Hilli schreef:Jij slang!
Hihihihi

Echt wel heel tof hoe Animal me op de hoogte houdt van alles, als het straks zo ver is maak ik een topic!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maddy_Paola schreef:https://www.alblasserdamsnieuws.nl/word ... OVXCjMhTeM
Dit is gewoon één grote ergernis. Maar neeee, Alblasserdam ligt buiten risicogebied hoor.
Hoe kan chemours nog bestaan? Duidelijk weer wat de prioriteit van de overheid is
Zebrastreep schreef:Maar goed mij ergernis is de buurvrouw die vreemde katten aanhaalt waardoor mensen hun kan kwijtraken.
Fly_high schreef:Poging gedaan tot een korte broek anders dan online kopen, letterlijk geen één in het hele winkelcentrum waar mijn lichaam maar enigszins in past![]()
Ik snap waardoor het komt en dat kleding gewoon niet gemaakt wordt voor mensen zoals ik maar mijn eerste reactie blijft de verleidelijke gedachte om alles wat ik in mijn leven heb gegeten maar beter uit te kotsen.
Voel me echt een aangespoelde walvis ineens.
Fly_high schreef:Poging gedaan tot een korte broek anders dan online kopen, letterlijk geen één in het hele winkelcentrum waar mijn lichaam maar enigszins in past![]()
Ik snap waardoor het komt en dat kleding gewoon niet gemaakt wordt voor mensen zoals ik maar mijn eerste reactie blijft de verleidelijke gedachte om alles wat ik in mijn leven heb gegeten maar beter uit te kotsen.