Ezel 92/98 valt idd als een ruime 92. Welke kleur van de ezel zoek je? Julia is hem vorig jaar gaan dragen met 86/92. Nu heeft ze 92/98 en trui past nog netjes.
Ik heb ook ergens die gele ezel gezien. Weet alleen dus niet meer waar....
Zal even kijken of ik m nog kan vinden.
Ik ben kleren aan t uitzoeken voor de nieuwe beeb. Kan m’n hele maat 56 niet meer vinden. Ik denk dat T die maat overgeslagen heeft ofzo... in 62 heb ik wel heel veel, en daar zat ie volgens mij ook heel lang in. 50 heb ik redelijk wat. Maar toch maar eea besteld CarlijnQ kikkerbroek CarlijnQ ridderbroek En shirtjes voor erop En de walvislongsleeve + een broekje erbij.
Ik had die gele ezel denk ik toch ook op MP gezien. Op de FB groep staat ie veel kleiner. Verder zie ik hem helaas nergens... Hopelijk voor jou komt ie nog een keer op MP ofzo.
Hij is wel heel leuk voor een jongen!
Michelle77
Geplaatst: 12-03-19 11:06
Meiden, vraagje, is dit heel erg fout qua print voor een dreumes van 1,5????
Serieus??? Was wel met veel korting hoor die kleinste maatjes waren overal de laatste maten. Behalve de longsleeve walvissen, die was wel voor de volle mep, maar die vind ik zo leuk Dacht dat jij meer de grotere maten had, wat je tot nu toe aan foto’s stuurt
Ik ben voor Julia wel klaar nu. Voor Sophie moet er in 62 en 68 wel wat bij. Maar goed ze zit nog lekker in maat 50/56 met 10 weken en gaat in shirtjes langzaam naar 62. Broekjes past 50 nog prima. Vermoed wel dat we nu snel door gaan schieten in maat. Sinds deze week heeft ze neocate voeding en plots wil ze drinken en is ze dus 320gram gegroeid in een week!
Net wel contact opgenomen met Kidsdepartment. De bang Bang trui van Julia is na 4x wassen te lelijk om te dragen. Heel erg pillig en het goud is van het snoepje af. Gelukkig wordt het opgelost. Dit mag gewoon echt niet gebeuren.
Juul heeft vandaag maar weer dr rode Tartine et Chocolat trui aan. Die gaat ze niet lang meer passen vrees ik. Maar is zo mooi. Voor Sophie had ik de teckellegging gevonden. Alleen heb ik geen truitjes om mee te combineren Dit was nog het beste.
Neeee, Lau, wat zonde van die trui!! Dat mag echt niet gebeuren met die prijzen van bangbang lijkt me:= Krijgt Sophie nu neocate, heeft ze een allergie voor gewone poedermelk? Als ze ineens gaat groeien zou ik juist niet zoveel 62 doen, ze gaat dan vast een maat overslaan. Was hier wel zo iig
Teckellegging zou ik denk ik combineren met donkerbruin ofzo, Caro.
Ik heb een roestbruine broek in de was. Ik hoop dat hij op het shirt past. Binnenkort neem ik wat broekjes en shirts mee als ik ga shoppen om bijpassende shirts te vinden
Ja ze is allergisch voor koemelk. Ze heeft eerder pepti gehad toen ze 2 weken oud was. Maar deed weinig en toen werd ze opgenomen. Kinderarts was toen heel stellig geen koemelkallergie want ze had geen eczeem. Maar drinken bleef slecht en ik vond dat ze wel eczeem had. Meerdere keren aangegeven dater veel koemelkallergie in de familie zit en darmproblemen als crohn, prikkelbare darm, veel astma, verl hooikoorts. Allemaal signalen en markers. Maar was onzin. Ze had alleen wat droge huid. Meerdere keren gezegd het gaat niet goed. Was onzin. Was vrolijke en alertje baby en eind van de dag huilen doen ze allemaal (Sophie krijste echt 5/6uur). Tot ze maandag flink afgevallen bleek. Toen heeft mijn stiefvader (is huisarts) ingegrepen en de kinderarts gebeld en geeist dat ze wat gingen doen anders zouden we naar Erasmus voor second opinion. Toen kreeg ik een andere arts te zien. Die heeft meegekeken naar hoe ze dronk (en na 5min begon te krijsen) en die zei direct dit is koemelkallergie en ze krijgt neocate. En kijk maar hele hoofd zit onder eczeem (valt door vele haar niet op als je niet goed kijkt). Na 2 dagen geen eczeem meer en sinds het weekend drinkt ze normale hoeveelheden en ze krijst niet meer. Ben echt zo boos geweest. Hebben dit zelf al 8 weken geroepen. En ik werd weggezet als een overbezorgde moeder die dingen zag die er niet waren. Pas toen ze keihard onder de 4kg dook was het ohhh misschien is er toch wat en is niet gewoon een kleine eter.
Ja met de trui wordt gelukkig opgelost. DIt mag niet gebeuren met een trui van bijna 60,-
Sjonge... ellende als je zo moet vechten om actie te kunnen ondernemen Als moeder weet je toch zeker zelf wel of er wat aan de hand is of niet... Gelukkig nu een kinderarts getroffen die wel met je meedenkt! En fijn dat neocate de oplossing is en ze weer beter in haar velletje zit.
Niwla
Geplaatst: 12-03-19 13:19
Schandalig dat er zo met haar omgesprongen werd lau.
Ik heb het teckel shirt, die combineer(de) ik met een joggjeans.
tita
Geplaatst: 12-03-19 13:19
Pfffff poedersuiker dat babies niet praten hopelijk snel verbetering
Hier baby wat slecht eet en slaapt Maar sinds deze week tijgert ie en N speelt graag naast haar broertje en zodoende houdt ie uurtje vol zonder aandacht van ons
Dit is echt onze hekkensluiter geen babies meer hier
Verootje Alles is 62/68 van CarlijnQ maar valt lang dus komt na de zomer Beide broekjes zijn gevoerd niet geschikt in de zomer
Teckel legging Alles Mingo vorig jaar groen, bruin en gene Sweater Kijk eens bij LH naar okergeel en bruine truitjes