Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annn schreef:Heerlijk dit weer
Lekker luieren in de zon, terrasje pakken (beetje jammer dat iedereen op vakantie is)
Gewoon lekker niets doen en genieten.
'S winters ga ik wel weer hard werken
Annn schreef:Heerlijk dit weer
Lekker luieren in de zon, terrasje pakken (beetje jammer dat iedereen op vakantie is)
Mieke_Cunna schreef:Prettig weer Annn, dat weer heeft magda besteldkan ze foto's maken
magda_90 schreef:Mieke_Cunna schreef:Prettig weer Annn, dat weer heeft magda besteldkan ze foto's maken
Mag geen foto's maken van de docterMijn arm moet 100% in rust, en kan geen foto's met mijn linkerhand maken
(daarnaast ken ik mijn arm niet eens meer optillen
)
UpToDance schreef:Het is bloedheet, ben al de hele dag aan het werk in Amsterdam en als ik iets teveel doe staat het zweet overal. We hebben geen airco op t werk!
Maar ik hou ook van dit weer, HEERLIJK.
xx_Rosalie schreef:Annn schreef:Heerlijk dit weer
Yeee, eindelijk iemand positief over dit weer!
Ik vind het ook echt heeeeeerlijk!
Het is stikheet, maar i loveee it.
k hoor alleen maar mensen mopperen dat et te warm is,
magda_90 schreef:Dat zou iets wezen, vet verbranden als je zweet
Pluizebolpum schreef:Pff...en die domme knollen. Ze stonden aardig in het zweet dus dacht ik eens vriendelijk te zijn en met een emmer en spons langs te gaan. Alsof ik met een vreselijk oneerbaar voorstel aankwam! Ik heb ze alleen zo hard zien rennen toen ik eens met een wormkuur aankwam...Ondankbare beesten...
Pluizebolpum schreef:On topic: Waar blijft nu dat onweer? Het is hier nog steeds stralend weer...Mmm ik lees t al, dat ga ik niet meer meemaken, dus. Eer 't in Flevoland is lig ik al in m'n mandje...
Tinky12 schreef:Nu nog geen vuiltje aan de lucht maar zo te zien zal Zeeland rond half 10/half11 vanavond te maken gaan krijgen met zwaar weer.Zal omhoog trekken van Zeeland naar Groningen...zal lekker plensen vanacht,hopen dat de buien iets aan kracht gaan verliezen...
Chikkie96 schreef:Nederland heeft . Of sneew, dat we hier nog doodvriezen achter de kachel.
Of we hebben een hittegolf van hier tot tokio...
INederland
benangelique schreef:heerlijk dit weer! hebben jullie de nieuwsberichten van het KNMI gehoord? De klimaatverandering gaat in NL 2x zo snel als in de rest van de wereld, we krijgen vaker te maken met een natte zomer en hoge temperaturen en tot 2040 wordt nog slechts 4x een kans geacht op een elfstedentocht