Na 1,5 jaar oefenen, frustratie en tranen kan ik eindelijk de Ayesha

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lestrange01 schreef:Ik ben jarig!! En ik heb een game laptop gekocht van 900 euro, super impulsief en ik dacht dat ik er spijt van zou krijgen maar ik ben blij dat ik het gedaan heb.
Dat geld zou eerst naar mijn auto gaan, of naar een vakantie deze zomer. Maar ja, rijlessen gaan de komende maanden niet door en op vakantie zal ook niet meer gaan. Ik had toch heeeeel erg een nieuwe laptop nodig.
Nu ook gelijk red dead redemption 2 kopen en dan kom ik quarantaine prima door
Lestrange01 schreef:Ik ben jarig!! En ik heb een game laptop gekocht van 900 euro, super impulsief en ik dacht dat ik er spijt van zou krijgen maar ik ben blij dat ik het gedaan heb.
Dat geld zou eerst naar mijn auto gaan, of naar een vakantie deze zomer. Maar ja, rijlessen gaan de komende maanden niet door en op vakantie zal ook niet meer gaan. Ik had toch heeeeel erg een nieuwe laptop nodig.
Lestrange01 schreef:Nu ook gelijk red dead redemption 2 kopen en dan kom ik quarantaine prima door
Rawr schreef:Lestrange01 schreef:Nu ook gelijk red dead redemption 2 kopen en dan kom ik quarantaine prima door
Is volgens mij in de sale op Steam. Zit er ook over na te denken nu ik zeker 2 weken vrij ben.En nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Hier ben ik vandaag blij dat 2 keuzes waar ik toch een beetje spijt van had toch wel goed uitvallen als gevolg van het Coronavirus. 1 was het uitstellen van mijn reis naar o.a. Japan deze lente en de andere het overstappen van baan. Ik ben wel even blij dat ik een vast contract én vast inkomen heb in deze tijd...