Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

rockwitch

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 18:13

Zorro dat heb ik ook wel een beetje. Dus ik hoop maar dat het goed is allemaal.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 18:28

Mijn lootje is wel heel duidelijk geweest, dus ik denk dat ik wel tevreden kan zijn. Nu nog hopen dat alles goed ontvangen wordt :D

J00P

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 18:43

Als jullie je best hebben gedaan is het goed toch :-)
Ik ben nog steeds niet klaar met het pakket. Iedere keer een beetje. Weet ook niet heel precies meer wat ik heb. Alles gaat, net als bij iemand anders hier in het topic, in een kast in de kelder. :P

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 19:07

De verwarming op 16 graden? Brrrr

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 19:11

Ik heb dat ook Zorro en Rockwitch, we hebben ons best gedaan hoor!

Leuke kaartjes weer.

Hier zakt de temperatuur 's nachts wel tot 17 graden. Maar als ik eruit ga om 6u is hij al een tijdje aan en is het 20 graden. En nu zit ik heerlijk onder/in mn snuggy met poes op schoot. Lekker warm, ik houd ervan.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 19:14

J00P schreef:
Als jullie je best hebben gedaan is het goed toch :-)
Ik ben nog steeds niet klaar met het pakket. Iedere keer een beetje. Weet ook niet heel precies meer wat ik heb. Alles gaat, net als bij iemand anders hier in het topic, in een kast in de kelder. :P

Hier ook. Ik heb verder ook wat besteld uit China. Hoop dat ze vort maken, want wat ik besteld heb zal ik zelf niet zoveel aan hebben. :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 19:14

Wat zetten jullie de verwarming koud :oo. Ben echt een koukleum hoor. CV staat uit maar elektrisch kacheltje staat met enige regelmaat aan, dekentje erover, heerlijk. <3

Edit: en daar ging weer een zak Wilhelmina pepermunt. :=

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 19:24

Afbeelding

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 19:26

Dat is nog best groot :oo of ben jij zo klein? :')

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 19:37

_KiMbErLeY_ schreef:
[ [url=m/kgDWWl.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw, ziet er heerlijk uit!

Zo jammer dat onze badkamer daar veel te inimini voor is.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 19:39

_KiMbErLeY_ schreef:
[ [url=m/kgDWWl.jpg]Afbeelding[/url] ]

We hebben hetzelfde gedaan!

Wat vond je er van?
Wat een heerlijk ding! Ligt stiekem ook beter als een gewoon bad. Heerlijk zacht in je nek..

J00P

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 19:44

Dat ziet er best comfortabel uit!
Leg je hem na leeglopen op de kop of moet je helemaal afdrogen?

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 19:49

Die koe is leuk!!! <3

En ik zie nog meer schattige kaarten. Leuk leuk!

Het bad ziet er tof uit, lijkt mij wel veel werk om het steeds op te ruimen of laten jullie het staan/liggen?

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 19:51

Dat bad ziet er tof uit. Ik heb geen bad, want mijn badkamer is 2 bij 2. Ik heb ook niet zo'n geduld om in bad te gaan liggen.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 20:18

Tot nu toe erg tevreden, lig er nu een uur in, maar ik snap wel waarom er een hoes omheen kan om hem half dicht te ritsen, nu is het water best fris terwijl ik het aan het begin bloedje warm had, maar dat is niet anders dan in een gewoon bad natuurlijk...

Buiten maat is 1.80 x 51 cm (groothoeklens op telefoon :P)

Je hangt idd tegen de opgeblazen achterkant aan, heerlijk zacht!

Ooh leuk fem! Heb jij ook de groen/blauw achtige? Wanneer issie binnen?

Er zit een afvoer aan de onderkant. Van tevoren heb ik de slang bevestigd, dus ben benieuwd hoe het leeglopen straks gaat.

Ik laat hem leeglopen en afdrogen/opdrogen, want anders is het pootje baden als ik naar de wc moet _O-

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 20:21

Ik wil nú een Tubble! =:) Wat een heerlijke foto, geniet ervan!

Zorro & anderen: Het gaat toch om de moeite die je hebt gedaan? Als iemand niet tevreden is, had diegene maar actiever moeten zijn óf duidelijker wensen moeten doorgeven. Dusse.. komt heus goed hoor :(:)

Beetje domme vraag misschien, maar smaakt dat Chai Latté poeder ook lekker in plantaardige melk? Ik ga echt slecht op koemelk, maar om het nou te kopen en proberen terwijl dat geen match is, vind ik ook zonde.. :Y)

Ik bedacht me trouwens nog een top: mooie kandelaar(s). Graag niet te kitsch, maar liever simpel en wat strakker, zodat niet de kandelaar de show steelt, maar de kaars(en) erin. We hebben namelijk echt hordes mooie kaarsen, maar we branden ze nooit, omdat een fatsoenlijke kandelaar ontbreekt :+ (gaat dan om van die lange smalle kaarsen)

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 20:25

Ik wil ook zo'n bad maar dit opblaasding past niet in onze badkamer ben ik bang :') Onze badkamer is 1.25 bij 1.70 :')

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 20:42

Blinnii schreef:
Zorro & anderen: Het gaat toch om de moeite die je hebt gedaan? Als iemand niet tevreden is, had diegene maar actiever moeten zijn óf duidelijker wensen moeten doorgeven. Dusse.. komt heus goed hoor :(:)

Jaaaaa dat weet ik ook, alleen toch voel ik me er onzeker over. Ik heb inmiddels wel het laatste besteld, dus als mijn lootje nog actiever word hoop ik niet dat er al te veel veranderd qua wensen. Ach, we zien het wel. Ik heb mijn best gedaan.

