JPitty schreef:Ook dat inderdaad nog ja... En als je ze dan pas op het laatste moment ziet en een noodstop maakt om ze niet op je motorkap te krijgen, kun je nog een middelvinger of grote bek krijgen ook... Jammer genoeg is er op zo'n moment nooit politie in de buurt die ze het e.e.a. duidelijk kan maken.
Ja maar echt hoor. Levensgevaarlijk. En dan nog net ergens tussendoor schieten, ik heb ogen op steeltjes 's avonds en dan nog.....
Berdien schreef:Ik had gisteren toch watReed door een straat waar je aan één kant mag parkeren. Als je dus aan die kant rijdt en je hebt een tegenligger, moet jij aan de kant
Als ik het op tijd zie dan minder ik vaak wat vaart zodat de tegenligger (aan wiens kant dus de auto’s staan) door kan rijden. De meeste mensen gaan zelf ook vaak al in een leeg parkeervak staan. Lost zich bijna altijd wel op dus.
Bijna altijd… want gisteren kwam er een man aan (auto’s aan zijn kant) die mij zag (ik heb geen kleine auto) en hij besloot door te rijden. Ik was echter al een heel eind in het parkeerstuk, en hij moet dan dus uitwijken. Was hij niet van planHelemaal woest gebaren. Ben blijven staan, en uiteindelijk draaide hij een parkeervak in. Toen ik er vriendelijk glimlachend langs reed kreeg ik een woeste middelvinger
Sneuneus.
Als het zo uitkomt wil ik echt wel meegeven maar nu dacht hij echt dat hij meer recht had dan ik. Helaas makker, not today
Hahaha goed zo. Ik moest dat met mijn rijlessen echt leren, om de auto er voor te zetten als ik niet degene was met het obstakel, ik was te voorzichtig maar dan rij je jezelf vast. Nu doe ik het idd wel, hun probleem, niet het mijne