Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 10:58

Ik trap altijd keihard op de rem als er weer iemand zit te bumperkleven achter me.
En ik rij zelfs altijd te hard (+/- 5 km). Als je toch al te laat bent kun je ook wel even 10 meter achter me gaan rijden.. Achterlijke gladiolen... :Y)

Deeks93

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 11:24

Ik heb in februari een auto ongeluk gehad.
Ik rij altijd zelf echt altijd behalve toen...
Ik zat klem in de auto, omdat zij te laat remde (had genoeg afstand)
Sindsdien vind ik t doodeng om bij andere in de auto te zitten.
Vooral bij m'n broer die regelmatig rally's rijd en dan z'n sport/hobby meeneemt de weg op.
Eigenaar van t paard durf ik wel want die rijdt 40 waar je 60 mag en daar zit altijd de kar erachter.

Ik irriteer me mateloos aan m'n vader. Ondanks dat ie vorig jaar heel ziek is geweest en op sterven lag. Hij wil niet inzien wat er vorig jaar allemaal gebeurd is. Liegt alles aan elkaar en vergeet alles. Auto's van anderen zijn belangrijk maar mijn auto verwaarloosd ie qua onderhoud.

Ik ben actief aan t solliciteren, maar alleen als er ook anderen thuis zijn. Als er niemand is gaat Netflix aan en zit ik de hele dag in m'n pyjama. Gelukkig is dit maar 2 x per week en doe ik de andere dagen 3 sollicitaties minimaal per dag.

3 confessions vind ik voor nu wel genoeg... Heb er nog wel veel meer...

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 11:27

Confession, stiekem ben ik strontjaloers op vriendinnen die een huis kopen, samen gaan wonen, gaan trouwen, huisje, boompje, beestje. Terwijl ik echt wel blij voor ze ben, maar ik wil dat gewoon ook -O- Behalve het trouwen dan, daar heb ik niet zo'n behoefte aan :=

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 11:33

Ik vind het zelf niet zo erg als het topic naar HK zou gaan, mits we dan onderling afspreken dat we wel over confessions blijven praten en het geen compleet algemeen hk word.
Ik weet niet hoe jullie hier over denken nu?

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 11:33

Confession: op één vriendin na, doet iedereen uit mijn groep vriendinnen een universitaire opleiding. Ik doe HBO. Heel lang had ik nergens 'last' van of was me niet dermate bewust van het 'verschil' tussen die niveaus (en natuurlijk weet ik wel dat er verschil in stof en dergelijke zit, maar met vriendinnen kijk je hier niet echt naar), maar sinds enige tijd merk ik toch soms dat mijn vriendinnen erg makkelijk doen over HBO. Als ze het over iemand hebben, is het vaak 'oh, ja, maar die eh doet HBO', alsof het er dan minder toedoet of iets dergelijks.
Ook toen ik vertelde geen vakantie te hebben, beweerden zij met z'n allen dat HBO wel degelijk herfstvakantie heeft. Toen dacht ik, eh ja, wie doet hier nu HBO en kent dus waarschijnlijk de meeste HBO'ers? Maar ze denken het dan beter te weten dan ik.

Sindsdien kom ik soms expres wat scherper of slimmer uit de hoek over dingen (die ik normaal onnodig zou vinden om te zeggen), omdat ik nu een soort van lichte bewijsdrang voel om te tonen dat ik ondanks mijn HBO zeker niet onderdoe voor hen :') Niet dat ik zeker weet dat zij zo denken, het voelt wel zo. Als ik ernaar zou vragen, zouden ze toch liegen.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 11:34

amkeVH schreef:
Ik vind het zelf niet zo erg als het topic naar HK zou gaan, mits we dan onderling afspreken dat we wel over confessions blijven praten en het geen compleet algemeen hk word.
Ik weet niet hoe jullie hier over denken nu?

Ik zou het wel jammer vinden, want het topic verschijnt dan niet meer bij recente berichten en dergelijke en dan komen er geen nieuwe mensen met confessions, maar enkel de groep die hier al confessed! Maar ik vind het 'off-topic'-gepraat dan ook niet zo vervelend.

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 11:40

Ik wil liever niet dat het een HK-topic wordt. Juist omdat er dan geen nieuwe mensen en confessions bij komen en dat is juist zo leuk!

