Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-23 19:02

Aan die domme doos die de deur losliet in de trein zonder achterom te kijken waardoor ik m bijna tegen m’n hoofd had en dat diezelfde domme doos ook nog de laatste vrije tweezits had waardoor ik nu naast iemand moet zitten.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-23 19:09

Mkango schreef:
Mkango schreef:
De realiteit van “gratis” gezondheidszorg, mijn dag tot nu toe:
-Drieënhalf uur van de straat
-50km in de auto
-Eén bezoekje aan een Minor Injuries Unit
-Twee nutteloze telefoontjes naar de huisarts (“nee, we kunnen je niet doorverwijzen”)
-Een tripje naar de SEH 30km verderop

O, en die röntgenfoto van m’n ribben? Dat wordt nog een uurtje of wat wachten. +:)+

De eindstand van vandaag:
-Zes uur op pad
-70km gereden
-Eén bezoekje aan een Minor Injuries Unit
-Twee nutteloze telefoontjes naar de huisarts (“nee, we kunnen je niet doorverwijzen”)
-Een tripje naar de SEH 30km verderop
-0 röntgenfoto's
-Afgaande op de symptomen wel gebroken ribben
-1 kopje thee en een ginger nut ( :r )
-1 doosje codeïne
-Ca. 100 pagina's uit m'n boek gelezen (met dank aan past-Mkango voor het hebben van de tegenwoordigheid van geest om een boek mee te nemen :)) )

En nu baal ik, want dat wordt voorlopig grondwerken en wandelen met de Pon-Pon. -O-

Aahw ;(. Klote.

Klinkt wel als goede gezondheidszorg daar :=.

maralyn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-23 19:10

Sinds vandaag een beugel.

Doet geen pijn.
Maar het jeukt als een malle. :')

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-23 21:49

Die pijn komt nog Marilyn

Sushi: kan je ziggo niet ingebreke stellen ouzo?

Jee Mkango, gezellig.

Nou gezellig telefoontje van 't werk gehad weer bende £%*¨%*¨M¨**¨*G¨*E

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-23 22:03

Het werk die zonder overleg even een nieuw vast rooster maakt waardoor ik nu 3 dagen van 10 uur heb en een dienst van 14-20u. Haha?? Nee??
Wat denken ze zelf, grapjassen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-23 22:09

Optiwolk schreef:
Die pijn komt nog Marilyn

Sushi: kan je ziggo niet ingebreke stellen ouzo?

Jee Mkango, gezellig.

Nou gezellig telefoontje van 't werk gehad weer bende £%*¨%*¨M¨**¨*G¨*E

Ik weet niet zo goed hoe het werkt maar daar ga ik zeker naar kijken. Volgende maand moet er zoveel gecorrigeerd worden dat ik €5,86 moet betalen in plaats van €55,50. Ik wil gewoon mijn geld terug.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-23 22:52

Ik kom net thuis van paardrijden, appt mijn vriend dat hij nu pas gaat douchen.

Vriend je hebt de hele avond gehad en nu moet ik op je wachten. :')

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-23 23:06

Mijn ergernis is dat ik bang ben met paardrijden terwijl ik het allerbraafste paard op aarde heb. Hij vind het alleen nog lastig met een ruiter en zijn balans vinden en daardoor gaat hij harder en dan weer zachter wat ik dan weer moeilijk en spannend vind. Als ik ho of oh zeg staat hij al stil. en dan toch torenhoge zenuwen he..

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-23 23:06

Mijn schoonvader die mijn vriend soms wel 5x per dag belt voor onzin dingen.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-23 23:14

Aan de automobilist die een ongeluk maakte door over de midden streep te rijden. Ik leek op het eerste gezicht geen schade te hebben maar toen ik weer op snelheid was trekt m’n auto naar 1 kant. En hij was net uitgelijnd… Nu moet ik morgen de politie als nog bellen.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-23 23:22

xPabloBokt schreef:

Daar is mijn broertje ook altijd heel goed in

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-23 23:25

Volgens mij alleen mannen. Hele avond op de bank en dan om half 11 oh ik ga nog even douchen.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-23 23:28

pjer schreef:
Mijn ergernis is dat ik bang ben met paardrijden terwijl ik het allerbraafste paard op aarde heb. Hij vind het alleen nog lastig met een ruiter en zijn balans vinden en daardoor gaat hij harder en dan weer zachter wat ik dan weer moeilijk en spannend vind. Als ik ho of oh zeg staat hij al stil. en dan toch torenhoge zenuwen he..

