renskep schreef:01San schreef:Je kan ze ook altijd nog zelf maken @RenskeNee dat is toch niet hetzelfde... Hihi snap ik
Ik doe ook graag weer mee! Voor mij zal het wel vanuit het buitenland zijn maar als het goed is ben ik in december een tijdje in Nederland en kan altijd mijn moeder haar adres gebruiken
Hahaha, dat zien we ook wel weer. Als we rond de 250 uit gaan komen moet ik misschien een max aantal deelnemers in gaan stellen
Stamper schreef:Lijstje anders, en dan quoten?Citaat:1. StamperNee, we gaan pas officieel inschrijven in september. Als je een lijst maakt begin het stiekem toch nu al.Ik stel voor dat we dit topic ff laten rusten tot die tijd.
Zal ik kijken of er een slotje gezet kan worden op dit topic en dat er dan een nieuw topic in september geopend wordt? Of oktober?
Mag van mij wel Apple dan maak ik halfweg september wel ff een nieuwe En pb de mensen die interesse hebben aangegeven.
Ik reageerde expres niet Maar ik ben natuurlijk ook weer van de partij! Gebruik al mijn cadeaus nog dagelijks
Dott schreef:Mag van mij wel Apple dan maak ik halfweg september wel ff een nieuwe En pb de mensen die interesse hebben aangegeven.Doe je mij ook een Pb dan anders mis ik t dadelijk (alweer)
Ik reageerde ook expres niet.. Maar ik zou dan ook graag een pb ontvangen wanneer de nieuwe geopend wordt