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 11:42

Nicolien schreef:
Ik wil liever niet dat het een HK-topic wordt. Juist omdat er dan geen nieuwe mensen en confessions bij komen en dat is juist zo leuk!

Mee eens :j
Leuk om steeds verschillende dingen te lezen!

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 11:46

oohjaa dat was ik helemaal vergeten dat ie dan niet meer bij recente komt!
Nee dan hebben jullie helemaal gelijk! niks gezegd :D

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 11:47

Ik mijd oogcontact met straatartiesten, omdat ik me anders verplicht voel om wat te geven, en ik zo goed als nooit muntstukken bij heb :')

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 12:05

Ik heb vandaag staan huilen naast een zwerver. Dat is een donkere man, bedelt niet, valt geen mensen en slaapt op een matras onder een vuilniszak in een portiek van een leegstaande winkel. Ondanks dat ik het zelf vaak financieel moeilijk heb, geef ik hem regelmatig een broodje en een warme koffie 's morgens. Geef dan een kuchje zodat hij wakker word, maar heb mij nooit laten zien en heb hem ook nooit goed gezien.

Vandaag liep ik over straat en ik moest hoesten. Een jonge gekleurde man komt helemaal blij en met tranen in zijn ogen naar mij toe, gaat op zijn knieën en verteld dat hij mij aan het hoesten had herkent als de mens die voor hem zorgde. Ik was zo ontroerd door zijn dankbaarheid dat de tranen spontaan over mijn wangen liepen.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 12:13

poetser schreef:
Ik heb vandaag staan huilen naast een zwerver. Dat is een donkere man, bedelt niet, valt geen mensen en slaapt op een matras onder een vuilniszak in een portiek van een leegstaande winkel. Ondanks dat ik het zelf vaak financieel moeilijk heb, geef ik hem regelmatig een broodje en een warme koffie 's morgens. Geef dan een kuchje zodat hij wakker word, maar heb mij nooit laten zien en heb hem ook nooit goed gezien.

Vandaag liep ik over straat en ik moest hoesten. Een jonge gekleurde man komt helemaal blij en met tranen in zijn ogen naar mij toe, gaat op zijn knieën en verteld dat hij mij aan het hoesten had herkent als de mens die voor hem zorgde. Ik was zo ontroerd door zijn dankbaarheid dat de tranen spontaan over mijn wangen liepen.

Wat ben jij een mooi mens!

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 12:14

poetser schreef:

Wat mooi, Poetser!
Waren er maar wat meer mensen zoals jij, het zou voor die mensen een pak aangenamer zijn!
Zelf doe ik zoiets niet, om de simple redden dat ik eigenlijk nooit zwervers tegenkom...

Confession: ik heb stiekem nog een halve dag méér verlof dan dat mijn vriend weet, gewoon omdat ik eens een half dagje voor mezelf wil hebben, en hij dat niet helemaal zou verstaan. Hij zou ermee inzitten dat ik een half dagje verlof alleen verkies boven eentje samen met hem.

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 12:17

Mooi gebaar, poetser! :)

Ik heb laatst in Antwerpen wel iemand €5 gegeven omdat ik schrik had dat hij mij wat zou aandoen als ik niets gaf. Liep in m'n eentje over de Meir en er liep amper volk rond mij aangezien de winkels al gesloten waren :=

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 12:22

Confession 1: ik kan in de winter niet slapen zonder wollige sokken :')

Confession 2: ik probeer altijd zo goed mogelijk afstand te houden van mijn voorganger in de auto, maar man wat is dat moeilijk als iemand 50 rijd waar je 80 mag..

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 12:27

Mooi Poetser, jij bent een mooi mens!

Xanthippe, niks zo fijn om af en toe in je eentje in je pyjama heerlijke films te kijken en weg te snacken, of een boek te lezen of gewoon lekker te hangen!

