Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:Mkango schreef:De realiteit van “gratis” gezondheidszorg, mijn dag tot nu toe:
-Drieënhalf uur van de straat
-50km in de auto
-Eén bezoekje aan een Minor Injuries Unit
-Twee nutteloze telefoontjes naar de huisarts (“nee, we kunnen je niet doorverwijzen”)
-Een tripje naar de SEH 30km verderop
O, en die röntgenfoto van m’n ribben? Dat wordt nog een uurtje of wat wachten.
De eindstand van vandaag:
-Zes uur op pad
-70km gereden
-Eén bezoekje aan een Minor Injuries Unit
-Twee nutteloze telefoontjes naar de huisarts (“nee, we kunnen je niet doorverwijzen”)
-Een tripje naar de SEH 30km verderop
-0 röntgenfoto's
-Afgaande op de symptomen wel gebroken ribben
-1 kopje thee en een ginger nut ()
-1 doosje codeïne
-Ca. 100 pagina's uit m'n boek gelezen (met dank aan past-Mkango voor het hebben van de tegenwoordigheid van geest om een boek mee te nemen)
En nu baal ik, want dat wordt voorlopig grondwerken en wandelen met de Pon-Pon.
Optiwolk schreef:Die pijn komt nog Marilyn
Sushi: kan je ziggo niet ingebreke stellen ouzo?
Jee Mkango, gezellig.
Nou gezellig telefoontje van 't werk gehad weer bende £%*¨%*¨M¨**¨*G¨*E
pjer schreef:Mijn ergernis is dat ik bang ben met paardrijden terwijl ik het allerbraafste paard op aarde heb. Hij vind het alleen nog lastig met een ruiter en zijn balans vinden en daardoor gaat hij harder en dan weer zachter wat ik dan weer moeilijk en spannend vind. Als ik ho of oh zeg staat hij al stil. en dan toch torenhoge zenuwen he..
[***] schreef:Ziggo lost z'n paasei niet op en als ik storneer en het juiste bedrag overmaak krijg ik een incassobureau achter me aan. Dieven.
Lestrange01 schreef:xPabloBokt schreef:Ik kom net thuis van paardrijden, appt mijn vriend dat hij nu pas gaat douchen.
Vriend je hebt de hele avond gehad en nu moet ik op je wachten.
Daar is mijn broertje ook altijd heel goed in