Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

J00P schreef:Als jullie je best hebben gedaan is het goed toch
Ik ben nog steeds niet klaar met het pakket. Iedere keer een beetje. Weet ook niet heel precies meer wat ik heb. Alles gaat, net als bij iemand anders hier in het topic, in een kast in de kelder.
)
Wat een heerlijke foto, geniet ervan!
(gaat dan om van die lange smalle kaarsen) Blinnii schreef:Zorro & anderen: Het gaat toch om de moeite die je hebt gedaan? Als iemand niet tevreden is, had diegene maar actiever moeten zijn óf duidelijker wensen moeten doorgeven. Dusse.. komt heus goed hoor
Jodym schreef:De verwarming op 16 graden? Brrrr
theadora99 schreef:Ik wil ook zo'n bad maar dit opblaasding past niet in onze badkamer ben ik bangOnze badkamer is 1.25 bij 1.70

(goedkope) snoepjes oid. Vinden ze wel heel lekker
(moet wel snel opgegeten kunnen worden want ze mogen het niet in de kennel maar alleen buiten)
zorro schreef:Blinnii schreef:Zorro & anderen: Het gaat toch om de moeite die je hebt gedaan? Als iemand niet tevreden is, had diegene maar actiever moeten zijn óf duidelijker wensen moeten doorgeven. Dusse.. komt heus goed hoor
Jaaaaa dat weet ik ook, alleen toch voel ik me er onzeker over. Ik heb inmiddels wel het laatste besteld, dus als mijn lootje nog actiever word hoop ik niet dat er al te veel veranderd qua wensen. Ach, we zien het wel. Ik heb mijn best gedaan.
Nu gewoon beseffen dat ik de Sint, Kerst en sss cadeautjes allemaal geregeld heb, klaar. Het is goed zo
Lastig altijd he, je weet het gewoon niet.
Op dit moment loop ik ook te sjezen op werk, want over een goede 3 weken is het kerstvakantie en daarna begint mijn verlof. Ik moet nog zo veel doen, hellllluuuuup! Blinnii schreef:Ik snap je gevoel ook wel goed hoor, herken het ook wel. Andersom vind ik het zelf ook lastig voor mijn Santa; ik wil niet dat mijn ideeën als 'eis wensen' worden opgevat.. dus durf soms niet eens iets te postenLastig altijd he, je weet het gewoon niet.
Wel lekker dat je al helemaal klaar bent met shoppen! Ik moet nog zo veel regelenOp dit moment loop ik ook te sjezen op werk, want over een goede 3 weken is het kerstvakantie en daarna begint mijn verlof. Ik moet nog zo veel doen, hellllluuuuup!