Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Nou wij moeten vanmiddag toch echt over de dam (Haringvliet) heen, met een aanhanger nog wel
Is een dikke 5 km hemelsbreed hier vandaan maar zoals de wind nu is maak ik me geen zorgen, valt echt nog wel mee, je hebt hier ook wel eens windwappers waar het huis stoten door lijkt te krijgen
Maargoed het zal misschien nog wel wat kittiger gaan worden.
dems75 schreef:Heel benieuwd....hier in NH aan de kust is het nog rustig. De zon schijnt zelfs af en toe. Hebben de deken bij onze eczemer maar afgedaan, kan hij lekker doorwapperen.
NathalietjeB schreef:dems75 schreef:Heel benieuwd....hier in NH aan de kust is het nog rustig. De zon schijnt zelfs af en toe. Hebben de deken bij onze eczemer maar afgedaan, kan hij lekker doorwapperen.
1 ding scheelt nu zo aan de kust heb je nu door beetje wind wel minder last van steek vliegen![]()
![]()
maar vraag me ook af wat we nog gaan krijgen qua "storm" heb namelijk t idee dat t allemaal weer enorm overtrokken is qua code rood (zoals wel vaker)
jij woont trouwens ook niet ver van mij afwaar staat jou paard? hier op de hoeverweg waait t gewoon lekker beetje door