Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Moestuin schreef:Nou nieuw zonder prijskaartje wordt omschreven als: Een nieuw, ongebruikt artikel zonder originele verpakking of prijskaartje. Aan de hielen te zien is dit ook niet 1/2 keer gedragen en binnenin de schoen staan de teenafdrukken erin.
Dat je een dag een jasje draagt dat toch niet lekker blijkt te zitten waar geen vlekje op zit, prima dat dat nieuw wordt genoemd. Maar dit is bij mij vuilbak in. Die zijn ingelopen naar een anders kind voeten.
[ [url=m/jNaUiW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4oqrOB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lisitano schreef:Moestuin schreef:Nou nieuw zonder prijskaartje wordt omschreven als: Een nieuw, ongebruikt artikel zonder originele verpakking of prijskaartje. Aan de hielen te zien is dit ook niet 1/2 keer gedragen en binnenin de schoen staan de teenafdrukken erin.
Dat je een dag een jasje draagt dat toch niet lekker blijkt te zitten waar geen vlekje op zit, prima dat dat nieuw wordt genoemd. Maar dit is bij mij vuilbak in. Die zijn ingelopen naar een anders kind voeten.
[ [url=m/jNaUiW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4oqrOB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het arme kind dat dit gedragen heeft. Die tenen zijn helemaal bijeen gedrukt.
Ik zou dit ook niet accepteren als nieuw
Roquen schreef:Ik heb laarzen gekocht op Vinted. Ze moeten uit Spanje komen. Nu zijn ze vandaag gebracht bij pakketshop (gaat via Mondial Relay) en 13 minuten later kreeg ik de melding dat het pakket is afgeleverd. Bij een pakketshop (ik denk de desbetreffende) in Madrid. Wat nu?
pmarena schreef:Ik heb wel eens in overleg met een verkoper het niet-conforme artikel aan haar terug verkocht via Vinted.
Dan zet je het te koop voor een zeer hoge prijs zodat iemand anders het niet koopt terwijl je bezig bent
Vervolgens reserveer je het voor degene waar het naar retour moet. Die laat je het dan kopen voor een super laag prijsje van max. 1 euro. En dan kan je dus via Vinted retour sturen en heb je lage verzendkosten.