Nu gewoon beseffen dat ik de Sint, Kerst en sss cadeautjes allemaal geregeld heb, klaar. Het is goed zo :)

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 20:42

Ik ben jaloers! Dit ziet er nog lekkerder uit dan een gewoon bad.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 20:46

Jodym schreef:
De verwarming op 16 graden? Brrrr

VAlt mee hoor, bij 20 zweet ik. Maar ja, ik zwem nu ook af en toe nog gewoon even buiten zonder duikpak. Gewoon 2 minuten.

theadora99 schreef:
Ik wil ook zo'n bad maar dit opblaasding past niet in onze badkamer ben ik bang :') Onze badkamer is 1.25 bij 1.70 :')

Noteert: bestel een rechtopstaand bad bij Ali als het binnen budget past. De trap om er dan in te komen en er weer uit te komen (of gewoon kantelen? ) regel je zelf maar. :Y)
Laatst bijgewerkt door germie op 25-11-20 20:48, in het totaal 1 keer bewerkt

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 20:47

Zorro ik herken het wel maar ik houd mezelf voor dat je niet aan alle wensen kunt voldoen. Gewoon doen wat jou leuk lijkt!

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 20:52

Hier ook ontzettend druk, sorry ss :o

Mocht je nog wat extra inspiratie nodig hebben:
Ik houd van puzzelen en dingen knutselen. Ook stickers zijn altijd altijd leuk! (Plak ik altijd in mijn agenda etc.)
Ik loop stage met rottweilers, dus speeltjes oid. Zijn niet veilig :Y) (goedkope) snoepjes oid. Vinden ze wel heel lekker :)) (moet wel snel opgegeten kunnen worden want ze mogen het niet in de kennel maar alleen buiten)

Overigens is dit zeker geen wenslijst oid. Ik ben elk jaar blij met alles wat ik krijg :D

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 20:54

Kimberley <3
Wat heerlijk!

Hier is de badkamer er helaas te klein voor.

Als je lootje niet of weinig actief is dan is het jammer dan.
Meer dan je best kan je niet doen.

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 21:16

zorro schreef:
Blinnii schreef:

Jaaaaa dat weet ik ook, alleen toch voel ik me er onzeker over. Ik heb inmiddels wel het laatste besteld, dus als mijn lootje nog actiever word hoop ik niet dat er al te veel veranderd qua wensen. Ach, we zien het wel. Ik heb mijn best gedaan.

Nu gewoon beseffen dat ik de Sint, Kerst en sss cadeautjes allemaal geregeld heb, klaar. Het is goed zo :)

Ik snap je gevoel ook wel goed hoor, herken het ook wel. Andersom vind ik het zelf ook lastig voor mijn Santa; ik wil niet dat mijn ideeën als 'eis wensen' worden opgevat.. dus durf soms niet eens iets te posten :') Lastig altijd he, je weet het gewoon niet.

Wel lekker dat je al helemaal klaar bent met shoppen! Ik moet nog zo veel regelen :oo Op dit moment loop ik ook te sjezen op werk, want over een goede 3 weken is het kerstvakantie en daarna begint mijn verlof. Ik moet nog zo veel doen, hellllluuuuup!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 21:22

Blinnii schreef:
Ik snap je gevoel ook wel goed hoor, herken het ook wel. Andersom vind ik het zelf ook lastig voor mijn Santa; ik wil niet dat mijn ideeën als 'eis wensen' worden opgevat.. dus durf soms niet eens iets te posten :') Lastig altijd he, je weet het gewoon niet.

Wel lekker dat je al helemaal klaar bent met shoppen! Ik moet nog zo veel regelen :oo Op dit moment loop ik ook te sjezen op werk, want over een goede 3 weken is het kerstvakantie en daarna begint mijn verlof. Ik moet nog zo veel doen, hellllluuuuup!

Dit herken ik echt helemaal, ook bang dat mijn lijstje als 'eisen' overkomen terwijl al heel erg leuk vind uberhaupt iemand mee bezig is en ook veel erg leuk vind als iemand er vanaf wijkt. Vorig jaar echt een ontzettend gaaf pakket gehad met veel dingen die super gaaf van pas kwamen wat ik zelf niet had bedacht ;)

En dat heb ik met kopen ook, zo lastig om voor iemand die je totaal niet kent iets leuks en passends te vinden. Of dat je net de verkeerde keuzes maakt en je bang bent dat het dan gaat tegenvallen bij je lootje.

En ook qua regelen heel herkenbaar, had al helemaal gepland wat ik ging halen afgelopen weekend en toen zat ik opeens thuis te wachten op uitslag corona test en dus hele weekend binnen. En we hebben deze week vergaderweek over alle leerlingen en dan ook nog EHBO cursus morgen, en dan beginnen de ouderavonden weer, dus dan is het kopen van cadeautjes weer echt een weekendplan.