Dingen die je je af vraagt deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 10:35

SavannahNx schreef:
Iemand ervaring met een iphone x, xr xs, die opeens face id weigert te doen? Wat kan je doen?

Licht aan? Masker af?

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 10:40

Niobe schreef:
SavannahNx schreef:
Iemand ervaring met een iphone x, xr xs, die opeens face id weigert te doen? Wat kan je doen?

Licht aan? Masker af?

boterham uit je mond halen :D :+

SavannahNx

Re: Dingen die je je af vraagt deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 11:25

Hahaha ik heb gewoon mn normale gezicht. Maar een vriend van mij had het ookal dus zal wel niet aan die van mij liggen. Face id opnieuw instellen doet ie ookal niet. Maar thanks.

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 14:25

SavannahNx schreef:

Geen iphone kopen? :)*

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 16:13

Ik heb een vraag. Ik was bij een bushalte en er zijn in dat gebied alleen maar flatgebouwen. Er zat daar voor mn afspraak een kat op het balkon letterlijk te schreeuwen en te krijsen dat ie naar binnen wilde. Toen ik terug was van mijn afspraak zat ie daar nog steeds en piepte telkens onder het balkon door of liep op het randje alsof hij wilde gaan springen. Volgens mij heeft net een engelse man iemand gebeld maar kan ik nog meer doen? Ik moest de bus instappen maar ik vond het vreselijk te horen en te zien.

Myka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 16:19

Maddy_Paola schreef:
SavannahNx schreef:

Geen iphone kopen? :)*

Beetje mosterd na de maaltijd :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 16:21

Ook niet helemaal de oplossing, want de gezichtsherkenning werkt normaal prima! Alleen ben ik zelf weleens tot de conclusie gekomen dat het na een paar keer proberen niet lukte, omdat ik iets voor mijn gezicht had hangen. Maar het werkt soms zelfs in het donker :D
Al geprobeerd opnieuw op te starten Savannah?

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 16:28

SavannahNx schreef:
Ik heb een vraag. Ik was bij een bushalte en er zijn in dat gebied alleen maar flatgebouwen. Er zat daar voor mn afspraak een kat op het balkon letterlijk te schreeuwen en te krijsen dat ie naar binnen wilde. Toen ik terug was van mijn afspraak zat ie daar nog steeds en piepte telkens onder het balkon door of liep op het randje alsof hij wilde gaan springen. Volgens mij heeft net een engelse man iemand gebeld maar kan ik nog meer doen? Ik moest de bus instappen maar ik vond het vreselijk te horen en te zien.

Kan ik 144 bellen?

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 16:29

Niobe schreef:
Ook niet helemaal de oplossing, want de gezichtsherkenning werkt normaal prima! Alleen ben ik zelf weleens tot de conclusie gekomen dat het na een paar keer proberen niet lukte, omdat ik iets voor mijn gezicht had hangen. Maar het werkt soms zelfs in het donker :D
Al geprobeerd opnieuw op te starten Savannah?

Ja is gelukt hoor.

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 16:32

SavannahNx schreef:
SavannahNx schreef:

Kan ik 144 bellen?

Ik denk dat het wel wat meevalt

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 16:35

SavannahNx schreef:
SavannahNx schreef:

Kan ik 144 bellen?

Kan hoor, misschien kunnen ze je enigszins geruststellen, misschien hebben er ook al meer gebeld. In een flat gaan er vast meer mensen aan de bel trekken.
Ik zou het ook niet aan kunnen horen, al kunnen katten wel heel dramatisch doen.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 16:38

Ja hij was helemaal schor van zijn eigen geschreeuw :+ Misschien ben ik dan wel wat overdreven maar een buurvrouw die beneden stond te kijken zei dat ie al zeker vanaf een uurtje of 11 zo zat te schreeuwen.. Thanks.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 16:40

SavannahNx schreef:
Ja hij was helemaal schor van zijn eigen geschreeuw :+ Misschien ben ik dan wel wat overdreven maar een buurvrouw die beneden stond te kijken zei dat ie al zeker vanaf een uurtje of 11 zo zat te schreeuwen.. Thanks.

Ohw ;(
Nee, ik snap je helemaal!

Met dramatisch bedoelde ik eigenlijk bijvoorbeeld onze buurkat, die heel zielig gaat zitten mauwen bij de voordeur, maar stiekem weten wij dus dat hij via een raam achter het huis gewoon naar binnen kan.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 16:43

Niobe schreef:
SavannahNx schreef:

Ohw ;(

Met dramatisch bedoelde ik eigenlijk bijvoorbeeld onze buurkat, die heel zielig gaat zitten mauwen bij de voordeur, maar stiekem weten wij dus dat hij via een raam achter het huis gewoon naar binnen kan.

Oh. Ja. Nee deze zat op een balkon geen voor of achter en ik denk dat ie idd echt niet naar binnen kon.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 16:47

SavannahNx schreef:
Niobe schreef:

Ohw ;(

Oh. Ja. Nee deze zat op een balkon geen voor of achter en ik denk dat ie idd echt niet naar binnen kon.

Ahww.. Mocht je nog eens twijfelen, je kunt altijd 144 bellen bij twijfel hoor. Ik heb ook eens voor niets gebeld (niet bewust natuurlijk) en ze legden heel vriendelijk uit dat er niets was om zorgen om te maken.

Ik heb zelf even een vraag:

Ik heb haarverf zonder de benodigdheden, waaronder de handschoenen. Is het mogelijk om met rubber handschoenen haar te verven?
Ben al aan het googelen geweest als een malle, maar kan niet duidelijk iets vinden.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 17:12

De mevrouw van de 144 was helemaal niet aardig. Ze zei dat het niet om mishandeling of verwaarlozing ging dus verbond zij me door met de lokale politie. Die vonden het weer raar dat ik doorverbonden was maar hebben de dierenambulance gebeld, ze zijn ermee bezig.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 17:13

Wat stom!!

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 17:22

Is het mogelijk om wraps netjes te eten?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 17:25

Nee.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 17:26

Independence schreef:

Niet te vol stoppen :=

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 17:27

Jawel. Niet teveel vulling en goed vouwen (als een open enveloppe)

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 17:38

Independence schreef:

Eerst onderkant naar boven vouwen en dan de zijkanten, dan gaat het!! Ik ben professioneel wrap bouwer.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 17:41

sureido schreef:
Ik ben professioneel wrap bouwer.

Ik alleen hobbymatig. Bouwen gaat prima. Ze oppakken en fatsoenlijk eten alleen niet.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 17:43

Dat is het verschil dan tussen hobby en professional. Ik knoei niet!

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 17:49

Strak rollen en dan met een scherp mes snijden wat precies in je mond past. :P
Ik eet hem altijd in z'n geheel en zet dan gewoon de onderkant op mijn bord zodat het er niet uit valt _O- Mijn vriend kan het alleen niet aanzien _O-