Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 18:39

Zo irritant!!!

Ik had dat ook met m'n auto. Vroeg wat ik er minimaal voor wilde dus ik antwoorde dat hij voor 600 weg mocht. Reageerde hij dat hij dat nog te duur vond en een goedkopere auto zocht. Toen heb ik hem geadviseerd maar een fiets te gaan kopen. Hij bedankte me er ook nog voor. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 18:56

:') vind hem wel heel scherp. Ik denk dat ik de volgende adviseer om naar de intertoys te gaan :')

Bonnetje enal is erbij, is 3x gebruikt, koffertje zit erbij.. wil ik iemand tegemoet komen en dan krijg je dat :')

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 22:05

Stamper schreef:
Bij 2 mensen al, akkoord gegeven. Maar bij rekeningnummer geven haken ze beide af pfff :=

Volgens mij bieden dezelfde mensen ook op mijn spullen.... :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 11:01

Gut weer eentje..

Heb een aantal kleren van m'n zoontje te koop staan, waaronder een vest van h&m. Ik heb heel duidelijk in m'n advertentie staan dat ik alléén met PostNL verstuur en alleen met tracking code (dus brievenbuspakket of regulier pakket).
Mevrouw bied 1,95 (wel onder m'n vraagprijs maar nog geen euro eronder dus nouja, best) maar vindt vervolgens de verzendkosten te duur (want dan is het verzenden duurder dan het vest), want naar haar weten zijn de verzendkosten 3,12 en geen 3,95

Je kán natuurlijk ook gewoon de advertentie lezen waar het in staat.

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 16:22

Als mensen geen verzendkosten willen betalen moeten ze in hun eigen wijk zoeken.

Ik zou van dat gemier zo moe worden. Daarom verkoop ik niets meer.

ElizeVdSJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 16:33

Ik heb nu een week of 2-3 wat positiekleding te koop. Zowaar vandaag 2e stuk voor mijn prijs verkocht.

Ook rijlaarzen en zadel er weer op gezet dit weekend. Ben benieuwd wat er daar van komt. Al een iemand gehad met vraag over het zadel maar denk dat het met haar daar bij blijft (ze ging er over nadenken). Laarzen zijn voor erg smalle kuit en heb vorige keer al 3 mensen aan de deur gehad die het dus niet pasten (waarvan een ook echt heeeeel ruim niet, zag ik al dat dat nooit ziu gaan passen toen ik open deed).

Hopelijk raak ik ze nu zonder teveel gedoe kwijt

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 16:38

ff offtopic maar jouw zadel :wow: <3 <3 <3

Als ik toch het paard en het geld had...

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 16:44

Wat voor zadel verkoop je?

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 22:38

Anoniem schreef:
Gut weer eentje..

Heb een aantal kleren van m'n zoontje te koop staan, waaronder een vest van h&m. Ik heb heel duidelijk in m'n advertentie staan dat ik alléén met PostNL verstuur en alleen met tracking code (dus brievenbuspakket of regulier pakket).
Mevrouw bied 1,95 (wel onder m'n vraagprijs maar nog geen euro eronder dus nouja, best) maar vindt vervolgens de verzendkosten te duur (want dan is het verzenden duurder dan het vest), want naar haar weten zijn de verzendkosten 3,12 en geen 3,95

Je kán natuurlijk ook gewoon de advertentie lezen waar het in staat.

Ik zet er soms nog wel eens bij dat ze klachten over hoge verzendkosten naar PostNL mogen sturen en niet naar mij :o :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 22:47

Had ook gezegd dat ze daarvoor bij PostNL moest wezen. Toen kwam ze dus bijdehant met 'verzenden is maar 3,12' maar ik verzend gewoon niet zonder track & trace, dus of een brievenbuspakket of een regulier pakket. En zo groot is het verschil tussen 3,12 en 3,95 nou ook weer niet :')

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 22:56

Donderdag al op een rijbroek gereageerd. Kreeg gisteren reactie. Terug gestuurd dat ik hem wil hebben. Ben benieuwd hoe lang ik nu mag wachten. Zo lang hoeft dat toch niet te duren.... We zijn inmiddels 28 uur verder

ElizeVdSJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 23:29

Thanks Donna.. Hij is ook zooo mooi. Wilde altijd zo graag zo'n kleur.. Pastte ook perfect op paardlief (mag ook wel met dit type zadel natuurlijk).

Heb ook best beetje emotionele gevoelens bij het zadel en de verkoop ervan maar ja.. Het ligt hier zinloos te zijn, kan het geld toch eigenlijk wel goed gebruiken en voorlopig (met 2 Kids) komt er op korte termijn geen nieuw paard heb ik besloten.

