Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bloodymary schreef:Ik vraag me altijd af hoe mensen die western rijden met een spijkerbroek op hun paard komen. dus geen spijkerrijbroek, maar een gewone.
Damned schreef:voor mij, als belg: ochtend : rond 6 tot 10 ongeveer , voormiddag tot 12, middag 12, namiddag tot ongeveer 4 uur daarna een stuk dat geen naam heeftavond : van 6 tot 10 ofzo, daarna nacht
Sammie schreef:Haha, ik dacht altijd dat special spijkerrijbroeken waren.
Bloodymary schreef:Laatst had ik een keer geprobeerd op te stijgen met een spijkerbroek, maar dat ging met geen mogelijkheid.... Vandaar dat ik het me afvroeg.
Het zal er inderdaad aan liggen of het stretch is, zoals hierboven wordt gezegd.
Liselot schreef:Bloodymary schreef:Ik vraag me altijd af hoe mensen die western rijden met een spijkerbroek op hun paard komen. dus geen spijkerrijbroek, maar een gewone.
De meesten hebben spijkerbroeken voor het rijden van wrangler, hier zit wat strech in
Rijden in een F1 auto schijnt enorm moeilijk te zijn. Zelfs de heren van Top Gear, die dus echt wel kunnen sturen, hadden er enorm veel moeite mee
Cowboy55 schreef:Indy_Mouse_9 schreef:En tenzij hij in een automaat heeft gereden is schakelen net iets meer een dingetje dan voor ons simpele zielen
Zoals als je bent wezen karten en dan moet wegrijden in je schakelbak. Gaat nog wel eens mis
Jij en ik karten in een automaat. Op het hoogste kartniveau hebben ze ook schakelbakken. Zoals hier in 2013 in Genk. Maar in de F1 schakelen ze dan weer niet meer....druk op knop of 'flappertjes' (geen idee welke van de 2 vandaag de dag....zullen wel flappertjes zijn).
EskeGirl schreef:Ik vraag me af waarom mijn haar zo statisch is met borstelen rond de herfst/winter. Ooit uitleg gehad jaar of 4 geleden, maar ik weet het niet meer.
xSCWx schreef:EskeGirl schreef:Ik vraag me af waarom mijn haar zo statisch is met borstelen rond de herfst/winter. Ooit uitleg gehad jaar of 4 geleden, maar ik weet het niet meer.
Je haar is dan droog, een plastic borstel zorgt ervoor dat het nog statischer wordt. Goede vocht inbrengende producten gebruiken zoals conditioner/haarmasker zou moeten helpen.
Indy_Mouse_9 schreef:Cowboy55 schreef:
Jij en ik karten in een automaat. Op het hoogste kartniveau hebben ze ook schakelbakken. Zoals hier in 2013 in Genk. Maar in de F1 schakelen ze dan weer niet meer....druk op knop of 'flappertjes' (geen idee welke van de 2 vandaag de dag....zullen wel flappertjes zijn).
Ah, dat is ook wel logisch dat ze op hoger niveau ook zelf moeten schakelen. Nu kan ik het niet zo goed zien in (de eerste 20 seconden van) het filmpje, maar ik neem aan dat ze daar ook met flippers aan het stuur schakelen? Dat doen ze voor zover ik weet idd ook in F1.
En wat ik heb gehoord is dus idd dat F1 coureurs problemen hebben met reguliere geschakelde auto's, omdat ze dan een koppelingspedaal en een versnellingspook hebben
_sharonnn schreef:Om die reden ben ik gestopt met m'n haar borstelenho wacht ik zal uitleg geven!
Ik was m'n haar op dag 1, eerst met conditioner en daarna met shampoo, na het douchen droog ik het met een handdoek en borstel het direct uit en schud het los, daarna laat ik het drogen, echt los laten drogen, niet vastmaken oid, kan wel als het droog is natuurlijk. Op dag 2 fatsoeneer ik het een beetje, maar het borstelen laat ik mooi voor wat het is. Op dag 3 begin ik weer opnieuw. Ik heb dan wel wat slag in m'n haar, dus het ziet er niet snel ongekamd uit