Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 23:48

Ik wil ook een vent die mijn tuin komt stofzuigen. En man, wat was dat mens tenenkrommend vervelend :+
Laatst bijgewerkt door Telpeva op 17-09-20 23:49, in het totaal 1 keer bewerkt

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 23:48

Cowboy55 schreef:
Dan had je net naar dat programma van mr. Frank Visser moeten kijken. Ging je je moeder accuut knuffelen. :D Verbijsterend hoe oude mensen de laatste jaren van hun leven vergallen door zich op te winden over....niks. Of, in dit geval, over dennennaalden. -:(-

Oh help, deze mensen zijn precies mijn buren van een aantal jaren geleden, mijn trauma komt weer naar boven borrelen %)

Kom je thuis van een paar dagen vakantie, is je gras langs de erfafscheiding doodgespoten met gif omdat er sprietjes door het gaas naar hun kant groeiden, dat soort dingen :=

(De weken daarna constant om het gele gras heen maaien zodat ze daar elke dag naar konden kijken was dan wel weer leuk...)

Fireheart

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 08:41

Zo coronatest, geen zin, meh

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 09:03

Ik ben dus ontslagen terwijl ik een hersenschudding heb/had. Altijd fijn

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 09:05

Marije_1997 schreef:

Maar denk je echt dat het enkel om die laatste week/ 2 weken gaat? Lijkt me sterkt.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 09:08

Dat ik stront verkouden wakker werd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 09:11

SinneJ schreef:
Marije_1997 schreef:

Maar denk je echt dat het enkel om die laatste week/ 2 weken gaat? Lijkt me sterkt.

Ik heb werkelijk waar geen idee, dinsdag had ik helemaaaaal niet de indruk dat dit er woensdag zou komen. Kreeg zelfs een nieuw project wat ik zelfstandig ging uitvoeren. Mij is niets verteld stond in de cc van de mail zeg maar. Mail was ook niet aan mij gericht maar aan m'n contactpersoon. Achter m'n rug om. En er stond letterlijk in dat ik heb gezegd dat ik bij moest tanken? Ik heb hun gezegd dat ik vermoedelijk een hersenschudding heb. En dat gaat niet samen met schermen. Alles ging daar trouwens achter m'n rug om en alles wat me verteld werd bleek achteraf anders. Want ze zijn me blijkbaar wel liever kwijt als rijk.

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 09:13

Probeer met opgeheven hoofd naar je gesprek vandaag te gaan! Even dit alles uit je hoofd zetten, want gaat je toch maar in de weg zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 09:18

SinneJ schreef:
Probeer met opgeheven hoofd naar je gesprek vandaag te gaan! Even dit alles uit je hoofd zetten, want gaat je toch maar in de weg zitten.

Komt goed heb er zin in. Andere sector totaal ander werk. Iets wat ik leuk vind (autorijden vind ik heeeerlijk). Word wel even stressen of ik optijd op stal ben maar ach om de dierenarts te betalen moet er geld zijn. Dus sollicitatie gaat even voor. En wss is de staleigenaresse gewoon aanwezig. Die weet alles ook. Dat scheelt.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 09:58

Succes nogmaals Marije met je gesprek vandaag.

Niet persoonlijk tegen jou gericht, meer in het algemeen:
Ik zie vaker berichten voorbij komen van mensen die een hersenschudding hebben of menen te hebben.
Een kort berichtje om dat te melden kan ik nog inkomen, maar achter een computer / telefoon / tv en of boek zitten is zo NIET aan te raden omdat je er dan veel langer last van blijft houden.

Heb vaker een hersenschudding gehad en het ging echt het snelst over met bedrust en verder als het ging rustig rondwandelen, eventueel naar het paard ( niet zelf autorijden!) maar dan niet meer doen dan even poetsen / wandelen of eventueel poep scheppen uit de wei. Dit uiteraard niet in de brandende zon.

Echt rustig aan doen en je hersens niet vermoeien.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 10:21

Ineke2 schreef:
Succes nogmaals Marije met je gesprek vandaag.

Ik zie vaker berichten voorbij komen van mensen die een hersenschudding hebben of menen te hebben.
Een kort berichtje om dat te melden kan ik nog inkomen, maar achter een computer / telefoon / tv en of boek zitten is zo NIET aan te raden omdat je er dan veel langer last van blijft houden.

Heb vaker een hersenschudding gehad en het ging echt het snelst over met bedrust en verder als het ging rustig rondwandelen, eventueel naar het paard ( niet zelf autorijden!) maar dan niet meer doen dan even poetsen / wandelen of eventueel poep scheppen uit de wei. Dit uiteraard niet in de brandende zon.

Klopt , ik heb het zelf met mijn hersenschudding niet zo goed aangepakt en maanden last gehad van hoofdpijn. Met rust gaat het best snel over. Ik weet nog dat ik graag door wou met rijles. Na 2 dagen wou ik even heel graag bij mijn paard kijken ( we waren samen gevallen) ik zat bij mijn vader in de auto en zij na 1 minuut nou rijles ga ik echt niet goed ik ben nu al duizelig en misselijk van het kijken naar de weg.

Ik stond wel na 5 dagen weer op mijn werk nog altijd spijt van gehad. Gelukkig is het na een lange tijd wel over te gaan na 8 weken had ik zoiets van he ik onthoud dingen weer beter en mijn hoofd voelt ook weer een stuk helder. De hoofdpijn heeft wel 3 maanden geduurd... maar dit had ook te maken met mijn nek.