Ik heb dit ook gehad, jaren zadelmak gemaakt, probleem paarden gereden, opleiding tot ruiter-instructeur. Nooit bang geweest en op de meest rare snuiters gestapt. Ik kreeg een ongeluk en durfde niet eens meer te wandelen met een paard. Hypnotherapie gehad en dat heeft enorm geholpen. Die tip kwam van iemand die internationaal springt. Ik had nooit gedacht dat iemand zoals hij ook angsten kende, maar hij zag het aan mij en zei: zo ken ik je niet, ga hulp zoeken.l

Echt zoek hulp!

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-23 23:30

[***] schreef:
Ziggo lost z'n paasei niet op en als ik storneer en het juiste bedrag overmaak krijg ik een incassobureau achter me aan. Dieven.

Dat met dat incassobureau hoef je niet zo bang voor te zijn hoor. Ik heb bij VZ op de debiteurenadministratie gewerkt en als er ook maar 1 fout was gemaakt door ons (VZ) dan wees het incassobureau gelijk het hele dossier af.

Daarnaast werken ze met hele oude systemen uit het jaar nul. Verbaasd me niks dat je factuur nog steeds niet goed is. Maar daar heb jij verder geen boodschap aan natuurlijk. Gewoon storneren, het juiste bedrag overmaken met het rekeningnummer in de omschrijving en nogmaals bellen!

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 00:02

Ik was moe en wilde vroeg gaan slapen.
3x toe begon mijn dochter te huilen terwijl ik net aan het wegdromen was. 3x raden wie er nu klaar wakker is :+

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 00:12

Ik ben in 2017 afgestudeerd zonder studieschuld (mbo), nooit meer wat van gehoord natuurlijk en krijg nu een berichtje of ik ff €85 wil betalen aan DUO? Staat nergens hoe of wat.. wat is dit nou weer?

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 00:15

Zebrastreep schreef:
Volgens mij alleen mannen. Hele avond op de bank en dan om half 11 oh ik ga nog even douchen.

Misschien doe ik dat ook wel eens O:) Maar ik zorg er wel voor dat niemand er anders last van heeft, mag het dan wel? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 00:20

Mijn huisgenoten die constant net 1 velletje op de wc-rol laten zitten, “zodat ze geen nieuwe op hoeven te hangen.” Doe niet zo f*cking lui en pak gewoon een nieuwe rol wc-papier. :roll:

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 01:05

Hond die al 1,5 is en nog steeds niet zindelijk. (Medisch niks verkeerd) Ze gaat naar buiten en vervolgens 2 seconde binnen en ze gaat plassen. Maakt niet uit of je alle tijd voor haar neemt. |o

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 07:49

Dat het hoesten maar niet stopt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 08:21

Theezakjes op :'). Nu moet ik m'n thee in zo'n stom thee-ei doen.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 09:07

Lestrange01 schreef:
xPabloBokt schreef:

Daar is mijn broertje ook altijd heel goed in

Mijn broertje deed dit ook altijd, toen ik nog thuis woonde. En dan verbaasd zijn dat ik daar boos om werd. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 09:51

Dat het juridisch loket tegenwoordig een inkomensgrens stelt?

Vind dat echt bizar. Mensen met een hoog(er) inkomen kunnen ook in de oliebol zitten of weinig geld overhouden (vooral als éénverdiener met deze huizenmarkt := )
Ben voor nivellering hoor. Maar niet als het aankomt op zo'n basisrecht als juridisch advies. Weet dat een rechtsbijstand ook maar een tientje per maand kost, maar je zou het maar vergeten zijn.

Bij een te hoog inkomen word je doorverwezen naar een advocaat. 'k weenie of ze weten hoeveel dat kost. Tussen gratis en 300 euro per uur zit nogal een groot gat zegmaar :+ .

Ik was net te laat verstandig en volwassen genoeg in mijn leven om een rechtbijstand af te sluiten helaas en nu al 10K aan een advocaat kwijt voor een rechtzaak buiten mijn schuld om (niet dat het juridisch loket dat opgelost had kunnen hebben, maar zij waren wel mijn eerste aanspreekpunt toendertijd ). En ik spreek die vent echt amper (en vooral zo min mogelijk gezien z'n tarief :') ).
Vind vooral dat juridisch advies echt voor iedereen toegankelijk moet zijn en dat w.m.b. echt de basis is van een functionerende rechtsstaat t.o.v. een klassenmaatschappij.

my 2 cents.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 09:58

Mijn vriend die zo langzaam is in de ochend. We zouden om 9uur weggaan en hij staat nog onder de douche. En ik heb in die tijd ook nog broodjes gesmeerd en mijn make-up gedaan en zit nu op de computer op bokt. Zoveel tijd heb ik over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 10:06

Dat geneuzel van die rode prins en z'n wannabe important vrouw daar in de us of a...