Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Cowboy55 schreef:Dan had je net naar dat programma van mr. Frank Visser moeten kijken. Ging je je moeder accuut knuffelen.Verbijsterend hoe oude mensen de laatste jaren van hun leven vergallen door zich op te winden over....niks. Of, in dit geval, over dennennaalden.
SinneJ schreef:Marije_1997 schreef:Ik ben dus ontslagen terwijl ik een hersenschudding heb/had. Altijd fijn
Maar denk je echt dat het enkel om die laatste week/ 2 weken gaat? Lijkt me sterkt.
SinneJ schreef:Probeer met opgeheven hoofd naar je gesprek vandaag te gaan! Even dit alles uit je hoofd zetten, want gaat je toch maar in de weg zitten.
Ineke2 schreef:Succes nogmaals Marije met je gesprek vandaag.
Niet persoonlijk tegen jou gericht, meer in het algemeen:
Ik zie vaker berichten voorbij komen van mensen die een hersenschudding hebben of menen te hebben.
Een kort berichtje om dat te melden kan ik nog inkomen, maar achter een computer / telefoon / tv en of boek zitten is zo NIET aan te raden omdat je er dan veel langer last van blijft houden.
Heb vaker een hersenschudding gehad en het ging echt het snelst over met bedrust en verder als het ging rustig rondwandelen, eventueel naar het paard ( niet zelf autorijden!) maar dan niet meer doen dan even poetsen / wandelen of eventueel poep scheppen uit de wei. Dit uiteraard niet in de brandende zon.
Echt rustig aan doen en je hersens niet vermoeien.
Cayenne schreef:- Aan onze buurvrouw die zich bekeken voelt door onze papegaai
Die zit idd wel eens voor het zijraampje, maar kan alleen op onze (gedeelde) oprit uitkijken en hij zit nou eenmaal graag naar buiten te apegapenEn als hij in een blije bui is doet hij er ook nog een dansje bij
Maar ze voelt zich dus bekeken wanneer ze de boodschappen aan het uitladen isHet is niet alsof ie haar aan het stalken is ofzo
Die zit idd wel eens voor het zijraampje, maar kan alleen op onze (gedeelde) oprit uitkijken en hij zit nou eenmaal graag naar buiten te apegapenEn als hij in een blije bui is doet hij er ook nog een dansje bij
Maar ze voelt zich dus bekeken wanneer ze de boodschappen aan het uitladen isHet is niet alsof ie haar aan het stalken is ofzo
Ineke2 schreef:Succes nogmaals [***] met je gesprek vandaag.
Niet persoonlijk tegen jou gericht, meer in het algemeen:
Ik zie vaker berichten voorbij komen van mensen die een hersenschudding hebben of menen te hebben.
Een kort berichtje om dat te melden kan ik nog inkomen, maar achter een computer / telefoon / tv en of boek zitten is zo NIET aan te raden omdat je er dan veel langer last van blijft houden.
Heb vaker een hersenschudding gehad en het ging echt het snelst over met bedrust en verder als het ging rustig rondwandelen, eventueel naar het paard ( niet zelf autorijden!) maar dan niet meer doen dan even poetsen / wandelen of eventueel poep scheppen uit de wei. Dit uiteraard niet in de brandende zon.
Echt rustig aan doen en je hersens niet vermoeien.
black_kelpie schreef:Cayenne schreef:- Aan onze buurvrouw die zich bekeken voelt door onze papegaai
Whut...