Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ElizeVdS

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 13:43

Rauwe vis is bij een zwangerschap beetje net als rauw vlees.. Het kan goed gaan maar ook flink mis gaan. Ik mag geen vis maar zou het risico anders ook niet nemen. Al moet ik zeggen dat ik wel enorm zit met geen rauw vlees. Een stemmetje in mijn hoofd roept al 6 maanden om carpaccio (met parmezaanse kaas)..

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 13:44

Jullie zouden beter wat meer op date gaan ipv hier zo actief te zijn :')

Ik heb gisteren een nieuwe date gehad, was best fijn! 2 uur gekletst, daarna ging ik uit met vriendinnen en kwam hem terug tegen. Echter was ik al vrij beschonken en heb ik als een boerin frietjes zitten schrokken voor zijn neus :+ erg sexy dus! Ben benieuwd of er nog een 2de date volgt. Aaah, hij heeft me al op mijn ergst gezien, het kan alleen maar beteren nu

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 14:46

Haha heerlijk! Toevallig dat je hem tegen kwam of kende je hem al en niet via tinder?

Ik vanavond met het gezin uit eten, morgen met date.. Dan maar weer op rantsoen :P

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 14:56

Ik at ook geen rauwe vis en vlees tijdens de zwangerschap. Bangmakerij of niet, risico's lopen met datgene in je buik deed ik gewoon niet.
En ja de carpaccio..... man die heb ik toen gemist. Net als de wijn. En sushi. Maar ach, wat is 9mnd op een leven :)

Net spontane lunch met iemand van tinder, erg gezellig en leuke invulling van mijn zaterdag :)

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 15:03

En zit er meer in dan 1 date denk je?

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 15:04

Dates niet echt, van mij uit zou het meer vriendschappelijk zijn. Was erg gezellig maar ik miste wel wat pit en vuur zeg maar haha

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 15:23

DanielleB schreef:
Ik vanavond met het gezin uit eten, morgen met date.. Dan maar weer op rantsoen :P

Wat is het nut van een balansdag als er geen onbalansdag aan vooraf is gegaan? :')

florence123 schreef:
Ik heb gisteren een nieuwe date gehad, was best fijn! 2 uur gekletst, daarna ging ik uit met vriendinnen en kwam hem terug tegen. Echter was ik al vrij beschonken en heb ik als een boerin frietjes zitten schrokken voor zijn neus :+ erg sexy dus! Ben benieuwd of er nog een 2de date volgt. Aaah, hij heeft me al op mijn ergst gezien, het kan alleen maar beteren nu

De meeste mannen zien liever een gezellige eter dan een een miepende eter :j

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 15:32

DanielleB schreef:
Hihih ja soms zijn het de vaders die superbeschermend zijn :P

Mijn ouders zijn wel zo dat ze echt alles voor me doen, wat er ook is. Daar zijn ze wel eens te beschermend in (ik hoef maar iets aan te geven zonder hun iets te willen vragen en het gebeurt al, wat dan eigenlijk helemaal niet mijn bedoeling is).

Je vriend ook via Tinder leren kennen?

Hahah ik heb een superlike van een boer uit Canada :P Beetje lastig daten :P

Ja vriend leren kennen via tinder zat er 3 mnd op eb was mn aller eerste date via tinder, hij was zo leuk dat ik erna niet meer verder hoefde te daten *\o/* nu zijn we 1.5 jaar verder.

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 17:16

MMIDV schreef:
Ik at ook geen rauwe vis en vlees tijdens de zwangerschap. Bangmakerij of niet, risico's lopen met datgene in je buik deed ik gewoon niet.
En ja de carpaccio..... man die heb ik toen gemist. Net als de wijn. En sushi. Maar ach, wat is 9mnd op een leven :)

Net spontane lunch met iemand van tinder, erg gezellig en leuke invulling van mijn zaterdag :)

Haha in mijn geval 18 maanden in een periode van nog geen 3 jaar ;) Nadeel van 2 Kids rap achter elkaar produceren. Maar een rood wijntje zou er ook wel in gaan ja. Na mijn zoon trouwens een maand geduurd eer ik daadwerkelijk carpaccio at. Wijn nog langer ivm voedingen.

Stiekem als ik hier zo lees lijkt me dat daten toch ook wel leuk. Heeft toch iets spannends. Maar ik ga eR geen relatie van 10 jaar voor opgeven geloof ik :')

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 17:50

Date 3 net gehad. Chocolade high tea ging niet door. Reservering was niet doorgekomen (fout in het systeem bij hun) en het zat vol. Dus ergens anders wat gaan lunchen. Was erg gezellig, en ik voelde ook wel wat spanning zegmaar, maar verder niks gebeurd ofzo (niet meer dan een knuffel). Ik ben niet zo goed in het initiatief nemen, wat ook lastig was omdat ze met haar handen in de jaszakken, dus hand pakken was ook niet te doen zegmaar. Misschien toch maar eens bij 1 van ons thuis afspreken om film te kijken ofzo (helaas woon ik nog thuis en is zij vooral ook bij Dr ouders omdat ze daar in de buurt stage loopt...).

