Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 16:18

Hilli schreef:
Jij slang! :+

Hihihihi :=

Echt wel heel tof hoe Animal me op de hoogte houdt van alles, als het straks zo ver is maak ik een topic!

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 16:21

Dat ik dus afgelopen Dinsdag al bij de Huisarts had gezeten, om een bultje na te laten kijken.
Alleen deze zat gevuld met pus omdat ik waarschijnlijk een allergische reactie op een insectenbeet.
Deze is door de huisarts zelf open gesneden, en leeg gedrukt en daar voor antibiotica zalf voor heb gekregen.

Tot dat ik weer nieuwe bultjes kreeg (er naast) en een van de twee is groter geworden,
en vanmorgen zei de Huisarts heel leuk je mag hem zelf open prikken!

Ugh....net open geprikt met tegenzin..
De komende tijd ook nog even blijven smeren met een antibiotica zalf, en als er nieuwe bultjes bij komen moet ik opnieuw langs komen... -O- :\

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 16:40

De buurvrouw lokt allemaal katten door voer buiten te zetten. Er is hier dus al een tijdje geleden een rode kleine kat/poes aan komen lopen. De buurvrouw voert ze daarna niet goed of de andere eten het op. Maar goede de rode is erg mager dus we hebben hem/haar maar onder onze hoede genomen en voeren nu.

Beestje staat al aangemeld op een website, maar tot nu toe lijkt niemand hem/haar kwijt te zijn. Staat er zeker al even op.

Nu heb ik net allemaal eten gekocht voor een kat/poes die niet van ons is :') en de hond is strontjaloers als we elke keer van buiten komen wil dan eerst uitgebreid knuffelen en spelen.

Maar goed mij ergernis is de buurvrouw die vreemde katten aanhaalt waardoor mensen hun kan kwijtraken.

Molly1230

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 17:43

Hele kin vol met grote en kleine pukkels en helemaal rood ook.. -:(-

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 17:58

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 18:17

Maddy_Paola schreef:
https://www.alblasserdamsnieuws.nl/word ... OVXCjMhTeM

Dit is gewoon één grote ergernis. Maar neeee, Alblasserdam ligt buiten risicogebied hoor.
Hoe kan chemours nog bestaan? Duidelijk weer wat de prioriteit van de overheid is :roll:

Ik had het gelezen. 8)7 :=

Klein beetje verbrand vandaag.

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 18:29

Zebrastreep schreef:
Maar goed mij ergernis is de buurvrouw die vreemde katten aanhaalt waardoor mensen hun kan kwijtraken.

Goh, heb je het over mijn moeder? 2 straatpoezen verder en je raad het, één was er zwanger, nu 4 poezen en één kat(die ene kat hebben we al 15 jaar). Ik wil m'n eigen stekkie met welgeteld één hamster. :evaw:

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 18:52

Ik heb alvast een ergernis voor morgen, mag dat ook?

Morgen ligt het dorp waar ik woon een beetje plat door het NK Dweilorkesten in het centrum en Gelderpop op Zeumeren. Ik woon tussen die 2 plekken in dus ik heb letterlijk van links en rechts pokkemuziek. hierdoor is het voor mij morgen ook echt een drama om het dorp uit te komen omdat er zoveel is afgesloten, maar ik moet wel echt de deur uit.

Ik meld me morgen waarschijnlijk weer :+

En hier ook een bedankje nog voor Mkango, super lief dat je wilde kijken en het hebt kunnen regelen :D

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 18:56

Poging gedaan tot een korte broek anders dan online kopen, letterlijk geen één in het hele winkelcentrum waar mijn lichaam maar enigszins in past |o

Ik snap waardoor het komt en dat kleding gewoon niet gemaakt wordt voor mensen zoals ik maar mijn eerste reactie blijft de verleidelijke gedachte om alles wat ik in mijn leven heb gegeten maar beter uit te kotsen.
Voel me echt een aangespoelde walvis ineens.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 19:05

Fly_high schreef:
Poging gedaan tot een korte broek anders dan online kopen, letterlijk geen één in het hele winkelcentrum waar mijn lichaam maar enigszins in past |o

Ik snap waardoor het komt en dat kleding gewoon niet gemaakt wordt voor mensen zoals ik maar mijn eerste reactie blijft de verleidelijke gedachte om alles wat ik in mijn leven heb gegeten maar beter uit te kotsen.

