Wie weet waar dit vandaan komt of heeft zelf nog z’n knuffel die ik mag overkopen ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Michelle_ schreef:Voor een kindje met downsyndroom ben ik opzoek naar nog z’n knuffel aangezien deze behoorlijk versleten is.
Wie weet waar dit vandaan komt of heeft zelf nog z’n knuffel die ik mag overkopen ?
[ [url=m/skuxpd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lizz schreef:Michelle_ schreef:Voor een kindje met downsyndroom ben ik opzoek naar nog z’n knuffel aangezien deze behoorlijk versleten is.
[ [url=m/skuxpd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Volgens mij is dit een haba lappen pop. Moet je eens op googlen.
droomy schreef:Lizz schreef:Volgens mij is dit een haba lappen pop. Moet je eens op googlen.
Wauw goeie tip!
Deze lijkt er inderdaad héél goed op!
[ Afbeelding ]
nienmoon schreef:Ik weet niet of het hier helemaal past, maar ik zoek een boek van vroeger. Ik heb ze vroeger uit de bieb geleend maar ik dacht dat het een serie was en ze daar niet alle delen hadden., Ik heb de serie dus nooit uitgelezen.
Het gaat over een tienerboek/meisjesboek over een meisje/jonge vrouw in een rolstoel. Ik geloof dat ze iets met een M heette. Marije? Marijke? Maar niet een heel "oude" naam zoals Marieke of Mieke. De naam komt geloof ik ook in de titel voor. Ze wordt verliefd op een jongen die in een huis verderop op de laan gaat wonen, het huis waar zij altijd van gedroomd heeft. Volgens mij heette die jongen Daniel. Ze wordt verliefd of hem, en hij op haar. maar ze weet dat het nooit iets kan worden. Ik neem me ter herinneren dat hij haar eind van het (eerste) boek ten huwelijk vraagt, maar zij hem afwijst omdat ze hem meer gunt dan een vrouw waar hij alleen maar voor moet zorgen.
Ik zou de serie nu, jaren laten, graag eens terug willen lezen en wellicht de eventuele andere boeken in de serie vinden om eindelijk eens te weten hoe het afloopt![]()
Is er iemand bij wie een lampje gaat branden> Ik heb geprobeerd te googlen, maar kan hem echt niet vinden met welke zoekterm(en) dan ook.
Boheme schreef:nienmoon schreef:Ik weet niet of het hier helemaal past, maar ik zoek een boek van vroeger. Ik heb ze vroeger uit de bieb geleend maar ik dacht dat het een serie was en ze daar niet alle delen hadden., Ik heb de serie dus nooit uitgelezen.
Het gaat over een tienerboek/meisjesboek over een meisje/jonge vrouw in een rolstoel. Ik geloof dat ze iets met een M heette. Marije? Marijke? Maar niet een heel "oude" naam zoals Marieke of Mieke. De naam komt geloof ik ook in de titel voor. Ze wordt verliefd op een jongen die in een huis verderop op de laan gaat wonen, het huis waar zij altijd van gedroomd heeft. Volgens mij heette die jongen Daniel. Ze wordt verliefd of hem, en hij op haar. maar ze weet dat het nooit iets kan worden. Ik neem me ter herinneren dat hij haar eind van het (eerste) boek ten huwelijk vraagt, maar zij hem afwijst omdat ze hem meer gunt dan een vrouw waar hij alleen maar voor moet zorgen.
Ik zou de serie nu, jaren laten, graag eens terug willen lezen en wellicht de eventuele andere boeken in de serie vinden om eindelijk eens te weten hoe het afloopt![]()
Is er iemand bij wie een lampje gaat branden> Ik heb geprobeerd te googlen, maar kan hem echt niet vinden met welke zoekterm(en) dan ook.
De wildhof had een boek over iemand in een rolstoel, manege Picadero ook..
_mexx_lady_ schreef:Een opslagplaats voor meubel rondom Valkenswaard/Eindhoven/Weert die niet te duur is. Prijzen lopen nu al snel van 75-150 euro per maand..
Eventueel een mobiele opslagbox die kan blijven staan is ook prima. Ik dacht zelf aan een zeecontainer maar ben toch bang voor ongedierte aan mijn meubels als die buiten blijft staan..
Carnivoria schreef:Ik zoek een yoga matje die niet oprekt. Als ik nu bepaalde oefeningen doe, dan wordt mn matje 2x zo lang
Wie kan mij een goede mat aanraden?
Carnivoria schreef:Ik zoek een yoga matje die niet oprekt. Als ik nu bepaalde oefeningen doe, dan wordt mn matje 2x zo lang
Wie kan mij een goede mat aanraden?
Britta31 schreef:Mijn ruin heeft schuurplekken op zijn neusrand door het graasmasker.Ik had er al zachte stof opgemaakt maar dat verschuift.Nu zoek ik iets wat aan de achterkant plakt en aan de voorkant zacht is zodat ik dat op het masker kan plakken.Wie kent zoiets?
Britta31 schreef:Mijn ruin heeft schuurplekken op zijn neusrand door het graasmasker.Ik had er al zachte stof opgemaakt maar dat verschuift.Nu zoek ik iets wat aan de achterkant plakt en aan de voorkant zacht is zodat ik dat op het masker kan plakken.Wie kent zoiets?