Zo te zien komt er hier vannacht wat over. Het is zo nodig, t is 1 grote stofbende hier… heb de ramen naar dicht gedaan en hoop dat ik kan slapen ondanks de hitte
De aardappelboer die het veld heeft naast ons perceel was zo aardig om even te bellen dat ie morgen gaat oogsten, dat het verstandig is om de was binnen te halen en alles potdicht te doen. Het stuift nogal Lief van hem!
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 05-09-22 22:27
black_kelpie schreef:
Ik wil ook Echt helemaal niets hier in het oosten, alleen vies warm en plakkerig.
Met alle plezier, maar blijkbaar vinden die buien het hier te leuk. Nog steeds 21 graden buiten, regen en de flitsen zijn er ook alweer.
Pfff, kijk net op de radar, boven Brussel en boven Frankrijk zijn er ook buien die, als ze deze koers aanhouden en het overleven, hier overheen komen vannacht. Wordt dus weer een slapeloze nacht...
Marcella
Geplaatst: 05-09-22 22:44
Gaat buiten maar potje huilen heb ik toch nog een plaatselijke buitje.
Jolliegirl
Geplaatst: 05-09-22 22:44
Hier anders alleen maar regen ib alblasserdam... Al lijkt het te gaan minderen nu. Flink afgekoeld ook.
Gisteravond kon ik vanaf de weide de onweersbui langs Eindhoven zien trekken, in de verte was bliksem te zien. Vannacht even wat regen gehoord en vanochtend was alles nog vochtig. Dus ik denk geen onweer gehad, maar wel mooi wat regen .
Hier heel de nacht regen gehad en af en toe een flits of donder tussendoor. Nu 18 graden en zonnig, maar het is wel benauwd buiten. Komende avond/nacht geven ze hetzelfde weer op.
Bij mij in Oudeschild 3 druppen, weg was gewoon droog. In De Koog meer regen en wegen nat. Is zo’n 11 km verderop. Maar alles ging precies langs mijn huis helaas
Hier nog niks gehad en het ziet er ook nog niet naar uit dat wij iets krijgen. Misschien ontstaat er nog wat, want verheug me de hele dag al op regen en onweer