Gaaf Rebecca! Ik ben ooit ook eens in een luchtballon geweest, was zo mooi! Lijkt me trouwens ook te koud om in de winter te gaan ballonvaren. In de hoogte is het altijd nog een past graden kouder dan aan de grond! 68 dagen tot 25 december! Gisteren in de action waren al 3 schappen gevuld met kerstspullen
Heel gaaf , begin wat in het wereldje te komen. Mijn eerste inflation day , na foto's gezien te hebben vind ik het levensgevaarlijk wat voor capriolen ze uithalen met die afgekeurde ballonnen .
Mwah denk het niet , brander komt genoeg hitte af (heel fijn verbrande hoofdhuid en dan in een luchtballon stappen argh pijnlijk )
Gister bij de Xenos geweest en ze hebben al super leuke kerstspulletjes, dus alvast wat meegenomen. Bij de Action in mijn buurt hebben we ook al twee gangpaden met kerst, heerlijk
Gewoon doen Maatje! , al raad ik kleinere bedrijven aan. Zoals Greetzz zit je 3 met 20 a 30 man in een mandje , dan is persoonlijk de charme eraf. Met evenementen ook gaaf , rond de 30 andere ballonnen die ook varen en allemaal vormen.
165 euro maar je hebt wel bonnen voor 20 euro korting en last minutes voor 145 euro . Kost duiten maar je hebt ook wat , hoop volgend jaar weer te mogen. Heb of net genoeg dagdelen of net niet , maakt mij niet uit dan nog een jaar wachten
ja vind ik erg leuk meestal bak ik hartige dingen en soms zoet koken vind ik ook wel leuk mar niet zo leuk als bakken
Anoniem
Geplaatst: 17-10-15 18:21
Zeker , en doordat oa die greeetz gedoe ze aanbied voor 99 euro is de hele branche wat aan het inkakken. De opleiding tot piloot is ongeveer 20,000 euro en je verdient het niet zomaar weer terug. Maar het is wel een vrijheid denk ik , als piloot alleen in de lucht met alleen je ballon
oeh leuk , ga met kerst wat bakken
maatje987
Geplaatst: 17-10-15 19:12
Als je ergens niet uit komt mag je me een bericht sturen
Volgende week zaterdag is de grote afspraak voor mij
Balen de afspraak is verzend naar 1 november zaterdag kunnen wij toch niet want er stond blijkbaar een afspraak dat wij met het werk van mijn vader uit eten gingen en zondag kon hij niet en die week er na kwam zondsg het beste uit
Anoniem
Geplaatst: 17-10-15 23:38
wat rot zeg
Ah laptop aan , ohhh heaven ik steek jullie allemaal de draak aan
Sorry dit is wel erg off topic
Alleen als ik begin te kletsen erover dan is de rem stuk
En idd erg rot gister avond was hij shaggi en ik moest stiekem wel traantje weg halwn want duurde al zolang voor dat we elkaar zouden zien en nu moeten we twee weken wacht inplaats van een en mijn broer was gezellig bezig dus daar was ik ook minder vrolijk van
Een paar fotootjes, morgen maak ik ee nog wat. Het is momenteel 2 graden hier, het is om 6 uur al donker en ik kan nu de hele melkweg zien. Het is prachtig.