En tja door verveling keek ik wel veel naar schermen , maar ik heb ook wel veel getekend. Ik had alleen pijn maar was verder niet ziek dus dan ga je al snel over je grens heen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 10:43

- Aan onze buurvrouw die zich bekeken voelt door onze papegaai _O-
Die zit idd wel eens voor het zijraampje, maar kan alleen op onze (gedeelde) oprit uitkijken en hij zit nou eenmaal graag naar buiten te apegapen :+ En als hij in een blije bui is doet hij er ook nog een dansje bij _O-
Maar ze voelt zich dus bekeken wanneer ze de boodschappen aan het uitladen is :+ Het is niet alsof ie haar aan het stalken is ofzo _O-

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 10:50

Cayenne schreef:
Die zit idd wel eens voor het zijraampje, maar kan alleen op onze (gedeelde) oprit uitkijken en hij zit nou eenmaal graag naar buiten te apegapen :+ En als hij in een blije bui is doet hij er ook nog een dansje bij _O-
Maar ze voelt zich dus bekeken wanneer ze de boodschappen aan het uitladen is :+ Het is niet alsof ie haar aan het stalken is ofzo _O-

Ze heeft daar een opmerking over gemaakt? :') :') :')

Mango is just the best. Hij mag mij komen stalken hoor :j :') *\o/*

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 10:51

Cayenne schreef:

_O- Ik vind je papegaai ongezien nu al een topbeest.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 10:52

Hahahaha dat je buurvrouw zich daar echt aan ergert, serieus??
Het is niet alsof Mango aan iedereen gaat rondvertellen wat voor boodschappen ze nou toch weer aan het uitladen is of wat voor kleding ze aan heeft oid _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 10:54

Ineke2 schreef:
Succes nogmaals [***] met je gesprek vandaag.

I know. Telefoon heb ik sowieso altijd op de laagste helderheid, kan er sowieso niet goed tegen.comouter raak ik niet aan moeilijke gesprekken en lange gesprekken vermijd ik. Geen brandende zon en anders zonnebril op

Alleen heb helaas wel verplichtingen geld moet er binnen komen en paard blijft elke dag aandacht nodig hebben

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 11:01

Aan dat ik een sollicitatiebrief wil schrijven en deze eigen zsm weg wil doen, maar dat ik niet op de juiste woorden kom. :Y)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 11:03

Met een hersenschudding kun je je ziekmelden en dat zou ik zeker doen.
Paard kan wel even zonder jou. Stalgenoten of Staleigenaar op de hoogte stellen zodat ze de basisbehoefte voor je paard kunnen regelen. Ik stond op een all inclusief stal dus behalve melden dat ik met een hersenschudding thuis zat heb ik niet gedaan.

Laatste x dat ik een hersenschudding had heb ik 6 dagen alleen maar gegeten, naar de wc geweest en verder geslapen.
Daarna nog zeker een week heel rustig aan gedaan.

Daarna begonnen met een nieuwe baan toen en juist omdat ik zoveel rust hebben gehouden ging het inwerken gelukkig goed. Ik was daar een beetje benauwd voor zo nog herstellende, maar in je proeftijd ziekmelden is dan weer niet aan te raden.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 11:08

Cayenne schreef:

Whut... :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 11:10

black_kelpie schreef:
Cayenne schreef:

Whut... :')

Ik kan het gevoel nog begrijpen... Tot ik door zou hebben dat het een dier is, dan zou ik echt in een deuk liggen en stiekem blijven kijken. Dus mezelf uitlachen en on de papegaai lachen :+:

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 11:11

Cayenne schreef:

Meen je niet :wow:
Ben je dan zielig ofzo _O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 11:13

Mango de papagaai is echt baas gewoon, ik zou mij juist helemaal rot lachen met zo'n diertje als gluurder :') Zeker als hij er nog een dansje bij doet ook

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 11:53

Ja, ik meen het serieus en ze heeft er echt een opmerking over gemaakt :')

Het was iets als: "De papegaai zit altijd voor het raam wanneer ik op het pad sta. Waarom doet hij dat?"
Ik: "Hij vindt het lekker om in het zonnetje te zitten dat daar vaak precies op schijnt, en hij ziet dan wat er langs het huis gebeurd".
Zij: "Maar ik schrik iedere keer wanneer hij zo naar me kijkt en dan omhoog springt. Het is net alsof hij je in de gaten houdt."
Ik: "Oh, maar dat doet hij altijd, hoor! Hij is gewoon ontzettend vrolijk wanneer hij springt :D
Zij: "Maar hij heeft van die grote oranje ogen ( :') ?? :o? ) en hij staart me steeds zo aan. Is hij wel vriendelijk?"

De rest van onze buurt vindt hem trouwens wel leuk en sommige mensen lopen expres langs ons huis om Mango gedag te zeggen <3
Maar ik vind het gewoon vreemd dat ik onze papegaai moet verdedigen :')

Het ziet er dus zo uit wanneer hij voor het raam zit. De oprit zit beneden het raam en op dat moment was de buurvrouw dus op de oprit bezig :=
Hij vindt het gewoon reuze gezellig :D en als je niet reageert wil hij ook nog weleens op het raam tikken met z'n snavel :+

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 12:00

Die sprongetjes _O-
Levensgevaarlijk, dat blije papagaaitje

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 12:04

Hahaha, daarom zei ik dat ik het gevoel van bekeken voelen kan begrijpen. Dat heb ik ook wel eens en kan echt naar zijn.( Juist als je dan niemand ziet of een mens ziet haha)

Maar als het dan een dier blijkt te zijn En helemaal 1 die zo blij doet zou ik echt geweldig vinden. Ik snap wel dat mensen expres langslopen!