Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
prompter schreef:Wat houden sommige mensen er toch wonderlijke denkbeelden op na.
Alja schreef:Ik vraag me altijd af als complotdenkers tijd over hebben om over dat soort dingen na te denken…
En complotdenkers die zo tegen de overheid zijn dan wel de centen willen van de overheid ?
Zoals huursubsidie / ww en meer steun…
En dat vraag ik me af omdat ik ook een complotdenker in mijn omgeving heb maar ook alle steun krijgt van de overheid.
Lieser schreef:prompter schreef:Wat houden sommige mensen er toch wonderlijke denkbeelden op na.
Toch vind ik de aanname dat Poetin er achter zou zitten net zo wonderbaarlijk. Bij de vliegvelden in Polen kan ik me er nog iets bij voorstellen. Die liggen relatief dicht bij Rusland en werden gebruikt om Oekraïne te bevoorraden. Maar Volkel? Zou Poetin echt '5 tot 10' (want we weten niet eens om hoeveel drones het gaat) in Nederland woonachtige Russen bereid hebben gevonden om met drones te spelen?
Suzanne F. schreef:Ik denk dat het geen bangmakerij is van de overheid. Ik ken iemand die bij de AIVD/NIVD werkt en hij mag niks zeggen over zijn werk maar hij geeft wel aan dat de dreiging echt is en dat er een grote kans is dat er daadwerkelijk iets gaat gebeuren. Ik heb geen reden om aan hem te twijfelen.