Ik was vandaag in Almere. Leuk geshopt! Vriend was voor het eerst mee en had gewoon meer geld uitgegeven dan ik terwijl hij eerst wat sceptisch was haha.
Colaaa
Geplaatst: 08-02-14 18:59
Mandarijn12 schreef:
Ik was vandaag in Almere. Leuk geshopt! Vriend was voor het eerst mee en had gewoon meer geld uitgegeven dan ik terwijl hij eerst wat sceptisch was haha.
heb je misschien een lijstje met dingen wat je gekocht hebt en wat het ongeveer kostte ?
Ik vraag me nu bij iedereen die in Almere naar de primark geweest of ik ook een bokker aan m'n kassa bij de kruidvat heb gehad, heb zoveel primark tasjes voorbij zien komen
Ik heb al ernstig lang niet meer geshopt, binnenkort maar weer eens kijken of ze leuke dingen hebben
Hebben ze op het moment leuke schoenen/laarsjes bij de primark?
Stefaaah
Geplaatst: 09-02-14 17:41
Mandarijn12 schreef:
Houden die vriend Die van mij liep met een lang gezicht achter me aan, het kon niet snel genoeg gaan
Colaaa
Geplaatst: 09-02-14 19:18
jaaaa ik ben er weer enorm goed geslaagd !! schade van 111 euro
FOTOOOOOOO
bovenste T-shirts 3€ p/s Schoenen van 20 eur voor 9 eur spijkerblouse crop 15 eur zwarte top met tijger 8 eur blauw vest 10 eur bh 8 eur 2 slips 3 eur/2.50 eur sokken 3 eur sjaal 4 eur met aztekprint aztekprint broekje 4 eur panda shortarama 6 eur portomonee 6 eur 4 armbanden 4 eur oorbellen 1,50 oorbellen 0.50 roze spaggetie band top 2.50 trui met studs op de schouders 16 eur zonnebril 2.50 eur Bikini 7 eur
me moeder heeft 3 tassen vol ! en is bij deze verliefd op de primark haha
Laatst bijgewerkt door Colaaa op 09-02-14 19:33, in het totaal 1 keer bewerkt
die trui met studs op schouders vond mijn dochter ook zo leuk....alleen bij het passen ging het al fout....de stud bleven hangen in de trui, hoe moet ik die ooit wassen??? dus niet meegenomen....wel leuk
Twee weeken terug in zoetermeer hingen er nog onwijs veel truien etc. Alleen een kleine hoek met wat simpele shirtjes.
dressuur518
Geplaatst: 10-02-14 11:24
Hebben ze ook al hoge pumps voor in de zomer? Ik zoek eigenlijk goude pump voor bij m`n gala jurkje, vind primark daar echt de ideale winkel voor, die dingen hoeven toch niet van super kwaliteit te zijn aangezien ze zo hoog zijn dat ik ze alleen met gala aan doe (en dan nog loopt iedereen op het eind van de avond zonder schoenen)