Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) waar ik tevreden mee ben en de camera erbij pak, mislukt het zodra ik de knop indruk.

Ik herken het wel heel erg, ik laat het swatches maken op mijn lippen/ogen altijd maar zitten want ik krijg het echt totaal niet voor elkaar om dat goed op de foto te krijgen. Vooral bij mijn lippen gaat het altijd fout. Dan lijkt het in de spiegel (voor het blote oog) echt super te zitten maar dan maak ik foto's en dan zit het dus echt compleet fout. Van die stomme kleine veegjes enzo 
Wel mijn theme gekozen!
Maar het is voor het beste nu. T is nu een paar weken over en heb een fijne vent in Amsterdam gevonden waar ik wat mee rond hang. Thanks!
We "chillen" gewoon een beetje
Kan het ook niet zo goed beschrijven verder. Vult het gat van mannelijke aandacht in mijn leven op en is nog lief ook
. Tijdens zijn trip gebeurd of hier? Sterkte!
Emmaa_ schreef:Wat vreselijk EmmaVan mijn kant al een tijdje geen posts meer. Volg alles nog steeds wel fanatiek maar het is er de laatste tijd door persoonlijke omstandigheden (a.k.a vreemdgaand vriendje) een beetje bij in geschoten. Heb wel weer een hele hoop fijne ideeen dus het komt op korte termijn zeker wel weer goed!
Wel fijn dat je een man hebt gevonden die het 'gat van mannelijke aandacht' enigzins aanvult en nog lief is ook 

, hou van natuurlijke zeepjes
.
. Maar soms heb ik ook maar 2 posts per week... Nu kosten reviews natuurlijk wel stukken minder tijd om te schrijven dan een heel verhaal, of een tutorial of een ervaring
.