Hahaha nou ja we zullen het wel zien! Ik merk dat mijn aandacht alweer verslapt dat ik denk: Laat maar ik pleur de app weg en ga lekker door met waar ik mee bezig was!
LoesvL
Geplaatst: 07-04-16 08:59
Hier woont tinderman ook in Eindhoven, hoorde laatst op de radio dat de meeste vrijgezelle mannen in EHV wonen, niet gek dus
Probeer hier ook een datum te plannen, maar gezien dat we allebei een drukke planning hebben is het erg lasting plannen.
Toch een uit spoeling ehv/den bosch hoor Tot nu toe leuk, maar ik merk dat vaak toch pas in real life.
Ik zoek het alleen niet om ene hele avond leeg te gaan plannen voor iemand die ik niet ken, dalijk is het niks, had ik zoveel beters kunnen doen die avond.. So internet daten is echt niks voor mij haha.
Maar zonnetje81, ik heb nog wel wat leuks in de aanbieding voor je hoor hahah..
Had je nog wat gehoord van die ene man die je had geappt Zonnetje?
Ik heb zaterdag een date, geloof nog niet dat ik er heel erg zin in heb. Het is ook tot stand gekomen onder invloed van chardonnay dan ben je wel eens overmoedig..we zullen zien, tis wel een relaxte en aardige vent.
Gister avond lekker in slaap gevallen tegen mn vent aan. Vanochtend vroeg weer gedag moeten zeggen Waarschijnlijk zie ik hem maandag avond pas weer, en dan heb ik hem ook nog is niet voor mijzelf....
Mijn ouders komen dan ook eten Die willen de man waar ik mee ga samen wonen graag ontmoeten
Nijna
Geplaatst: 07-04-16 10:58
Ik meld me ook even, ik moet mijn frustraties kwijt :p Sinds eind vorige maand afgesproken met Tinderman. Super leuke date gehad. Hierna ongeveer elk weekend wat afgesproken, meeste kwam van mijn kant af maar hij zei ook geen nee.. Nu is de situatie zo dat ik enorme vlinders aan t krijgen ben, maar... of hij dat ook heeft?? Als ik een balletje op gooi over hoe hij zich voelt, wimpelt hij t af.
De tijd dat we samen zijn is hij super lief. Als we dat niet zijn, ben ik meestal de eerste die appt... Als ik dat niet doe hoor k gewoon 2 a 3 dagen niks. Zoooo frustrerend! Hij trekt me naar zich toe als hij bij me, me midden in de nacht wakker maken en door mn haar kriebelen enzo, en duwt me vervolgens weer weg met zn negeer acties. Gister avond kwam hij eten (op mijn uitnodiging), dus ik heb aan hem gevraagd of hij zo'n figuur is die t eerst gezellig is, en me daarna dood negeert.. of dat hij t gewoon zou zeggen dat het niks wordt. Zijn antwoordt was dat hij niet zo is, maar verder ook niks. 1 Van zijn slechte kanten was dat hij goed kon liegen... (dit kwam uit een eerdere date)
Ik zie dat hij tot 01.00 s s'nachts online is op de app, en heb half is in zn tel meegekeken toen we op de bank zaten, bijna alleen maar vrouwen namen :p
Nou weet ik dat ik een muts ben en gewoon moet gaan genieten van de momenten dat we samen zijn, maar na bijna 1.5 maand!... kan ik toch wel iets verwachten?? Ik ben niet wanhopig, maar dit frustreert me gewoon enorm!
Dit was de beknopte versie :p
wat denken jullie... get over it and move on??
xSannee
Geplaatst: 07-04-16 11:01
Hmm stom Zonnetje, zeg dan gewoon eerlijk dat het niets wordt
Mijn ex komt uit Eindhoven, liepen inderdaad genoeg vrijgezellen rond
Ah Mri, wel leuk toch, om je familie er te bij betrekken?
Marijn84: ik zou een keer heel duidelijk vragen waar dit voor hem heen gaat, want anders ben je je tijd aan het verdoen én kwets je jezelf. Als hij geen duidelijkheid wil geven... sja..
Mri
Geplaatst: 07-04-16 11:16
Ja, zeker wel leuk om mijn familie erbij te betrekken! Hij heeft mijn ouders nog niet ontmoet, ik de zijne wel. Komend weekend zie ik hem weinig, het weekend erna als het goed is wel wat meer (zaterdag avond en zondag). Dat hij mn hoofd op hol brengt is in ieder geval duidelijk :’)
ik heb zo’n ontzettende zin om tegen hem aan in bed te kruipen, hem te knuffelen of samen op de bank te hangen
zo'n gevoel heb ik nu:
Neverland
Geplaatst: 07-04-16 11:17
Nijna: Ik zou even duidelijk maken wat je dwars zit. Als hij daarna geen moeite voor je wilt doen dan weet je genoeg. Na anderhalve maand geen interesse meer tonen vind ik een beetje.. Raar...
ik heb iets na bijna 2 maanden totaal dood laten bloeden Dat was een dude die zelfs vrij had genomen toen ik ziek was zodat hij bij mij op de bank kon doorbrengen
moet eerlijk zeggen da thet bij mij ook was omdat ik het zat was hoor... Zeggen: "Ik bel je van de week want wil je graag weer zien" en dan niet bellen Behoefte was vanaf zijn kant groter dan van mijn kant, en als je dan niks laat horen is het gewoon klaar voor mij
LoesvL
Geplaatst: 07-04-16 11:25
Vervelend verhaal Nijna, snap dat het je onzeker maakt. Ik zou aangeven dat je merkt iets voor hem te voelen dus als die ermee wil kappen het beste nu kan aangeven. Dat die wel meer interesse mag tonen wil hij dat het gaat werken, je hoeft niet hele dag te appen maar 3 dagen niks horen is wel raar, gewoon een hoe was je dag kan al voldoende zijn imo toch? Nu duidelijkheid voor het alleen maar moeilijker gaat worden
Nijna
Geplaatst: 07-04-16 11:28
@ mri ahh hehe kwam hij ook niet door met vragen?
thx ladies, hm ja, aan de andere kant ben k dan bang dat k m afschrik ofzo... voor t zelfde geld maak k hier weer meer kapot mee dan wat de bedoeling was.. k wil ook niet claimen, maar k geloof dat k hier aan onderdoor ga zo.. Dus k ga t m idd maar gewoon vragen, nu dan maar wachten tot dat hij appt en k m weer zie...
Nee, maar het is wel belangrijk dat je een einddoel voor ogen hebt en dat je daarmee op dezelfde lijn zit. Als hij een beetje wilt daten en chillen maar verder niets serieus wilt, dan kan je lang aan een dood paard blijven trekken maar dan gaat dat niet veranderen..
Als ik in zijn telefoon zou zien dat er tig appjes van andere meiden in staan..zouden de alarmbellen wel een beetje af gaan. Zou het dus ook zsm aankaarten Nijna, dan kun je er beter zelf een punt achter zetten ipv andersom, dat voelt dan nog altijd 'beter'.
Nijna
Geplaatst: 07-04-16 11:38
Ik zou het iig wel willen proberen ja. De klik is er zeker, en kwa hobbies en interesses komt het ook super overeen. Dus potentieel is het wel Zeker weten of het werkt weet je natuurlijk nooit..
Juist..., alleen chillen en uh hoe noemen ze dat hier, gymnastieken? :p dan zoek k wel iemand uit waar k niet zulke gevoelens voor heb :p Tinder zit er vol mee... terug lezend in dit topig :p