dat je dat niet mag dragen maar als ze zijn allemaal 13 tot 15 en dan dragen ze dingen waarvan de tieten er nog net niet uit vallen. Als je er wat van zegt ben je jaloers volgens hun![]()
2: Ik wil echt graag een "glow-up" echt dan zie ik allemaal meisjes die opeens zoveel mooier zijn geworden en zoveel anders en dan zit ik hier maar niks veranderd of mooier geworden
MyWishMax schreef:fotolijstje schreef:Fijn dat het beter gaat Hagelslag!
1: Dat sommige minderjarigen op tiktok zich sexualiseren, en ik zeg echt niet dat je dat niet mag dragen maar als ze zijn allemaal 13 tot 15 en dan dragen ze dingen waarvan de tieten er nog net niet uit vallen. Als je er wat van zegt ben je jaloers volgens hun![]()
2: Ik wil echt graag een "glow-up" echt dan zie ik allemaal meisjes die opeens zoveel mooier zijn geworden en zoveel anders en dan zit ik hier maar niks veranderd of mooier geworden
Veel van de glow ups zijn ook nep. Of filters, of make up. Of in de andere gevallen gewoon simpel ouder worden, beter in je vel gaan zitten en jezelf durven zijn.
JustMe8484 schreef:Ik vind chinchilla's saai. We hebben er twee op het werk. Die zie je de hele dag niet. Alleen met voeren. Verder slapen ze alleen maar.
@ wodamen: ik ben heel benieuwd hoe jij ze hebt zitten en wat ze voor jou zo leuk maken. En wat jij er aan werk aan hebt want ik vind het juist enorm meevallen...
mirna6308 schreef:ik heb gisteren te horen gekregen dat een klasgenoot van mij zijn vader is overleden, aan kanker.. ik vind het zo sneu voor hem. ik wil er graag voor hem zijn maar ik weet niet zo goed hoe en wat.
vannacht kon ik dus ook niet slapen, ik moest steeds aan mijn dierbaren denken die ook door die rot ziekte er niet meer zijn... ik mis ze zo ergwat nu maakt dat ik doodmoe ben
Independence schreef:Waarschijnlijk ben ik aan het panieken voor niks, maar mijn zwaar depressieve vader is weg en ik ben echt bang dat ie niet meer levend thuis komt. Hij had voor zover ik weet geen afspraken en gaat 's avonds nooit zomaar weg