Mexx_lady je hebt pb.

tijger22

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 23:56

Mijn prestige top dressage op Marktplaats gezet.
Al tich koopjes jagers en vermoedelijk zadelhandelaren gereageerd dat ze hem wel voor 200-300 euro meteen komen halen.
Terwijl ze donders goed weten wat hij waard is.
Blijf op alle reacties netjes reageren maar soms heb ik de neiging ze gewoon te negeren...

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 01:58

Ik zag een hondje op mp staan, 1 foto en de text 'lief hondje, gratis af te halen'.

Een berichtje gestuurd met tips, en ik verwachtte niets, of een 'waar bemoei jij je mee' mailtje. Nee, berichtje met 'bedankt voor de tips! Ik pas het zo aan'

Inderdaad, even later stonden er meer foto's, een beschrijving, en een (kleine) prijs.

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 11:38

khirshanta schreef:
Ik zag een hondje op mp staan, 1 foto en de text 'lief hondje, gratis af te halen'.

Een berichtje gestuurd met tips, en ik verwachtte niets, of een 'waar bemoei jij je mee' mailtje. Nee, berichtje met 'bedankt voor de tips! Ik pas het zo aan'

Inderdaad, even later stonden er meer foto's, een beschrijving, en een (kleine) prijs.

Zo kan het ook :j

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 17:34

Nou lekker dan, De witte rijbroek ik wel op tijd verstuurd. Zou vandaag bezorgd worden
Kijk ik nu, omdat ie niet berzorgd is, staat ie voor morgen tussen half 2 en half 4
Heb m toch echt voor 3 uur nodig. Dan vetrek ik naar stal en morgen avond wedstrijd..
contact opgenomen met postnl, ja sorry hij is vannacht niet gesorteerd dus hopelijk gebeurt dat komende nacht.. -:(-
Waarom in godsnaam heb ik dan 2 uur zitten wachten?

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 19:23

Snap dat het frustrerend is, maar last minute niet langs bijv. Epplejeck? Witte rijbroek kan je rond de 40 euro al scoren al weet ik niet wat je voor de rijbroek betaald heb.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 19:41

10 euro, dus 17 incl verzenden
En nee heb hier geen EJ in de buurt. Alleen een divoza en daar ben ik niet voor een paar tientjes klaar. Niet voor 1 met leren zitvlak

Gaat me vooral om dat je 2 uur voor niks zit te wachten. En idd eventueel een andere oplossiing had kunnen zoeken. Word nu kort dag. Moet gewoon werken morgen
En ja ik kan wel een broek lenen, zonder leren zit. Maar dat glibbert zo als je normaal met rijd. haha

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 20:02

Maar je neemt dan ook wel een risico vind ik, hoor.

Ik heb een grenen kast op marktplaats gezet...ongeveer dezelfde staan er op voor 750 euro..ik heb de mijne erop staan voor 250 euro...komt er een slimmerd: we bieden 60 euro...uhm..wat denk jezelf?

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 20:06

Tja. Ik had een week geleden al gereageerd maar kreeg niet eerder reactie
En normaal gaat het hier altijd goed met postnl

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 20:30

Had dat ook. Iemand nam iets van me over maar moest het wel perse de volgende dsg hebben. Zoek dan gewoon eerder imo.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 20:32

:+ zoals ik al zei: Ik had al eerder gereageerd.. maar kreeg dus vrijdag avond pas antwoord :)*

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 20:44

Tenenkrommend weer die 'koopjesjagers' op marktplaats :r Mensen bieden zó idioot laag, echt gewoon op het asociale af. Brrr.

Maar wat nog vervelender is, ik zit al een uur op iemand te wachten die een jas zou komen passen :roll:

Zyffah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 03:23

Mijn god zeg. Ik heb een advertentie staan voor een verzorgster voor onze ponys. Nou, er staat toch echt duidelijk in dat we geen bijdrage vragen.

Vervolgens reageert er een meisje met dit:
"Ik ben geinteresseerd maar vraagt u een bijdrage en waar staan de ponys?"

Ik: "staat in de advertentie, de ponys staan in plaatsnaam"

Zij weer: "oke dat is hier 10 minuten vandaan maar moet ik betalen of gratis?"

:') :') :') :')

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 07:15

En als je nu schrijft je moet betalen krijg je terug, maar in de advertentie staat dat het gratis is.
Dan kunnen ze het ineens wel leen.