Ms mode al geprobeerd? Die heeft broeken voor mensen met een kont.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 19:11

Fly_high schreef:

Dat is echt zo klote :(:)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 19:20

Asos heeft ook een curvy lijn!

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 19:23

Fly_high schreef:

:knuffel:

En jij bent niet eens dik. Wel groot.
Ik ben wel te dik en dan vooral op mijn buik. Ik slaag fijn bij m&s mode.
Maar ik ben niet lang. Dus weet niet hoe het dan zit.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 19:24

Urbanus schreef:
_San87_ schreef:

Wil je er vanaf?

Je mag hem zo hebben!

Yes please :7.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 19:25

Urbanus schreef:
[ [url=m/xlSnRn.jpg]Afbeelding[/url] ]

:):)

_O-

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 19:33

Ik heb alleen 0 kont :') en ben allesbehalve curvy. Oftewel, veel plussize broeken heb ik ook niets aan want ik heb geen plussize lichaamsvorm, alle afstanden kloppen niet en het kan breed zat zijn maar nog steeds erg krap in het kruis.

Online gaat het wel lukken! Of het nou curvy of welk ander labeltje is.

Ik erger me vooral aan mezelf, dat zoiets stoms als kledingmaten en labeltjes mij nog steeds zo over de zeik kan krijgen. Alsof dat nummertje ergens toe doet :') Ik was vanochtend nog namelijk prima tevreden met letterlijk hetzelfde lichaam en het zag er toen zeker niet anders uit.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 19:41

Leuk he, vrouw zijn.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 19:42

Vervelend zeg, Fly_high! Wat een tegenvaller dan als je gewoon eens in een winkel wil slagen en hoofd daarna zo stom doet. :(:)

Boze ouders en kinderen aan de deur. Blijkbaar waren er ballonnen in mijn tuin gekomen toen ik weg was. Als ik thuiskom gooi ik de achterdeur open zodat de hond zijn maffe vreugde rondjes kan rennen. Ik hoor een paar knallen en hij had de ballonnen dus laten knappen. Dat is 1 van zijn favoriete spelletjes :+
Gaat de deurbel, zijn het kinderen met ouders. Hun ballonnen liggen in jouw tuin en die willen we nu terug. Toen ik zei dat ze kapot waren werden ze boos... :=

Ik heb een schutting van 2 meter hoog :+ en ze wonen niet eens hier in de poort.

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 20:37

Ouders weer thuis na 3 weken vakantie. Het was net lekker rustig in huis. De hond begint weer bij m'n moeder te zeuren en de parkiet begint weer te krijsen sinds ze thuis zijn. Ik moet er echt weer aan wennen dat we weer met 4 man in huis zitten ipv 2 waarbij ik m'n broertje toch nooit zag. Kunnen m'n ouders alsjeblieft weer weg gaan? #ikzoekeenhuis :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 21:14

“Een bloedje trekken.” M’n ogen bloeden. :x

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 21:27

Klinkt als een tranentrekkerhorrormovie

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 21:33

Mwm: jammer joh leren die kinderen meteen dat hun spelletjes vervelende consequenties kan hebben als hun bezit in een tuin van een ander komt. En die ouders die moeten vooral hun kinderen leren omgaan met teleurstellingen :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 21:51

Dat ik 4 spitskolen moet snijden om zuurkool van te maken, maar eigenlijk helemaal geen zin in. Al is eigen gemaakte zuurkool verrukkelijk.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 22:28

Mkango schreef:
M’n ogen bloeden. :x

Misschien even een bloedje laten trekken?

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 23:16

Feestje op de buurt, morgen vroeg de wekker. Ik gun iedereen feest hoor, maar ik gun mezelf ook slaap…