En over dat swypen wat gisteravond gevraagd werd... Doe ik inderdaad nietecht, ik ben van 1 tegelijk (en dit loopt nu al 2 maanden haha)

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 18:11

Mooi dat het gezellig was! Handen in de zakken nodigt inderdaad niet echt uit. *note to self, niet de handen in de zakken*
Kreeg je ook niet het idee dat zij meer wilde dan een knuffel?

Thuis wonen hoeft niet zo'n probleem te zijn toch? Nodig je haar uit als ze eens weg zijn, of zorg dat ze weg gaan :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 19:02

Ik vraag me altijd af of die spanning wederzijds is :o Ik heb het wel eens bij een vriend die stiekem wel heel erg goed bij me zou passen, mja wie zegt dat hij dat ook zo ervaart :+

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 19:42

Volgens mij: als je echt spanning tussen elkaar voelt, bijna geladen zeg maar, moet dat wel wederzijds zijn..

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 22:10

Ik vind dat ook moeilijk hoor. Ik zou zelf niet zo snel de eerste stap naar een zoen oid zetten, maar als die eenmaal geweest is heb ik totaal geen moeite met initiatief nemen.

Ik zit nu te wachten, m'n date komt over een uurtje en ik ben eigenlijk wel super zenuwachtig _O-
Maar goed, nu dus eindelijk een afspraak met mister fout..

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 22:17

Laat begin van een date :P

Veel plezier en ik schud je de hand, ik ben nu al zenuwachtig voor morgen.
We hebben elkaar al wat uitgevraagd en hij is niet zo van zoenen op 1e date, dus ik laat het ook aan hem over haha

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 22:21

Er is ook een praktisch probleem... Ze is 30cm kleiner, dus dan is 'spontaan' zoenen toch wat lastiger, al helemaal voor een eerste zoen ;)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 22:24

Ik heb mijn vriend aan het einde van de date een kus op zijn mond gegeven. (of hij mij, zijn we nog niet over uit! :P )
Tweede date was bij mijn thuis en daar had ik destijds alleen een 1 persoonsbed, bureaustoel en zit stoel... Tja filmpje kijken doe je dan op bed. Maar seks heeft nog wel een tijdje geduurd maar zoenen en knuffelen was vanaf date 2 direct heel fijn en vanzelfsprekend. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 22:45

Ik heb zo ook date nr 2 sinds laaaaange tijd. Had ff geen zin om te daten en te druk met klussen en verhuizen.
Nu komt ie m'n appartement keuren :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 00:55

Hier gezoend op de avond dat we elkaar ontmoet hebben. Ik ben niet bepaald verlegen dus als ik aantrekkingskracht voel, maak ik een move :')

Jooproo, je kunt het best eens aanstippen denk ik. Beetje peilen of zij aantrekkingskracht voelt.

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 08:00

lieveli schreef:
Hier gezoend op de avond dat we elkaar ontmoet hebben. Ik ben niet bepaald verlegen dus als ik aantrekkingskracht voel, maak ik een move :')

Jooproo, je kunt het best eens aanstippen denk ik. Beetje peilen of zij aantrekkingskracht voelt.

En hoe zie je dat aanstippen voor je? Haha

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 08:34

Meerdere manieren voor. Op zijn subtielst kan je een compliment maken a la: ik vind je een leuke meid en haar reactie peilen. Minder subtiel is gewoon er naar vragen of ze meer ziet tussen jullie.?

Edit.. Nu ben ik sowieso niet van te subtiel opereren. Vooral mannen maar ook vrouwen hebben het vaak niet door. Daarnaast houd ik ook wel van beetje directheid. Lekker duidelijk. Ik heb (wel eens waar door omstandigheden) destijds mijn man aangesproken en gezegd dat ik hem leuk vond. Daarna de bal bij hem gelegd. Zijn reactie op dat moment was trouwens: 'dat kan, ik ben vrijgezel'. Daarna meer gaan msnen (deden we al vanuit bestuursfuncties waar we regelmatig contact hadden) en volgende keer dat ik hem zag nam hij het initiatief..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 09:46

Ik zou haar bellen en het op de man af vragen. Dan weet je waar je aan toe bent.

Wil je het subtieler doen, dan tijdens een wandeling eens informeren of ze iets voor he voelt.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 10:11

lieveli schreef:
Ik zou haar bellen en het op de man af vragen. Dan weet je waar je aan toe bent.

Wil je het subtieler doen, dan tijdens een wandeling eens informeren of ze iets voor he voelt.

Je kunt haar ook pootje haken. Dan gaan die handen ook wel uit haar zakken :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 10:13

Kun je daarna heel romantisch met een pincet het grind uit haar handen vissen <3

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 10:18

lieveli schreef:
Kun je daarna heel romantisch met een pincet het grind uit haar handen vissen <3

Of uit haar wangen en voorhoofd als ze niet snel genoeg is :D