Confession: Vorig jaar met Sint Maarten ben ik vergeten snoep te halen en heb ik tientallen teleurgestelde kids aan de deur gehad. Ik heb ze beloofd het dit jaar goed te maken maar jullie raden het al.... Zaterdag is hier Sint Maarten... Ik heb van 2 tot 4 een verjaardag, dan een uur rijden naar de volgende, van 5 tot 7 en om 7 moeten we naar de handbalwedstrijd van mijn vriend... Dus ik ben niet thuis om de kids lekkers te geven... En ik voel mij ook nog schuldig haha.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 12:53

Poetser: _/-\o_

Confession: Ik heb ook nooit snoep voor bij Sint Maarten en na het eerste groepje doe ik de deur niet meer open. Ik kan niet tegen beteuterende gezichtjes als ze ontzettend hun best hebben gedaan om (valse) liedjes te zingen en dan niks krijgen haha.

Confession: Ik voel me altijd ontzettend bekeken in de sportschool, zeker door al die mensen die al helemaal 'in shape' zijn en dat maakt me zó onzeker :=

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 12:58

Maar als je je daar zo schuldig om voelt kun je toch gewoon wat snoep in huis halen? :?

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 13:08

Froukje schreef:
Maar als je je daar zo schuldig om voelt kun je toch gewoon wat snoep in huis halen? :?

Euhm, als je het ieder jaar vergeet en pas door hebt als het zover is als je de deur open doet.. :Y)

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 13:12

Ik doe dit ook enkel maar bij deze meneer, gewoon omdat hij niet bedelt en geen mensen lastig valt. De zwervers worden overal weggejaagd door de politie, maar deze man laten ze met rust.
Achteraf een goede keuze, deze man komt uit Kenia, zijn gezin en familie wonen daar nog. Hij wekt, doucht daar, wast zijn kleren als dat nodig is, maar leeft bewust op straat om zijn familie een goed leven te geven in Kenia.

Confession, ik heb om 10u gebruncht met een bak gegratineerde aardappeltje, kip en een halve pot appelmoes :9 Was normaal voor vanavond, maar ik had honger en geen trek in brood :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 13:14

ik ben heel blij dat mijn vriend contract verlening heeft gekregen en ik ben ook heel blij dat hij is overgeplaatst naar een filiaal in Tilburg omdat hij het daar meer naar zijn zin had.
Ik vind het alleen ergens ook wel heel vervelend, dit omdat wij nu waarschijnlijk ergens in het midden van Apeldoorn en Tilburg gaan wonen.
Echter staat de pony in Apeldoorn, nu rij ik vaak na het werk meteen naar de pony en dan eventueel naar het huis van mijn vriend, maar ik merk dat qua tijd niet altijd even praktisch is.
(we eten dan pas na 9 uur :o)
Als we gaan verhuizen dan moet ik de pony dus gaan verhuizen en daar heb ik dus eigenlijk geen zin in :o
Hij staat echt prima op de stal waar hij nu staat (daar staan we ook al vanaf we hem hebben, dus vanaf dat hij 2,5 was) ik betwijfel ook of we het ergens anders net zo goed krijgen als hier :o

Mijn confession is dus eigenlijk dat ik liever had gehad dat mijn vriend een overplaatsing naar Apeldoorn had gekregen, of dat hij gewoon in Apeldoorn werk ging zoeken :o

Ja, ik weet het, dit is eigenlijk heel egoistisch van mij :o

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 13:15

Froukje schreef:

Maar ze is niet thuis :+
Dan wordt snoep uitdelen lastig hihi.

Confession: ik kan me er niet toe zetten om iets aan school te doen. maar de tijd tikt en het gaat om m'n profileringsproject :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 14:31

suus_pepper schreef:
Mijn vriend wou geen kat. Nu hebben we er 2.
[ [url=m/r82p00.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ja :') hier ook. Vriend wilde geen kat en ik wel. Dus een compromis gesloten en nu hebben we een kat. En nog 1. En een hond. En kippen :')

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 14:35

Ik heb de hele dag nog geen ene drol gedaan op kantoor uit protest dat het rooster er nog steeds niet is. Morgen en overmorgen heb ik weekend - en gezien ik had gerekend op een lang weekend zouden we een paar dagen weg gaan. Maar nu word alles verpest. Ben echt woedend en net van kantoor weggelopen om ergens een bakkie pleur te drinken, anders smijt ik zo in een woedeaanval die computer van het bureau :o

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 14:37

Ik zie mijn tinderkerel de komende tijd niet en ik heb daarom de afgelopen dagen veeeeeel knoflook gegeten. :') :D

Ook al ga ik vanavond uit. _O- Lekker stinken!!