Dat is moeilijk te zeggen omdat ik natuurlijk nog herstellende was van de voorgaande heftigere operatie nog geen maand eerder.
De ablatie zelf hebben ze uitgevoerd terwijl ik wakker was wegens ik bijna het hoekje om ging de voorgaande operatie en ze dit niet nog eens wilden riskeren zo kort op elkaar. Dat was absoluut geen pretje, je voelt dan wel degelijk het krassen/branden en je moet ook een episode hebben tijdens het krassen/branden dus die lokken ze bewust uit. Denk dat de operatie zelf ongeveer een uur geduurd heeft.
Ik heb zelf ook een chronische hartaandoening doordat ik veel te lang met een aangeboren defect rondgelopen heb en er bijna aan overleden ben. De restschade zal daardoor nooit meer weggaan en de ablatie heeft voor het ene type hartritmestoornissen gewerkt maar ik heb nog een type en bij deze zou een ablatie meer kwaad dan goed kunnen doen oftewel, er is een risico dat het de boel erger maakt ipv beter dus die proberen ze zo lang mogelijk te vermijden.
Marcella
Geplaatst: Vandaag, 11:52
Beterschap Femke.
fohadie
Geplaatst: Vandaag, 11:54
Sorry trouwens voor het oftopic gaan, laatste keer van mijn kant: In Nederland is het volgens mij normaal dat je wakker blijft tijdens ablatie. Bij mij duurde het bijna 3u, en ik had het ijs en ijskoud, omdat ze bij de vriezingstechniek gebruikten ipv de brandingstechniek. Nouja, we wachten maar weer af.
Mn broertje is jarig en heeft Chinees gehaald maar letterlijk overal zit vlees in. Niet zijn schuld, er stonden groentegerechten op het menu maar zelfs in de foe yong hai zit ham
Dat facebook een update heeft gehad. De layout is weer wat veranderd, daar ga ik al niet zo goed op. Maar als ik nu een langer bericht aantik om helemaal te kunnen lezen, opent hij ook automatisch het reageren-scherm. Wil ik helemaal niet!