Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DanielleB schreef:Ik vanavond met het gezin uit eten, morgen met date.. Dan maar weer op rantsoen
florence123 schreef:Ik heb gisteren een nieuwe date gehad, was best fijn! 2 uur gekletst, daarna ging ik uit met vriendinnen en kwam hem terug tegen. Echter was ik al vrij beschonken en heb ik als een boerin frietjes zitten schrokken voor zijn neuserg sexy dus! Ben benieuwd of er nog een 2de date volgt. Aaah, hij heeft me al op mijn ergst gezien, het kan alleen maar beteren nu
DanielleB schreef:Hihih ja soms zijn het de vaders die superbeschermend zijn
Mijn ouders zijn wel zo dat ze echt alles voor me doen, wat er ook is. Daar zijn ze wel eens te beschermend in (ik hoef maar iets aan te geven zonder hun iets te willen vragen en het gebeurt al, wat dan eigenlijk helemaal niet mijn bedoeling is).
Je vriend ook via Tinder leren kennen?
Hahah ik heb een superlike van een boer uit CanadaBeetje lastig daten
MMIDV schreef:Ik at ook geen rauwe vis en vlees tijdens de zwangerschap. Bangmakerij of niet, risico's lopen met datgene in je buik deed ik gewoon niet.
En ja de carpaccio..... man die heb ik toen gemist. Net als de wijn. En sushi. Maar ach, wat is 9mnd op een leven
Net spontane lunch met iemand van tinder, erg gezellig en leuke invulling van mijn zaterdag