Voor mijn niet al te dik aangeklede modellen morgen is het helemaal niet erg dat het nog eventjes warm word.......wat een bof weer Ik had alleen vandaag ook op een beetje zon gerekend maar het ziet er maar waterig uit nu
Nou weet je,het was écht warm op de wei! Lekker in T-shirt gelopen en dat op 31 Okt!
Rienn
Geplaatst: 31-10-14 17:39
Wat een lekker weer!
Paard moet alleen morgen wel 2 uur op de trailer... heb expres een dikke wolledeken voor op de trailer gekocht. Hopelijk is het niet te warm... Scheelt misschien dat ze geschoren is.
Ik vind het echt helemaal niets... Ik baal er gewoon van. Dit is ook heel verwarrend voor de natuur.
Veulen84
Geplaatst: 01-11-14 14:44
Ach agossie nog 2 dagen. Maandag is het 12 graden. Dinsdag wordt het 10 graden en dan is het echt gedaan met het mooie weer. De lange termijn voorspelling laat geen dag meer boven de 12 graden zien. Woensdag wordt het 's nachts zelfs maar 4 graden.
Ja, ik zag het staan. Héérlijk slapen is dat! Dan wens ik nu gewoon iedereen een genietdag van dit weer toe. Ik ga zo ook naar buiten, paard maar even zonder deken zetten.