Maar gewoon droog

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:juval schreef:nee, geen vrieskou! dan moet het water weer worden afgesloten en ik heb zo'n hekel aan dat gesleep met emmers. Gewoon droog rustig weer, en een wolkbreuk op oudejaarsavond.
![]()
Haha compleet met je eens
Merlen schreef:Dat ik net ontdekt heb dat de woning die ik op het oog had ondertussen wel samen met het weiland wordt verkocht.
Eén van de eigenaars,diegene die me al zovaak gebeld had,zou me op de hoogte houden,mocht dit gebeuren.
Nou,niet dus.
De twijfel slaat toe.
Eigen woonst is nog niet leeg,dat kan nog enkele maanden duren en ik wil die eerst verkocht hebben.
Ik zou deze kunnen laten schatten en op basis daarvan het resterende bedrag lenen maar ik ben daar niet zo voor te vinden.Stel dat die bij verkoop toch niet zo veel opbrengt.
Er zijn nog een heleboel zaken die moeten gebeuren om de te koop staande woning naar energielabel D te brengen binnen de vijf jaar.
Dak of zoldervloer isoleren ,buiten- of binnenmuren isoleren,nieuwe ramen,een nieuwe gasketel laten plaatsen,vloer isoleren.
De elektriciteit is volledig afgekeurd,alles moet dus vervangen worden.
Het dak is van asbest,moet ook verplicht een nieuw op.
Het dak van het grote werkhuis is ook asbest.
Ik heb een max. bedrag van afbetaling in mijn hoofd en wil daar niet te veel van afwijken.
Ik weet het even niet meer.
_San87_ schreef:Je wilde toch ook niet meer dat ie belde, omdat ie zo vaak belde
fleurtjeuh schreef:Ik heb Bridgerton en Downton Abbey al een paar keer uitgekeken, heb laatst Pride & Prejudice gezien en heb de 2 seizoenen van The Gilded Age gisteren afgemaakt.
Nou weet ik niet wat ik wil kijken..
Ben half geneigd Bridgerton voor de weet ik niet hoeveelste keer aan te zetten..
Iemand tips?
fleurtjeuh schreef:Ik heb Bridgerton en Downton Abbey al een paar keer uitgekeken, heb laatst Pride & Prejudice gezien en heb de 2 seizoenen van The Gilded Age gisteren afgemaakt.
Ben half geneigd Bridgerton voor de weet ik niet hoeveelste keer aan te zetten..
Iemand tips?
Siers83 schreef:fleurtjeuh schreef:Ik heb Bridgerton en Downton Abbey al een paar keer uitgekeken, heb laatst Pride & Prejudice gezien en heb de 2 seizoenen van The Gilded Age gisteren afgemaakt.
Iemand tips?
Sanditon! Heerlijke serie van maar 3 seizoenen. Is te vinden op NPO plus