SavannahNx schreef:Iemand ervaring met een iphone x, xr xs, die opeens face id weigert te doen? Wat kan je doen?
Licht aan? Masker af?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SavannahNx schreef:Ik heb een vraag. Ik was bij een bushalte en er zijn in dat gebied alleen maar flatgebouwen. Er zat daar voor mn afspraak een kat op het balkon letterlijk te schreeuwen en te krijsen dat ie naar binnen wilde. Toen ik terug was van mijn afspraak zat ie daar nog steeds en piepte telkens onder het balkon door of liep op het randje alsof hij wilde gaan springen. Volgens mij heeft net een engelse man iemand gebeld maar kan ik nog meer doen? Ik moest de bus instappen maar ik vond het vreselijk te horen en te zien.
Niobe schreef:Ook niet helemaal de oplossing, want de gezichtsherkenning werkt normaal prima! Alleen ben ik zelf weleens tot de conclusie gekomen dat het na een paar keer proberen niet lukte, omdat ik iets voor mijn gezicht had hangen. Maar het werkt soms zelfs in het donker
Al geprobeerd opnieuw op te starten Savannah?
SavannahNx schreef:SavannahNx schreef:Ik heb een vraag. Ik was bij een bushalte en er zijn in dat gebied alleen maar flatgebouwen. Er zat daar voor mn afspraak een kat op het balkon letterlijk te schreeuwen en te krijsen dat ie naar binnen wilde. Toen ik terug was van mijn afspraak zat ie daar nog steeds en piepte telkens onder het balkon door of liep op het randje alsof hij wilde gaan springen. Volgens mij heeft net een engelse man iemand gebeld maar kan ik nog meer doen? Ik moest de bus instappen maar ik vond het vreselijk te horen en te zien.
Kan ik 144 bellen?
SavannahNx schreef:SavannahNx schreef:Ik heb een vraag. Ik was bij een bushalte en er zijn in dat gebied alleen maar flatgebouwen. Er zat daar voor mn afspraak een kat op het balkon letterlijk te schreeuwen en te krijsen dat ie naar binnen wilde. Toen ik terug was van mijn afspraak zat ie daar nog steeds en piepte telkens onder het balkon door of liep op het randje alsof hij wilde gaan springen. Volgens mij heeft net een engelse man iemand gebeld maar kan ik nog meer doen? Ik moest de bus instappen maar ik vond het vreselijk te horen en te zien.
Kan ik 144 bellen?
SavannahNx schreef:Ja hij was helemaal schor van zijn eigen geschreeuwMisschien ben ik dan wel wat overdreven maar een buurvrouw die beneden stond te kijken zei dat ie al zeker vanaf een uurtje of 11 zo zat te schreeuwen.. Thanks.
Niobe schreef:SavannahNx schreef:Ja hij was helemaal schor van zijn eigen geschreeuwMisschien ben ik dan wel wat overdreven maar een buurvrouw die beneden stond te kijken zei dat ie al zeker vanaf een uurtje of 11 zo zat te schreeuwen.. Thanks.
Ohw![]()
Nee, ik snap je helemaal!
Met dramatisch bedoelde ik eigenlijk bijvoorbeeld onze buurkat, die heel zielig gaat zitten mauwen bij de voordeur, maar stiekem weten wij dus dat hij via een raam achter het huis gewoon naar binnen kan.
SavannahNx schreef:Niobe schreef:
Ohw![]()
Nee, ik snap je helemaal!
Met dramatisch bedoelde ik eigenlijk bijvoorbeeld onze buurkat, die heel zielig gaat zitten mauwen bij de voordeur, maar stiekem weten wij dus dat hij via een raam achter het huis gewoon naar binnen kan.
Oh. Ja. Nee deze zat op een balkon geen voor of achter en ik denk dat ie idd echt niet naar binnen kon.