Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sheran schreef:Bedankt voor de links.
En wat fijn Tienus!
Gewoon even een interessevraagje: gaan jullie het echt volhouden/zien jullie het echt zitten om van iedereen die niet tot je directe gezin behoort bijvoorbeeld een jaar lang 1,5 meter afstand te houden? Opa's, oma's, ouders, andere mensen die je veel waard zijn? Of bijvoorbeeld, als je alleen woont, tot mensen in het algemeen? (ik woon alleen maar heb inmiddels gelukkig wel iemand met wie ik eens in de paar weken af kan spreken en dan komen we gewoon dichter bij elkaar).
Gewoon interesse hoor, ik wil niet veroordelen of zielig doen of wat dan ook, ik vraag het me gewoon af
Citaat:Gewoon even een interessevraagje: gaan jullie het echt volhouden/zien jullie het echt zitten om van iedereen die niet tot je directe gezin behoort bijvoorbeeld een jaar lang 1,5 meter afstand te houden? Opa's, oma's, ouders, andere mensen die je veel waard zijn? Of bijvoorbeeld, als je alleen woont, tot mensen in het algemeen?
Electra63 schreef:speurneusc schreef:En zoals Shadow al zei over jouw opmerking: en dat op Bevrijdingsdag!
tis gewoon dinsdag net als andere andere dinsdagen
dus wat the hell dat het bevrijdingsdag is... zijn nog steeds mensen die werken net als op woensdag donderdag vrijdag zaterdag zondag maandag
SusanH schreef:Zelf heb ik het idee dat hier nu net de kruks zit, dat voor mensen die alleen zijn de lock down, wel of niet intelligentWat betreft de knuffels die ik nu mis, die geef ik extra aan mijn man en dochter
PSvanLot schreef:Heeft iemand van jullie dagelijks een krant?
Daar is toch niets leuks meer aan om te lezen?
Ze weten gewoon niet meer wat ze moeten plaatsen!
Plaats dan niets denk ik....stemmingmakerij.
[ [url=m/vaMXjf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Popstra schreef:PSvanLot schreef:Heeft iemand van jullie dagelijks een krant?
Daar is toch niets leuks meer aan om te lezen?
Ze weten gewoon niet meer wat ze moeten plaatsen!
Plaats dan niets denk ik....stemmingmakerij.
[ [url=m/vaMXjf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Keek om half 8 het nieuws en daar zeiden ze ook dat in Duitsland en Frankrijk en Italië weer een lichte stijging was...
Ik dacht fijn, nu ze de maatregels gaan versoepelen.
SusanH schreef:Die cijfers kloppen toch van geen kanten met het RIVM? Zouden ze alleen op die ene plek al veel meer opnames hebben als in heel NL totaal.
SusanH schreef:Die cijfers kloppen toch van geen kanten met het RIVM? Zouden ze alleen op die ene plek al veel meer opnames hebben als in heel NL totaal.
Sheran schreef:Site van het RIVM: Ga niet op bezoek bij mensen van 70 jaar of ouder, of mensen met een kwetsbare gezondheid. En dan heb ik het nog niet eens over de verpleeghuizen.
Iemand komt waarschijnlijk niet binnen om je een boete te geven, maar het is toch overduidelijk niet de bedoeling en hier kan dus wel een versoepeling in komen.
Sizzle schreef:Die golf ontstaat in het OV, in de Uni kantine, de kapper, situaties waar je niet weet met wie je inraking bent geweest.
lenaa_tje schreef:SusanH schreef:Die cijfers kloppen toch van geen kanten met het RIVM? Zouden ze alleen op die ene plek al veel meer opnames hebben als in heel NL totaal.
Voor een regio krant zijn die cijfers toch niet zo gek?
Wij zien via de regionale berichtgeving ook specifiek ook het met onze provincie staat. Ze delen dan trouwens ook landelijke cijfers.