Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Resistance schreef:Jongens, ik heb dus een BN'er op Bumble wat op zich niet veel met me doet maar ik denk opzich wel dat 'ie echt is want je moet altijd verifiëren en dat is gebeurd, maar zou 't ook een klaplul kunnen zijn die zich voordoet als een ander?
Resistance schreef:Jongens, ik heb dus een BN'er op Bumble wat op zich niet veel met me doet maar ik denk opzich wel dat 'ie echt is want je moet altijd verifiëren en dat is gebeurd, maar zou 't ook een klaplul kunnen zijn die zich voordoet als een ander?
Neverland schreef:Resistance schreef:Jongens, ik heb dus een BN'er op Bumble wat op zich niet veel met me doet maar ik denk opzich wel dat 'ie echt is want je moet altijd verifiëren en dat is gebeurd, maar zou 't ook een klaplul kunnen zijn die zich voordoet als een ander?
Op Bumble moet je alleen die pose nadoen toch? Volgens mij kijken ze niet naar uiterlijk, alleen of je de pose goed nadoet.
EllaBellaah schreef:Hoi allemaal,
Mag ik hier mee kletsen?
Ik ben na een lange relatie van ruim 9 jaar sinds kort weer vrijgezel en nu lekker bezig met de wereld te ontdekken. Inmiddels Tinder en happn op mijn telefoon staan, via Tinder ook al een date gehad, maar dat is niks serieus geworden. Hele leuke vent, maar dat was het dan ook. Vandaag via happn gelijk een match en contact mee gehad, alleen hij was wel heel duidelijk op maar één ding uit
Resistance schreef:Deze BN'er is na één conversatie uitwisseling ook gestopt met praten.Het was overigens [naam], heb geen zin om al die berichtjes los te beantwoorden.