Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Independence schreef:Jee, wat een verschil! Kan me voorstellen dat het er heel raar uitzag toen enkel de voorste gedaan waren, maar dit is prachtig hoor
MarcoBorsato schreef:Heb je alsjeblieft een foto van toen alleen je voortanden gedaan waren? Het is echt prachtig nu!
tirzasarah10 schreef:Lestrange01 schreef:Wellicht had ik een iet wat heftige reactie, nu het af is vind ik het schitterend![]()
[ [url=m/5sssC9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Before and after
Dat is echt heel mooi geworden! En nu loop je de hele dag met een big smile?
fjordjes schreef:friendly schreef:Dat ik er maar niet op kom hoe dat liedje nou heet die die vrouw zingt in de reclame van the voice senior. Klinkt zo mooi en zo bekend dat ik het origineel wilde opzoeken. Lukt dus niet..
Is dat niet hijo de la luna? Van mecano
Lestrange01 schreef:Helaas niet want...
Ergernis nummer twee van vandaag:
Ik heb een auto ongeluk gehad, ik reed stapvoets de andere auto stond stil, en mijn auto is total loss - de andere auto heeft gelukkig alleen een krasje. Dus even geen gelach vandaag. T was mijn eerste auto... top ding, cabrio, was er zo trots op..
Zebrastreep schreef:taartjee schreef:Ik wil lekker in bed nog even netflixen op mijn telefoon, maar sinds een paar weken blijft mijn netflix raar haperen. Het ligt niet aan het internet, de app is up to date en ik snap gewoon niet waarom dit gebeurd.
Telefoongeheugen vol? Dan kan invloed hebben op bepaalde apps
Bloemetje75 schreef:Pandora2 schreef:![]()
Men neme een leeg glazen potje, zet dit over de spin in kwestie, draait het geheel om ( wel even hand op de open kant houden anders is ie alsnog ritsen) en zet het dier buiten weer uit.
Deze actie is uit te voeren mits je geen spinnenangst ( noemt dat zo ? ) hebt uiteraard
Of bij spinnenangst… potje of beker er over, stukje papier karton onder het potje / beker schuiven. Dat geheel draaien en spin buiten zette . Hoef je hem niet aan te raken…
zigranta schreef:[***] schreef:Broertje van mijn hond vermist, vanuit de tuin. Nog niet eens een zichtmelding, gewoon verdwenen...
Hoop dat hij gewoon is weggelopen en weer opduikt, maar er worden erg veel honden gestolen, ook uit tuinen....